jag tänker inte gå in på vem eller varför..men det är ingen av er (som brukar skriva här) och snubben som det handlar om har hört av sig och vi har löst det hela (han hade sagt nåt som jag inte uppskattade i en text för länge sen) ni behöver inte göra värsta grejen av det, ville bara påpeka att jag inte lät Rucka vinna för att jag på något sätt favoriserar dom som personer eller nåt...eftersom jag inte känner dom tänker inte säga något mer om detta nu...
"måste jag"
ok
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på det viset, talang!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
systemfel aka heliumballong!!!!!!!!!!!!!!!!! fyfan hahaha. bra sober:P
may the katt be with you
hårdare än sten:P haha jag tycker det låter som ni driver med han. "säg kom igen" "kom igen" "hahaha skitbra" :P
may the katt be with you
östgötska är inte alls fult.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
hahaha det är niprone dom e lacka på
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Fejknickarn spelat in outro!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Så det är därför Heli inte uppskattar honom? :)
broed__ P20 Jo det är det men det är ju i en helt annan volym fulhet om man kommer från Mjölby, Kisa eller liknande;D
DIF!
Heli F27 Okej ! Jag tror mig veta vem du snackar om ändå. Peace ! Sober Heliumballong.. Det är ju nästan en smygdiss till Heli. HELIumballong liksom. Det är ju riskfyllt att säga så !
WWW.ISMEN.NU
ah shit, tänkte jag inte ens på, får be om ursäkt om någon förutom systemfel tog illa upp
Sopsäck Serenad
Asså, Ruckas final bidrag sög!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag fick en chock när mofeta sa "jävla horor" det trodde jag aldrig.
Vanskapt_ P16 Inte jag heller, om jag ska vara ärlig. :P
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Vanskapt: Jag har hängt med ismen nu ju, fett dåligt inflytande, klart man påverkas... :D
jag ska krama vicolinos krull... kram! Grattis igen! Keuk på queff föresten! puss..
soundcloud.com/brormusk/sets
mofeta har gåt från vänlige-victor till mördar-mofeta tycker dock han e allra bäst när han gliiiiiiiiiiider på beatet... fast detta är ju battle iofs
systemfel, inte jag heller fan. men jag sa dock aldrig att du lät som en. Förlåt victor, men visst känns det skönt att säga det? :)
Sopsäck Serenad
Arg Victor is the shit!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
systemfel: Jag antog att han menade att du såg ut som en heliumballong. Med tanke på innehåll och sådär...
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
jihooo heja ruckablaow
Aldrig mer....
fan... mickelito la de bäst, snabbbast å coolaaste! all kärlek, åt rökabrajj vet du (hoppas jag, pöss) , satanb..jag sainte skriva i trådar när jag år s¨här
Aldrig mer....
bob P17 han kommer ju precis från norrköping, eller precis utanför :p
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Hihihi, Systemfel trodde han var smart, men han fattade ingenting!
Jag syftade dock på hans röst, du vet när man drar i sig massa helium så blir rösten lite funky. jaja, fuck it. puss
Sopsäck Serenad
sober: nehe??? du skojar?
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
hahaha, det vill jag höra :) nu fattar jag inte om du är seriös längre xeilon, men jag försökte inte låta otrevlig om det var så det kändes. all love liksom.
Sopsäck Serenad
System > Sorry bwoi, cracket som talade. Sober > Men åhh, duuuuuuh! Har du ingen humor... pleeeease, get out of my face liksom... talk to the hand!
sober: Det är det som är charmen med internetironi. Man vet aldrig när det uppfattas! hehe
och det blir inte bättre när man är lika korkad som jag
Sopsäck Serenad
Hundar och barn
axel skriftligt har en tendens att vara otrevlig.
WWW.ISMEN.NU
du kan få skriftligt på min axel i ditt ansikte var jag hård nu? :D
ja, det var du
Sopsäck Serenad
tögga min kuk säger jag bara, ja DU sober..
Lyricist
2006-03-24 02:22
tugga min snus ditt fisk nylle
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Jag tycker fish unit var bättre textmässigt i finalen iaf..
work some magic
btw, sober la tightast i finalen av alla. så pross till dig.
work some magic
keuk
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Ja tycker de ska va 60sek battle nu!
keuk
Soheil Har du legat av dig sedan Whoas Elit-tiden ? Gått och skaffat dig dålig smak dessutom ? Aj aj ! Puss =)
WWW.ISMEN.NU
mickelito P18: Haha.. Det har blivit ytterst lite sedan dess. All work and no play, du vet.. Livet som pimp (aka student) är hårt. Dålig smak ja.. Jag tyckte ju du la det bäst av alla, trots att du inte var lika bra som du brukar.. ;P Som sagt, ge mig ditt adress så ska jag slå ut dina tänder med en metallrör.
Vem är du, tjänsteman?
jag tycker faktiskt sobers del var bäst i finalen. sen hade fish unit nåra godbitar som jag gilla men orkar inte skriva ner dem nu:)
may the katt be with you
Nån som kanske vill ligga med mig och pata?
jag vill smeka gitarr
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
varje låt queff är med på förstör han.
PEACE