high-nes::funky fresh! canvas?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Nej gjort på papper...
bryter bröd
high-nes P59 riktigt nice..
Rädda en ko, ät en vegetarian!
darrhänt eller? duktigt ritat annars.. high-nes.. se vad ni kan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
high-nes P24 Synd att linjerna var rätt skakiga, riktigt schysst annars.
Umos P15 kan inte, har brutit båda mina handleder. billlig blllgigi jag hardet hätr jsda jävlkart vad jag är en ebillig kille fuck fuck fuck fusdfk lfkslafdöldf sara åt helvet eallguitihdfshipo
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
måste man knäböja för att få kommentarer nuförtiden? ;)
o sen när har jag behov av ord från misslyckade och missanpassande nötter?!?
http://files.upl.silentwhisper.net/uploa d2/HPIM0937.jpg hoppas det funkar...
i am what i is and commin`thru whit my crew like this ..............natural...born....writers.......
hallucinogen P15 din gubbe som du gjort finns med i kalle anka så det är fetaste baiten på den
who`s the best? ...::dIpe..ONe::...
i am what i is and commin`thru whit my crew like this ..............natural...born....writers.......
Graffare
2006-02-18 12:25
mase-one P17 mongo, det är ingen bajt för att den finns i kalle anka.
They called me Mr. Glass
mr_Bean bra där
lite kommentarer hade ju inte varit fel.bra som dåliga kommentarer....peace out...beanone
krydden P15 öva mera
Lyricist
2006-02-18 14:56
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Lyricist
2006-02-18 15:11
_skallskadad_ den va fet.inte bakgrunden knase men resten va snygggt
mitt liv som hund
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej fetttttttttttttttttttttttt
mitt liv som hund
high-nes ohh nice dude!
mitt liv som hund
high-nes skön som fan, bakrunden gör mkt åt den cleana helheten ;) propps
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
jävlar vad det blev liv i den här tråden!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
high-nes jvligt cleant
damn
Fhanks... Jobbar på en med samma tema, var inte riktigt nöjd med e:t på den förra... kommer upp ikväll eller i morgon
bryter bröd
high-nes dude asså fet asså fet
mitt liv som hund
soft p_i_i_s hahah jag hänger i skiss tråden
mitt liv som hund
fan va grymma grejer det släpptes nu då!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
tackar heh :D
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
när såg du den?
haha ja jag är ju här :D närå
vad jag ogillar folk som kallar skisser piece
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
det får gärna hända något i tråden eller e alla så där äckligt bak fulla jaja kommentera gärna...
mr_bean::din character var grym men handen såg fukkad ut, förstår hur han ska ha den men det ser ut som fingret är vridet uppåt, lettersen var sådär, helt ok men den såg lite "lam" ut..kanske om du lägger nån grå nyans i 3D:n, dina andra grejer du släppt i tråden är feta
jag tyckte det var tvärt om, gillade hans letters mer än charactern.
Peace
mesker 23 håller med om att handen blev totaly fuckt.stilen skulle bli typ "flamable"men highlightsen på aet blev hel knas vilket gjorde att bokstaven blev jävligt smal tvärt imot bets konstruktion.sedan så har jag ingen brun penna till håret eller grå pennor till vagnen o 3dn.men jag ska vidarutväckla stilen lite så får vi se om det blir någon fetare skiss till nästa vecka lr nått kae man tackar färgläggningen blev ju helt ok något jag kan förbättra på föregående skisser??
fet!
Eftersom det är så mycket liv i tråden nu, så ska ja också liva upp den lite. Jag vet att valet av färger till bakgrunden inte var det bästa, dem flyter ihop för mycket med varann. Men hoppas att det gillas:
Click HÄR
jävligt soft inspection
mitt liv som hund