Saken som folk inte verkar fattar är ju att det inte handlar om att någon råkat skriva ett rim som redan finns, utan att någon tagit ett halvt dussin rim från den svenska hiphopeliten, sen är ju även de rimmen som är tagna de enda sk "monsterrimmen" i låten, resten är simpla eller rent av halvdåliga.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
vad är det som får dej och alla andra att det är ' hiphopeliten ' som dragit dom raderna före någon annan överhuvudtaget? seriöst ge er. orka hålla på
-pack you'r bags man, you are a tourist!
ye fullblodshundar / rullstolsbundna är ju jävlit känt känns knepigt tygla din slyna va fetast i rond 1 typ enligt mig endå.
Geni
helt sjuukt , första gången man hörde sickwords och jag trodde först det var några skojnissar som bara lagt upp en Gangstarr låt som bidrag :o .
Doktor Död äger hela tävlingen fan, riktigt nice i rond 1!
yeah vi är veteraner i sammanhanget, more so än gosk spöat alla bre ;) skål gonatt
http://www.myspace.com/mcblindfold
sjukt att civenom inte gick vidare sinnesjukt rent ut saggt
www.myspace.com/thesircuz
Håll käften med ert jävla snack om att Coffe bajtar. Domarna dömer, ni har inte ett skit att säga till om sålänge ni inte heter Mfs, Kaggen, Oracle, Blizzak eller Aggro. Ge fan i att smutsa ner tråden!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
jaoel Det står ju i första styckets första mening i trådens första inlägg... ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
niickees Nej, ingen har något att säga. Alls. Man ska bara vara tyst om allt.
niickees P16 >
Varför ska vi hålla käften när det är rätt uppenbart att fulhuvudet snor kända rim?
Jag tror inte att du skulle uppskatta det om du blev känd (vilket aldrig kommer hända) och sen lägger ett fett femstavigt rim (vilket aldrig kommer hända) och sen kommer någon jävla liten tattar-unge på whoa som inte har någon egen fantasi och bara snor dina rim....
Domarna dömer men detta är, som sagt, ett forum och vi har rätt till vilken åsikt som helst så länge den inte bryter mot reglerna på whoa.nu.
Men du menar alltså att det är helt okej att sno rim och att det inte ens ska diskuteras.
Du måste ju sakna ett par ölburkar i pantpåsen.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
hur pallar ni? ni verkar ju engagera er mer i tävlingen än någon av dom som deltar i skiten... tex cityakuten och mitt i naturen är väl helt jävla självklart att man kan rimma på utan att ha en baktanke på att det är använt förut? tror ni med handen på hjärtat att Coffe räknar med att han kan baita Organism, Afasi med mera utan att någon i tag team skulle upptäcka det? puckon
i rond 2 baitar vi hela våra text, så ni kan ha något att diskutera på nästa symöte
http://www.myspace.com/akinonline
Akin_O-Y du menar på att det är ett totalt sammanträffande att alla 'komplicerade' rim lagts förut, på kända låtar av kända artister? Och med tanke på att coffe baitat hela rader från andra förut (gästbok-linen) så är det väl knappast förvånande att han drar sig från att ta saker från andra.
Tror ni med handen på hjärtat att Coffe räknar med att han kan baita Organism, Afasi med mera utan att någon i tag team skulle upptäcka det? Ja, han verkar inte smart i alla fall.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Doktordöd, jag undrar vilket datum? UPDATE: På grund av att Marty i Gosk Records är bortrest till måndag kväll så flyttar jag fram deadlinen till 23.00 på måndag kväll.
oj, såg det nu dumt av mig blablalblbl
okej... då har jag valt en jävligt dum sidekick att använda mig av i denna tävlingen
menar på att det är ett totalt sammanträffande att alla 'komplicerade' rim lagts förut, på kända låtar av kända artister? om han ska rimma på ett komplicerat ord som rullstolsbundna så resulterar väl det i att han rimmar på andra ord som bör vara minst lika komplicerade(och oddsen blir ju då fullt möjligt att det rimmet han använder sig är använt sedan tidigare)? cut it.. jag känner coffe å vet vad som är bait å inte iaf, sen får ni andra tro vad ni vill en gång upptäckte jag att Fittknull sverige och pitbull terrier rimmade... sedan även att organism kört det.. jag är en baitare! någon skär i mig
"Du måste ju sakna ett par ölburkar i pantpåsen." HAHAHAHAHAHA :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rim är rim, alla använder sig av dom, kända eller inte. Huvudsaken är väl att raderna är olika?
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Helt jävla sjukt att folk fortfarande skyddar coffe och att snackat fortfarande går..
SÅHÄR LÄTT ÄR DET coffe baitar rimm! Har i inte bara skett en gång, utan FLERA gånger. Att baita ett rimm är inget, att göra det gång efter gång är en big deal.
SPECIELLT om nästan en hel vers man lagt är bait.
Det är falskt, när man gör musik är det menningen att man ska skriva egna grejer, annars skapar man inte musik.
Men det verkar som att en person med hype aldrig baitar osv.
Om dommarna anser att det är okej så är det okej, vilket jag tycker är fel.
Finns inte mer man kan göra.
Nu har jag lagt min åsikt och kommer inte tjata ut mer, så lätt va det. Testa att skiva en gång, att utrycka era åsikter en gång.
Hare,
im out
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
Akin_O-Y, antar att du inte hade någon kommentar på resten? Som det faktum att han HAR baitat hela meningar från andra? Dessutom undrar jag fortfarande hur ALLA komplicerade rim i texten är lagda förut, medans alla andra rim är högst mediokra? Jag menar, hade det varit ett rim hade det inte varit något att diskutera, men nu rör det sig om ett halvt dussin rim i en och samma låt
nu ska jag dra och sola bada & dricka öl! ta de lungt pojkar! :) dont hate 2 much ! haha HOJ!
Nu är det dags för oss alla att sätta oss i en ring på golvet och hålla varandra i händerna och tipsa om smarta yoga-ställningar och prisvärd babymat till avslappningsmusik.*rullar ut skumgummidynor åt alla och sätter på "Organism 12 - 1200 gymnastik" och följer instruktionerna så gott det går*
Men chilla gott folk.. :)
take a chill pill alla små barn :)
Kommer bidragen komma upp idag efter 23:00 ?
Att baita ett rimm är inget, att göra det gång efter gång är en big deal. SPECIELLT om nästan en hel vers man lagt är bait. med tanke på att coffes vers e 32 rader så måste du väl inse hur dumt det låter? Så länge domarna inte e lika puckade e jag glad ajja, skitsamm... ska bli kul å se vad High Coast kokat ihop för något
Moderator
2008-05-05 14:52
älskar whoas tävlingsforum , sjukt underhållande läsning :) sen fattar jag inte varför alla skyddar coffe, som det stog ovanför nånstans är det inte första gången han baitar rim/rad/punch eller vad ni ska kalla det. fortsätt iallafall , love this :')
time isn't wasted when you're getting wasted .
Bidragen kommer förhoppningsvis upp ikväll.
Saknar fortfarande en hel del bidrag. Drar från datorn nu så skicka det här i ett PM på whoa. Tjoo!
Hoppas ingen lämnar W.O ..
be the change
Ingen W.O alla bidrag på väg upp på server nu.
går bidragen tanka ikväll ?
Fattade fan inte det med katten på rapidshare asså, jag må vara dum..
be the change
ska ladda nu fan va nice
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
tygla var feta.. men måste fråga, vars fan ifrån har ni fått att jag och kriss är kusiner? :P inte ens nära släkt böt whöt the föck..
de här funkar dåligt, eller funkar inte alls kanske man ska säga. funkar de för nån annan kan ingen slänga upp nån annan länk?