Antagonisten - 1144 Rader (Gratis mixtape!)
Ai! Nu har Antagonisten äntligen släppt sitt rykande färska mixtape "1144 Rader "! Och det är helt gratis, för er att ladda ner och pumpa. 26 Spår, tunga gäster och allt man kan önska sig av ett mixband från den söödra delen av landet. Tracklist: 1. Nackskott (intro) med Grizzly 2. Ingen tid för att hata med Latte, Marke, Asma 3. Vi som är dom med Marke, Asma 4. Fyra med Asma, Max & Ceder 5. Inte en remix med Max 6. Till slutet med Bobbo, Asma 7. Smale Education Skit I 8. Vill ni ha det med Caustic, Marke, Bobbo, Max & Ceder 9. Jag är trött med Titan 10. Jag borde sova med Max, D-Nice, Frida 11. Smutsiga Södern (Vi ses här) med Marke, Max, Bobbo, Asma, Elegant 12. Sätter ett riktmärke med Asma, Max, D-Nice, McBusta 13. Beef med Asma, Smale 14. I skuggan av min rygg med Therese, McBusta, Kaptenen, Mållgan 15. Smale Education Skit II 16. Till er som tvivlat 17. Anthem shit med McBusta 18. Vad händer med Greken, Kambiz 19. Om ni känner det vi gör med Max 20. I skuggan av livet med Asma, Smale 21. Latin Fristajl Skit 22. Ni kommer plockas ner med Max, Bjelk, Mumin 23. Avundsjuka med Doppe, Grizzly 24. Sanningen svider med Asma, Smale 25. Greken Education Skit Bonusspår: 26. Nackskott Chopped & Screwed med Grizzly, DJ Skruv LÄNK:http://www.semper-fi.se/MP3/Antagonisten_-_1144_rader_mixtape.zip http://www.semper-fi.se/MP3/Antagonisten_-_1144_rader_mixtape.zip http://www.semper-fi.se/MP3/Antagonisten_-_1144_rader_mixtape.zip Och som Anta skulle sagt, Peeeeys n Löööööv =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tankar för jag är tvungen..
Tjaffsa på internet är som att vara med i Paralympics, även om du vinner är du fortfarande helt cp
låter bra :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Drar väll ut några minuter av mitt liv på detta då! hahaFred
Peace
Har tankat det o hunnit lyssnat på introt , de här låter fett jävla tungt, Soft att du fick in Fonky o Kaggen i de osså^^ ska lyssna vidare nu! peyz!
Anta, de här e flippat bitch. Jag gillar de ja hittils hört asså.Fred
Peace
det e soft mannen fortsätt så :D pejz !:P
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
ilska- P-1: fått in fonky o kaggen? vad menar du? :P Tack som fan alla.. skitsoft att ni dunkar det
Anta: Tror att han menar smuttsiga södern. Han har nog fått bakfoten bunden en sväng där.Päjz
Peace
jag ska komma med kritik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FETT SOM SMÖR ANTA :O Damn mayn, det vart precis som jag förvänta mig :) Thnx dude :) Så ah, nu har man iaf lite å pumpa :D Keep it up
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Antagonisten - 1144 Rader (Gratis mixtape!) klart som fan att det är gratis. vem i helvette skulle betala för sånt shiet?
Plastpimpsens Slaskdrink~^
Jag hade lätt kunnat ge en slant för detta. För det var riktigt tungt. Fetaste låten måste vara : Vi som är dom. Smales skits var förresten hysteriskt roliga. Mutant turtles...HAHA
Medicc & Patten
shit det var fan ett av dom bästa mixtape jag har hört ! peace man !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
UPP!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
aii Mannen! Skiit Fett. Detta kommer pumpas ;)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Antagonisten P23 - Jag menade att du fick in en rad när du nämnde dem i introt :) peyz
Utförlig Kritik Från Mig Kommer Senare Ikväll Just Wait Anta, och hoppas att det uppskattas sen =) puss
Nice :) Nu har man lite litt mp3:n =)
fet skiva rakt av :) Bästa låten: 13. Beef med Asma, Smale
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
sjuukt fett mixtape det ska du veta! fyfan va fint det var! mkt bra låtar faktiskt!! Smale fan vilken kung woord fu var kung o smale osså!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
äntligen, gillar verkligen din rapp =)
Shiit fett mixtape! Lätt ett av de fetaste jag har hört inom mixtape och låtar! Tunga gäster! Pz
Jäkligt snyggt! Talang, talang!
skulle lätt kunna betala en slant för detta, helt sjukt fett
1a: Fett skön reff, helt överskön låt rakt igenom och du tycks alltid ha rätt beat för rätt texter
2a: Gillade inte beatet, antagligen p.g.a. att jag inte är på sådant humör men texter osv. var helt klart i din nivå, d.v.s. Hög nivå och skön.
3e: Denna låt är en av mina favoriter ur detta utsläpp. Första versen börjar så jävla skönt och själva beatet fortsätter så jävla skönt hela vägen till slut. Och alla lägger det rå tungt. Alla lägger det aggressivt vilket gör låten aggressiv. BIG UP!
4e: Introt i låten var väl lite sisådär, men när verserna drog igång så var det helt skönt. Beat valet är ur skönt eftersom det passar texterna. Nice droppat av er alla.
5e: Den var ganska skön denna med, men lite irriterande på nåt sätt också. Rösterna diggar jag alltid såklart så ni allihoppa la det helt tight till detta beat.
6e: UR SKÖNT BEAT! Ni alla la det övertungt här och denna är en av favoriterna. Älskar texterna helt och hållet, så jävla sanning i dem!
7e: …………Jag skulle få damp…….
8e: Denna var skön de 10 första gångerna sen blev beatet uttjatat av någon anledning men jag diggade texterna iaf även ifall de va enkla så la ni de tungt.
9e: Eminem beat, min idol, så jag älskar beatet utan tvekan, och jag brukar hata när man droppar på kända beats men me er är de annorlunda för ni la de as tight, men första snubben vilket ja tror var anta la de tightast på detta beat. Keep it up
Orkade inte skriva till alla låtarna, de blev jobbigt
WOOW tungt shiet har droppats :D Asså tänkte först skriva om en låt efter en, men har bara en sak att saja om alla låtarna på hela mixtapet. RÅÅÅÅÅÅ TUNGT SHIET!!!!! nasj som fon att det droppas ifrån antagonisten o spec när det e sånt som detta :D ahha sen måset jag bara saja, haha smale sånt anfall ;)
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
hela mixtapet in på mp3:n.. helvete va bra denna var.. alla låtar är tajta och gästas av riktigt bra artister.. big up på asma som lägger en rad jag inte kan glömma.. "jag gillar nyrakat som britney spears".. haha den är rolig :D big up antagonisten och alla som gästade.. riktigt bra grabbar,, detta diggas! am out lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Moderator
2007-05-29 21:23
feting det här, diggar när smale lackar ur totalt;)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Tack alla.. skitsoft att ni dunkar det.. Min data hemma klyddar fett så jag kan inte posta några inlägg i trådarna här.. Har ingen aning om vad som har hänt.. Fett tack till alla än en gång.. keep spreadin the wooord.. fred o kärlek..
Har lyssnat igenom typ hela nu! Vissa låtar var riktigt tunga, vissa var bra och vissa var lite sämre. Men över lag ett tungt mixtape! En hel del låtar kommer dunkas mycket på mp3n! PEACE <3
Jaha ?
haha tur att ngn har roligt med mina skits :@ haha :D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
upp för helvete!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Har äntligen fått hem tejpet nu! jälva cp dator... inga kassa låtar här.. gilla det mesta faktistk! good work! dont sleep /M
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Thanx peeps.. najs att ni dunkar.. Ett speciellt tack till skojaren från Bjärred också ;)
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Mina tvångstankar säger åt mig att tanka hem den här, det är ju tanken som räknas :p
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Producent
2007-05-30 16:57
Riktigt fin Anta, De flesta låtar in i mp3n:D
Lil_H..
19. Om ni känner det vi gör med Max älskar din smygdiss emot kaggen ^^
Skriver nu, checkar sen =) pööjjs!
Gangsta Rap Made Me Do It!
skåne är väl ok..
zup anta .. tungt shiet du leverar måste komma nå nytt med oweee,Exiilent o anta.. peace!
www.sds.studio.nu
hehe.. absolut man.. hooka upp en track så droppar jag 16 ;) FleR ? Peeeys
"Du har inte tillåtelse att visa denna sida" "Du kanske inte har behörighet att visa den här katalogen eller sidan med de referenser du angav." kirra