Softish!! men jag fick inte med alla låtarna ?! Men allt jag hörde va riktigt nice !
Whoa.nu jag e hiphop gud !
Anta min vän, hela plattan, rubbet, ligger i mp3 spelaren och pumpas från klockan 05:30 (när jag drar till jobbet) och till det att jag kommer hem vid 14:30. Då slänger jag på sterion istället ;) RIKTIGT nice.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Reflex_Trickz P19: tack mayne.. fett att du dunkär det mään.. och funkar det att blaza till så blaza på :P ;)Jontey P15: hur kunde du inte få med alla låtarna? :SPsycholess P26: hehe, skitsoft man.. kul som fan att se att det spinner runt man.. sprid gärna tapen till alla du känner :D Tack som fan alla.. Fler??? Peeys n Luuuv
Upp För Faaan!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mada P65: thanx mayne =) keep spreadin the tape.. Peeys Fler ?
endel va chill, men gillar låter med mer känsla.
Upp i snoken ska det!
Tungt shiit asså!!16. Till er som tvivlatBästa och tyngsta låten enligt mej! UPP som fan för denna!!!
Tackar tackar =) kul att en del gillades iaf =) Fler? Peeeys
Upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe.. yeah.. 26 spår är värt mer :P kul som fan att du passar runt den mayne.. =) Fortsätt langa peeps :D Peeeys
ickebannad: skitsoft mayne =) keep on spreadin the shiet =)
hehe yeah.. keep on rockin :D Fler ?
Har redan skrivit här, kanske inte med detta acc ;)Men som sagt, ju mer man lyssnar desto bättre blir det! Inte alltid man diggar första gången man hör en låt! Tycker detta var ett fett mixtape, låtarna "ví som är dom", "vi ses här", "beef", m.fl var grymma enligt mig! Upp för fan!!!Mer kommentarer för fan, låt inte bra shit bli ett i mängden bland det övriga!
Thanx man.. määäd najs att du gillar det.. Bara dunka på tracksen och ha en soft sommar tillsammans med min mixtape ;) Fler ?
07 bäst. låter som swante i hata göteborg filmen :D:D:D:D::D
http://www.myspace.com/micman123
Mer kommentarer! Det här e riktig tung underjord!
thanx peeps.. kul att det gillas och att denna tråden får lite mer uppmärksamhet =) Fler mannar.. Peeys
bra jobbat anta. du verkar ha fått många nya lyssnare :) fast du borde ha tryckt upp skivan istället ;) och sålt lite på cdon :) aja nåt sånt shiet :) krmisar.
hehe.. det kommer mer tracks från mig =) håll ögonen öppna bara :D
hell yeah! tuuuuuuuuuuungt mixtape. ord e överflödiga.
Detta är min forumsignatur
P-Lex P24: och dvd.. Tjänar ingenting till.. Det går ändå inte att beskriva med ord :D Fler? :D
Ny Länk please kommer upp ; sidan kan inte visas blablablabla
www.myspace.com/fresh4elements
Thanx gott folk.. min hemsida har blivit nerlagd.. varför vet jag inte.. har cashat till september och sen skulle jag byta domän... Men under rådande omständigheter så kommer jag byta tidigare.. Nya hemsidan kommer upp inom kort.. Tack till fredagsbus som fixade en annan länk =) Fler? Peeeys
Riktigt tunga grejjer det här anta
Villyy: Tack mannen.. sprid shitet vidare =) FleR? Peeys
För er som möjligtvis missat länken där uppe;
Mixtapet UPP!
Hooka ny länk dåe :) plix plox <3 :D
You can never avoid the voices of the voiceless
Detta är fett ! upp på den !
haha, vi bor på landet!
Ny länk ffs......
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
ny länk verkar det som att de behövs :D
Sleep is the cousin of death
Länkarn ?! :D
yes , vi behöver en länk ;)
länkalänkalänka
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
Tänk att det fortf. finns fler folk som vill ha denna fräsha mixtape . kan påpeka att folk inte kommer att ångra sig om ni tankar ner denna. söder rakt över hela tapen, och underground så det skriker om det . Niceness , Puss!
haha, vi bor på landet!
du gör inga låtar själv?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Friggan P19 : joodå.. Men denna tapen är ihopasatt för att slänga ut lite collabos på marknaden..