I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Antagonisten - 1144 Rader (Gratis mixtape!)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-31 15:14
funkar itne att tanka..
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet"
/Leffe

2007-05-31 15:41
Thanx peeps.. kul att ni gillar det.. såg det på sidan nu.. ska ta tag i det med en gång..
peeeys

2007-05-31 16:03
Har kollat med min webmaster nu.. Och det visar sig att dom som jag har köpt domänen hos har stängt ner hela sidan pga för mkt datatrafik där..

Citat

"Vad jag kan se så har hemsidan haft 38377MB / 5694 hits de senaste 3 dagarna och detta är något som strider mot vårat användaravtal."

Jag får brottas med dessa idioter litegrann nu.. Men min webmaster ska hooka mig med annat serverutrymme sålänge..

Backup länk kommer inom kort..

Peeeys

2007-06-01 14:18
inget ja direkt fastna för.. fortsättdroppe .p

UPP!
-pack you'r bags man, you are a tourist!

2007-06-01 16:29
thanx peeps.. det är fixat med hemsidan.. där finns 3 olika alternativ till nerladdning på sidan.. Den ligger på piratebay bl.a..

Bara dra ner det och sprid det vidare..

Fler??

2007-06-03 15:14
UPP mafakkas,

2007-06-03 21:14
Upp för anta och upp för dirty south ;D

Och upp för mig? happ ;/
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace

2007-06-03 21:57
Fett mixtape antagonisten!
gillar din musik nu, på tanke med att ja inte gillade ditt utal.
Men nu är du grym!
PEACE!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER

2007-06-03 21:59
På tanke med att jag inte gillade ditt utal förut***
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER

2007-06-03 22:13
aight aight.. upp som fan.. och absolut ett upp för smale också :D

Fler?

2007-06-03 22:28
Asså smale sveriges skönaste snubbe till max. har inte garvat så mkt på väldigt länge hahaha. Feta propps te han.. Dom flesta låtarna diggades till max.. detta var tvärfeettt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-04 03:22
aiit anta, ja sa det t dej förutå säger d igen, överfeet mixtape, alla låtar diggades i denna faktiskt, aiit vi hörs, Bless / tEmy
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon

2007-06-04 04:34
Tungt! Hahaha kukfajtare;D

2007-06-04 22:50
haha,, tack för att ni gillar peeps.. big f**kin upp,,

Fler?

Peeeys

2007-06-05 10:58
Kommer det ngn mer länk som man kan tanka på eller?
/Leffe

2007-06-05 10:58
nu funkade d visst=)
/Leffe

2007-06-05 18:05
thanx peeps.. bara fortsätt langa :D Länken på hemsidan funkar nu igen.. Men där finns fler nerladdningsalternativ så inte alla drar från hemsidan.. För dom stängde ner hemsidan för att för många laddade ner.. Men det funkar nu igen, så keep on downlaod that shiiiet =)

FleR ?

2007-06-05 19:12
upp whoa!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2007-06-05 20:51

LulleN P16: Det är en väldigt gammal track.. Den spelades in på tiden när jag och asma låg i beef med fonky..

Thanx anyways =)

FleR ?

2007-06-05 20:55
Så jävla skönt tape, fortsätt med detta grabbar!
PEACE

2007-06-06 21:09
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-06-07 00:01
thanx man.. UPP
Rappare

2007-06-07 01:15
1. Dye, tung reff! Beatet är lite sådär, men det går.. Anta flyter fett som fan och låter förbannat säker. Grizzly låter till en början lite stressad i sitt flow, men mot slutet tar det sig och blir precis i min smak! NICE

2. Ah, riktigt skönt beat.. helt underbart! Skönt tema som alla på låten håller sig till, på sitt sätt :)

3. Shii, marke låter grymt taggad! Kvalité på hög klass.. Anta flyter fortfarande galet bra.. Jag tröttnar dock rätt tidigt på beatet, vilket gör låten rätt ointressant lagom till asmas vers.. men som höjer det lite mot slutet.

4. Haha, den här låten kommer jag knappt ihåg att vi spelade in. Fet vers av mig, ni andra sög kuk. Haha, nä, den är soft som fan.. Introt med max är fett roligt, iallafall för mig =P

5. Haha, helt galet tema! Riktigt underhållande! =) Coolt beat och riktigt balla verser. Refrängen är så sann, så sann! Båda har så jävla sköna röstlägen också.. Tokdiggas!

6. Mäktigt beat! Lite mer substans i texterna hör jag.. kul att du (dannemään) väljer att ha hög variation på mixtapet! Reffen var lite sådär, resten tungt som bly!

7. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

8. Aah, hela låten låter lite framhastad på något vis.. Fett beat och så, men den diggas fanimej inte. Nånting jag stör mig på med den helt enkelt..

9. Ye, riktigt tung instrumental detta! Ännu ett lite mer allvarligt tema som Anta bemästrar riktigt, riktigt bra. Titan var sådär, låter lite förkyld och monoton...

10. ZzZz.. hehe, nä, den här får en fan att vilja svänga lite på höfterna! Fett beat, skönaste hitintills! Skön refräng och balla verser från er allihop! =)

11. Ah, har du också denna? Den ligger ju på vårt också. Men skön är den, no doubt! Pallar dock inte skriva någon lång kommentar på denna..

12. Första engelskan på tapet =) asma lägger det nice som fan! mcbusta är fanimej blytung! Så grym. Max är kaxig som fan, rimmar fett och flyter nice. Anta likaså, låter som en typsik låt för dig! D-nice gör sin grej, lägger en helt ok vers, men som inte riktigt fångar mitt intresse som de andra, tyvärr..

13. Japp, den här är tung! Saknade bara lite tryck / bas, men i övrigt feet! Beef!

14. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! hur fan lyckas ni? Garvar röven av mig! 

Fan vad det är jobbigt att kommentera! Får ta andra halvan imorrn! Peace
www.myspace.com/cedermusik

2007-06-07 01:44
Till slutet
Jag borde sova
Sätter ett riktmärke
Ni kommer plockas ner

Va riktigt tunga, sen fanns de nån som va aight. men många e jag glad att de va free så man kunde kasta.
väldigt varierad kvalite på låtarna. men glad jag ladda ner för jag fick nårra grymma låtar.
så tack för detta

2007-06-07 01:53
tack ceder för den utförliga kritiken.. skitkul att se :D Och vad gäller smutsiga södern tracken så var den menad för mitt Tape från allra första början, men folk snatchar den till höger och vänster ;)

Och låt nr 14 har du nog blandat ihopa med nr 14 :P ;)
Bara en föraning jag har ;)

Tack mouldy också =)

Fler?

Peeeys
Rappare

2007-06-07 02:13
Haha, ja just precis.. nr 14 är 15, dumfan! inte 14, som du skriver.. SOPA!

Måste sova så jag är utvilad inför den andra halvan imorgon!
Peace

2007-06-07 14:58
hahah.. yeah.. väntar tålmodigt på nästa halva ;)

2007-06-07 23:28
Fett skön! många ligger fint i min mp3 så ja kan lyssna i skolan o shiet.. o sitta o fnissa åt the Smale educations ^^ Jävla bajtare! Nämen riktigt sköna låtar osv, what everyone said! .. kul o se att typ ingen alls hatar! Peace n lööv, Skåne <3
Careface.

2007-06-08 00:58
yeah.. faktiskt määd najs att se =) kul att du gillar det också määän..

Fler?

UPP!!!

Peeeys

2007-06-08 16:20
UPP mafaggas..

2007-06-08 16:25
Och den kommer NER här mah fagga ;)

Missat totalt, ser fram emot detta. Taxi som fan.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-06-08 16:28
hehe.. tack määän :D droppa gärna kritik om varje spår på den sen om du orkar :D

2007-06-08 16:32

íngät brao

http://www.youtube.com/meeyeer/

2007-06-08 16:38
Nice1 :D
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
Rappare

2007-06-08 18:45

14. Anta är grym, punkt slut. Therese passar så perfekt på en sån här.. McBusta låter lika grym på svenska som på engelska och Kaptenen låter lika farlig som vanligt! Mållgan rimmar nice, låter inte lika säker i flytet, men lägger det nice.

15. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, än en gång.

16. Oh shit vilket beat! Dödligt! Min favoritlåt hitintills!

17. Dye, coolt beat igen! McBusta lägger det tight som fan. Blir skönt när Anta kör lite saktare i sin vers, variation förnöjer! Fet låt.

18. Hm, jävligt flummigt beat alltså.. vet inte riktigt om jag gillar det än. Killen som lägger första versen låter inte så jäkla engagerad, men har en fet text.. Reffen är gay och skumt mixad =P Andra versen är tung och likaså Antas tredje, även om du inte låter lika säker i rösten som vanligt..

19. Wow! Nice intro.. tungt som fan när beatet kommer igång. Max flyter fetingnice.. Lite väl mycket nerpitchat för min smak dock.. Anta börjar fett och håller det rätt jämt hela versen.. Attityd så det stänker om det, men inte 100%

20. Haha, lite väl känd sampling kanske.. trummorna var inte så överfeta heller.. Asma skriver grymt bra och låter verkligen som om han står för vad han snackar om. smale skriver inte lika fett, men låter ganska lik asma i flytet faktiskt. helt okej, men inte mer! Reffen: njaaaaaeee.. Anta låter helt konstig på rösten. Gillas tyvärr inte.

21. Ye, freestyle! Luktar förskrivet emellanåt, men ändå en ball grej!

22. Fett beat. Anta är blytung! Max är rolig och rimmar fett! Bjelk låter förbannat lik sin bror, men man hör att det är skillnad i både säkerhet och flow. Mumin kan bara suga min kuk, dock fet mixad vers av Anta!

23. Usch vad jag hatar beatet. Reffen låter bara jobbig och luddig. Det luddiga finns rätt mycket i Doppes vers också, men sen låter det nice, även om beatet som sagt förstör.

24. Nja, varför ta så kända instrumentaler för? Helt okej framföranden, men inget som sparas..

25. Hahahaha, får ont i käken!

26. Aa, jävligt hackat och skruvat alltså. Nice Skruv!

Sammanfattningsvis är här en hel del feta låtar.. kul att höra! 
Nu har jag skrivkramp, så Asma kan fan glömma att få en sån här kommentar på sitt shit.. aldrig att jag orkar igen =P

PEACE! 

2007-06-09 02:45
Ceder i HUSET alltså.. no doubt about it.. väntar FORTFARANDE på AAAAAAASSSSSSSMMMMMMMMMAAAAAAAASSSSSSS utlovade kritik ;)

Arrogant P15: Kom gärna med kritik varför..  =) hej

2007-06-09 09:35
Det var min skånehatande vän som satt å skrev xD. Jag har inte ens lyssnat på skiten föränn nu xD Skitfett. ! Beef me asma va bäst.
peace på dej
Plastpimpsens Slaskdrink~^

2007-06-09 11:53

hallå! tänkte bidra utförlig kritik också. Här har du nått o gotta dig med danne höhö.

1. Ganska fet denna. Men jag tycker att asmas intro gör så att den verkar mer oseriös. Iallafall i mina ögon. Om det nu är meningen att den ska va gangster o seriös. Verserna höll klass som vanligt.

2. Detta är kärlek. Riktigt skön låt. Älskar beatet och har alltid gillat låten också. Tycker anta lägger en riktigt skön reff. Laidback som fan, och man känner att man verkligen vill chilla ner när man hör denna! Verserna är sköna också. Dannes o Markes vers e skönast.

3. Dödlig pojkar. Tycker denna e överfet. Har egentligen inget att klaga på här. Ni har lyckats fett. Markes vers är överfet, och han levererar det hårt som vanligt. Antas vers e feting också! skönt flow o nice rim på sina ställen. Asmas vers e ball som fan också, och håller även den hög klass. Kan tänka mig denna e överfet live.

4. Tycker denna blev ganska ball ändå. Lite oväntat eftersom den va lite hafsigt inspelad. Tycker ceders vers va fetast. Speciellt när du börjar ta i efter några rader in i versen.

5. Sådär. Stör mig fett när du säger "reeeemix" i reffen.. hörs som ett jetplan. fett för högt mixat. blir fan rädd ibland. Ingen låt som jag lyssnar på. Men den kan väl va lite halvrolig ibland lixom.

6. RIktigt skön denna också. Beatet är jävligt emotional och det e nice som fan. Lever mig in i det ni berättar och kan känna igen det ni säger. Tycker det e lite synd att mixningen sviker på Bobbos vers.. Den känns jävligt äkta och kommer från hjärtat. I like. Antas och Asmas verser e sköna som fan också. På olika sätt. Reffen e nice också man. sätter sig på huvet.

7. haha smale e ball som fan

8. Mjaaa.. har aldrig diggat denna speciellt.. Har den verkligen en plats här danne? jäävligt kursiv låt. Eller ska vi säga session?

9. Har svårt för beat som är overfamous. Men den e säkert nice liksom.

10. Rätt svängigt beat. Skönt osv.. gillar d-nice flummiga röst på denna... frida lägger en ganska skön reff, men kan va lite gnällig om man lyssnar på den för mycket.

11. Denna låten blev nice fast den inte speciellt ny. År 2007 sommarplågan? Det kan kännas så. Beatet är svängit osv. Riktigt nice.

12. En lite kursiv låt. Inga reff. Bara verser efter verser. Sitter fortfarande o väntar på när reffen ska komma.. hahah nä, men lite variation här kanske. Beatet kan bli jävligt enformigt. Mcbusta lägger fetast vers här.

13. Tung denna också. Men jag diggar inte reffen övermycket. Asmas vers e fetast i denna låten. Har inte hört mycket av smale, men jag tycker du har bra delivery i denna låten. Kanske kan jobba mer med texterna. Antas vers e tung också.

nästa halvan kommer later!

2007-06-09 11:54
Helsjukt!! :O       antagonisten is the shiit
VA FERM!!!!! :@

2007-06-09 12:01
Riktigt Fett Mixtape Mannen!!! Rakt av
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-09 14:04
nää nuuu jääävlar =) det va satan rent här.. Mkt utförlig kritik :D det gillar vi alltså..

Inväntar Lullen del 2 och Del 2 från skojaren från bjärred :P

Fler?

Peeeeys

2007-06-09 18:49
14. ganska skön låt här. lite dyster för min smak, men therese gjorde ett bra jobb med reffen och höjde låten fett! ball att höra mcbusta kicka på svenska. det va fett.

15. hahahahahahaha så jävla skön smale "dom mutant turtlarna eller vad fan det heter"

16. Tungt rakt av. Du låter arg danne :P Beatet är jäävligt farligt o fett.

17. Helt okej, tycker beatet är lite för långsamt för dig danne. Känns lite krystat. Du passar bättre på snabbare beats, men endå ball att se att ni exprimenterar. Mcbusta e tung som vanligt.

18. Beatet är rätt mysigt, men jag vetifan... det känns lite som en halvbull låt ändå.. gilla inte reffen alls.. therese skulle ha lagt den. Har ganska svårt för denna låt. Ingen jag lyssnar på mer ett par gånger om jag ska va ärlig.

19. Mjaa du danne. Tyckte vi gjorde detta ganska bra. E ganska nöjd med denna låten. Du har mixat den fett tycker jag! Bra variation osv.

20. Mjaa.. beatet e lite uttjatat eller ja, slingan iaf. Gillar inte Asma på sånna här lugna. Hörs som du ska somna när du rappar. Passar bättre på tunga låtar med lite mer drag i. Tycker smale passa bäst till denna låten. Både röstläge och versmässigt. Anta, jadu.. du låter emotionell och det du säger känns äkta. Det är bra. Men jag jag vetifan, gillar mer dig på låtar typ som "Vi som är dom" och liknande

21. Hahaha du e sjuk

22. Mja, helt okej låt. Blev lite haffsig. Tycker Att din vers danne e tung som fan, och jag diggar ditt röstläge.. och mumin halka in på ett bananskal på denna låten.. haha. big up för det.

23. Reffen är lite halvbull mixad tycker jag.. för höga acapellor.. sen att jag har fått huvudvärk av detta beatet förr är ingen nyhet :P För monotomt för mig. Så detta diggar tyvärr inte boys. sorry.

24. Lite halvkomisk låt. Känns lite som en session typ. Lite för played out beat för min smak också. Men vafan.. ni lägger det säkert tungt liksom.. palla bara lyssna igenom halva

25. DITT JÄVLA CP! HAHAHAHAH

26. Ja, vad ska man säga? hackat och skruvat?  :P

varsågoooouuud skojarjävel! :D

Over and out

/Max

2007-06-09 22:44
Jag ska också göra en Bjärredkommentar...men inte exakt nu.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-06-10 00:15
min sån ''säga vad jag tycker bok''  kommer bli fetast. den är på G.

jag är whack, skjut mig med en limpistol!

2007-06-10 17:41
hahah.. max din galna gamla skojare alltså.. Soft med utförlig kritik där skoj att se :D

Inväntar asma och grizz där ja :D

FleR ?

2007-06-11 23:24

UPP mafraggas =)

2007-06-12 18:39
Nice;) gillar alltid dig lika mkt:P

2007-06-12 19:18
Tungt mixtape :D Flera bra låtar

2007-06-12 23:45
Thanx grabbar.. softsoft.. fortsätt sprida och langa tapen..

Fler?

Peeeys

2007-06-13 02:12
Jag tycker du har utvecklats mycket mannen!!!
den här skivan e faktiskt riktigt sköön att blaza till oxå ;P ha det