oh... tagna i stjärten av keffaste akin oy... subban gråter ;) Haha, wtf?
Moderator
2008-04-30 00:41
time isn't wasted when you're getting wasted .
men får ni provision på varje länk från speedy share?
fula tönt
http://www.myspace.com/mcblindfold
Öronknark var absolut inte dåliga, men hela första snubbens del lät som freestyle, han kom aldrig fram till något bra liksom.. Eller ja, hela låten låter typ som freestyle. SHakupuloc är hästlängder över, så 0-5 var verkligen inget som förvånade mig..
be the change
the larssons tar hem de
myspace.com/internationalcircus
Tygla din slyna har ju pinsamt många bajtrim tbh.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
det kmr sluta med dessa i final:TYGLA DIN SLYNA VS. THE LARSSONS
Vem fan pratar du med?
Schakephuloc vs. The Larssons i finalen!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
oj såg nu att Schake kommer åka på däng i rond 2 (men ni är bra ändå xD) Då håller jag med bobbeman :P (sry dubbelpost)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
High Coast tar lätt hem det här ;) Lycka till boyss.... Kommer att bli jämt med "Tygla din slyna" Men men hoppas på det bäst ;)
Things can go wrong but life goes on...
Riktigt bra resultat . Lite små kul med The Larssons stil som dom kört . men hoppas på att få se Highcoast i final ..
luffar sajt .. Man kan inte ens hitta bidragen liksom, stila för fan! nu fick jag av nån bonde tillsist men innan asså .. stila för fan!
97's Records ! .
haha detta var najs, skönt att man kan sluta lyssna nu när alla bra lag har åkt ur. lite oöverens med dommarna, hoppas vi inte ses på fyllan ikväll!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ey yo mannän bre
krrrrrrrra
Ikväll ska jag och treat myyysa och myysa
akin e fett nice, det vet du
www.youtube.com/prendel
sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt tråkigt att Spiceboys åkte ut seriöst kalla det kompispropps eller vafan ni vill, det e ju sjukt stor klasskillnad i denna diss verkligen, Team Gosk kommer inte med ett jävla skit "Elegant du är dom 4bokstäverna i ditt landskap (Blek) va den ända fyndiga dissen dom hade" och säg mig hur kan en utläning bara blek i gemförelse med vanliga svennar som tex jag? :/
seriöst gosk hade inte en jävla chans, visst är det tråkigt när jag sitter här o whinar menfan jag tar mig fan all rätt att göra det, lyssna igen förfan och hör skillnaden, feta jävla propps till melvin som kickar bästa diss-versen på lääänge i MINA öron, elegant lägger det också bra, dvs betydligt bättre än gosk iaf, diggar marty's röst som fan, men ni har verkligen noll fantasi :/ aja läget är satt o det finns inget vi kan göra åt det, lycka till i rond2 team gosk, Spiceboys vinnare i mina ögon!!!!
ursäkta stavfel i denna onyktra valborgafton, men lite musik vart man ju tvungen o ha ;) o kunde bara inte låta bli att lägga dennna kommentar :(
Vikt P18 man kan vara blek på fler sätt en "hudfärg" eller ah, du förstår nog :)
? ? @nt??? ?? ©™
Tycker fan att The Larsson suger norge, jävla popskit. Riktigt skönt mixat och ljudbilden är bra men jag ser inte mycket hiphop i någon av deras låtar. Tycker civenom skulle gått vidare!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
och jag tycker, att burgerking ska lägga ner, men det blir inte alltid som jag vill =(
B
vart hittar man alla bidragen?
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
För att utveckla det jag skrev om tygla din slyna; Efter första lyssningen fick jag ner de här rimmen; Vanskapt/matvrak - Förstörda för livet - en alternativ demokrati mulltonsungar/fullblodshundar/rullstolsbundna - afasi - ni kan inte skina Mitt i naturen/cityakuten Organism 12 - mbma - nu ännu drygare Dessutom är "Femstavigt/ sämst david" LIIIIITE likt "Femstavigt/ skäms david" leo - mbma - vulgära vovvar Från deras kval har vi även godbitar som "Skottsäkra/sportväska" jämfört med "Skottsäkra/sportbagar" organism 12 - mbma - musiken De har ett enda eget rim som inte suger brutalt med pung, närmare bestämt "motorsågar/totempålar/fotbollsmålvakt", men det är väl säkerligen bajjt det med. Jävligt kreativa snubbar det där
Organism har även lagt rimmet Fotspår / Moonwalk i låten "Feliz naminaja". Inte för att det har med det här att göra, men Coffe bajtade även Spyder i en massession för ett tag sedan, en hel rad och inte bara ett rim. Släng ut den den clownen för fan.
de är väl ingen nyhet att coffe baitar? allt bra han lägger är baitat! :) PUSSS!
Jasså sannignen kom fram yeah jag har med hört massa snack om coffe han la rimmet. Fjäderbatonger / Läderkalsonger i en låt också det är osså redan draget.
Geni
Förhoppningsvis är domarna medvetna om rader som är dragna och inte så inte inte lag med bajta rader går vidare. Lets hold some thumbs, shall we?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vadå, haha finns det några regler på att inte sno andras rader? ;D man kan ju använda raderna i förebyggande syfte!!! tänk lite morons! :O (nu kommer jag få värsta superseriösa svaret tillbaka.. jag vet..!! )
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
haha fuckl you bryr mig inte så mycket om den här ronden, hur som helst.. highcoast kommer inte kunna spela in någon rond3 om dom skulle gå vidare pga inte tillgång till studios. men ska bli kul och se vem som blir fittigast av dom, text messigt :D stupid quesst, det vet jag redan
haha studio till en battlelåt
http://www.myspace.com/mcblindfold
Dansk_BB fint att du har låten där du bajjtar spyder på din myspace också. Hur i helvete tänker man när man snor en massa saker?
Pangbrallis vs Gosk Records Visst är Frewdag tung, och har feta dissar, men Asim är inte så säker på rappen och är inte så nyskapande. Jag tror Gosk tar det här, dem är jäkligt on-point hela tiden, och lägger det nästan felfritt, det är dem som har imponerat mest på mig hittills. Dem är dessutom mer samspelta, och kommer nog fixa det här med back to back. High Coast vs Tygla din slyna Kriss och Treat har ganska många punches, men också ganska playd out, men dem är jäkligt samspelta. Akin och Coffe är nog en nivå över här, och jag tror dem kom vinner klart. Hubler & Bross vs Sickwords Här tror jag det kommer bli jämt, Hubler och Bross med sin roliga lyric, mot Sickwords hårdhet, men jag tror ändå Sickwords kommer vinna om dem kör lite mer aggro i nästa rond. The Larssons vs Schakephuluc Nog för att the Larssons är tighta, och deras låtar har helt klart bäst kvalle, men Dr.Döds lyrik kommer piska deras röv, och jag förväntar mig att Schake kommer vara jävligt personliga, och dem känns mest personliga.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
vafan snackar du om? jag har väl en egen studio här hemma? varför har jag inte tillgång till den? klart du vet vem som kommer bli "fittigaste" :)
Haha. Palla överanalysera och hitta "baitade" rim. Om domarna tyckte de var bättre än oss, så ska väl inte vi gå vidare för att det går att gräva fram några rim som används förut, haha?
Vaaaa, haha. det där med fittigaste var inte änns riktad mot dig eller andre:P klart du har studio men du far ju utomlands på deadline? kanske har helt fel! aja
"Om domarna tyckte de var bättre än oss, så ska väl inte vi gå vidare för att det går att gräva fram några rim som används förut, haha?" Jo, det är exakt vad som borde hända. Det är inte någonsin okej att stjäla saker från andra, ALDRIG, och den här coffe gör det non stop. Det handlar inte om ett misstag eller en slump att något påminner om någon annans material, det här är upprepad stöld. Varför skulle det vara okej att sno rim? Är det okej att sno punchlines då också? Eller hela verser kanske? Kan man inte komma på sina egna rim är man fan inte så bra som det verkar när man använder andras rim, och därmed har man fuskat. Punkt slut, ut med packet.
dansk - jag drar på måndag? jag kan väl kicka de innan? sen rond3 ( om vi nu gå vidare ) .. så är jag hemma en vecka där imellan också! så sluta upp med snacket om att vi inte kommer kunna kicka rond3 om vi gå vidare..
Subdominant, för övrigt är det en ganska stor skillnad på att ha ett rim som liknar ett annat och att ha en låt som är fylld till bredden med saker man inte kommit på själv. Snacka om att ta äckligt kompisprops till nya nivåer, alla ska klappa varandra om ryggen, blunda för allt obehagligt och sopa saker under mattan.
det verkar vara nån slags harry potter farten, jag har tappt rösten helt.
www.myspace.com/marcuslarsson
_ML Inget jävla WO bara. :D
Haha palla bait-coffe då. Aldrig tyckt han varit bra men han blev plötsligt ännu sämre nu.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Kompispropps? Wtf? Vi snackar ju om min motståndare här. Raymo Du får gärna lägga upp ljudinspelningen där coffe säger: "jag vet att det här är draget.. men jag kör på det ändå". Har du ingen sådan fil så kan det ju faktiskt vara som så att Coffe helt enkelt inte hört låten där rimmet lades i första läget.
Det där rimmet? Vad fan pratar du om? Jag har hört sammanlagt tre låtar med den mannen, och i de tre låtarna inte mindre än SJU snodda rader eller rim, de flesta från samma grupp, MBMA. Det är INTE sammanträffanden, det är INTE slump, det är INTE undermedvetet - det är stöld. När hans försvar sen är att "han inte bryr sig så mycket" så gör det bara historien pinsammare.
Hur som helst så snackar vi om en whoa-turnering. Inte VM i fotboll eller innbördeskrig. Lets all chiill