Jäää Ruckablaoooooo
www.djpolar.se
jag tycker om qibby! och keuk!
soundcloud.com/brormusk/sets
Ja tycker om oboy
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
det är äckligt !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
De är gott som hocks snopp:$
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Inte jag heller:(
Hihi ja vet inte:( du har ju sovit hos mig:$
Rucka åt upp fiskarna. Grejen var att i början av fish units bidrag blev det bara irriterande på flowet
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
Grattis till ruckablaow Hmm jag fastnade nog mer för Fish Unit's bidrag, tyckte nicco var galet tung i början verkligen, flowet satt där det skulle verkligen! Hahaha och bross fick mig allt att rycka på smilbanden Men Ruckablaow var även dom sjukt tunga, diggar Mickelito som fan Östgötska är förövrigt sjukt coolt, men den jag har hört har vart mkt grötigare
tt.
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
ta bort den här skiten nu o starta upp tagteam
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
1on1 60 seukunder
http://www.myspace.com/akinonline
Akin luktar
taaag teaaamm!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
exakt toppen, tagteam, eller 60sek!
queff aeger er alla upp och ner, spelar ingen roll vad ni tycker ni har ej lyssnat noga haha.... Queff äger er alla ... Han e grymm satans... Lyssna ffs..//liLD
Jag är faran som lurar i natten!
Jag tror niprone tar såna här uteliggare mediciner:$
Sober och Nico Kick (Nico Mqfish) ska ha propps för finalen dom va tamme faan dom ända som lyckades lägga tight..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jeffi sär skriver.
Dax o radera denna tråden?
jag älskar första delen av låten, men efter första versen blir det inte lika fett. men det är helt klart en bra låt
Sopsäck Serenad
jag säger så här rucka var helt klart bäst och dom delarna jag diggade mest så vare xelion och sobers roligaste rimmen tyckte jag iaf. sen så fish units var inte så bra jag tyckte det nästan bara vart mumel
puss
Dräparn P1 jävla kebabnisse
VapenVila P-1 så länge inte kebabköttet är torrt!
schh .. hör ni .. det kokar tagteam..
Äckligt som fan, åk till sparreholm och käka kebab, den skulle fan splittras om man slog på den med en hammare
Mighty1 Är du säker?
whutup med niprones blatteförortstugg i outrot...? jag trodde han var blond och blåögd? :P
mama said knock you out
Hock ditt proppskåp kebab är gott såklart det ska vara segt och hårt då äre ju en utmaning att äta
puss
käkade tvättäkta sigmakebab nyss, fan vad gott det är.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
död åt sigmakebab, sigma acapulco är grejen.
VapenVila P17 mittemellan nyköping och eskilstuna, 4 mil från dom om du vet vart dom ligger:) Dräparn P1 nee de är skitäckligt om de är hårt och torrt!
Grattis Boi's! helt klart värdiga vinnare... Peace!
Hock Du skulle behövt gå några extra kurser i svenska. Hård och torr ica kebab slår allt =)
puss
Dräparn P18 Hehe kanske fick ig i svenska, men vad var det jag skrev fel då? det här?: mittemellan nyköping och eskilstuna, 4 mil från dom om du vet vart dom ligger:)
nee de är skitäckligt om de är hårt och torrt! läs
puss
Dräparn P18 jag ser fortfarande inte felet:/
tag team om något ska det vara
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
jag äger
kan inte någon ta bort den här tråden?
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Offline NickoKick P18 Skicka meddelande Gästbok Daterat Igår 20:53 tag team om något ska det vara ------------------------- "Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon Offline Akin_O-Y P18 Skicka meddelande Gästbok Daterat Igår 22:20 jag äger ------------------------- kolla in min press för att tanka min 2 skivor Offline Queff P18 Skicka meddelande Gästbok Daterat Idag 03:10 kan inte någon ta bort den här tråden? ------------------------- damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
...
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
PataDa59 P19 vaah?
Akin_O-Y P18 Han härmade mig:$
andiii i förrgår!
asså.. den här tråden är fan mindre het än keystyletävlingen som börjar nu asså:P
börjar det en sådan? ;)
soundcloud.com/brormusk/sets