det vore bra om ni la upp några gamla whoa tävlingar så man kunde tanka dem också
wiiie VÅGEEEeN !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Jag är så överlycklig att vi kickade upp alla Ruckablaowbidragen på
www.laxmacka.se ! Där kan ju alla titta in och mysa på laxmackavis.
WWW.ISMEN.NU
fint.. men kan ni inte slänga upp mofeta - ungkarlshotel(?) =)
det var till mickelito P18 ^_^
"min skärm börja hoppa å min mick gick sönder" hahahaha :D
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Fish Unit borde tagit detta
nudax P14 kaaanske vi kan ! ska fråga mr muffeta
WWW.ISMEN.NU
Grattis till Fish-Unit för en andra plats och GRATTIS till Ruckablaow fam för första plats! och tack som fifan till mfs som skött sitt jobb väldigt och inte alls (enligt mitt tycke) slöat på något sätt, han har gjort en väldigt bra insats. (det gjorde han även i tagteam där ja fick jätte mycket stöd av han, tack för det också!) kram på dig mfs, kram på rucka och kram på gäddorna..
soundcloud.com/brormusk/sets
nudax - vi sparar oss lite, ungkarlshotell ska få en makeover och hottas upp lite först :). Men jag och queff kommer droppa nåt exklusivt snart i alla fall!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vicolino P20 aja ja får väl sitta och lyssna på mofeta - sämst då... läääängtar tills ni släpper de. =)
ruckablow fetast :) skön tävling det här!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Grattis till rucka, och fett med propps till Fish Unit som la det sjukt bra !
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
ni kan sluta skicka blommor och choklad till mig nu, någon måtta får det väl fan vara...
WWW.ISMEN.NU
mickelito P18 vafan ja posta nyss en dildo till dig, ska ja säga till posten att inte skicka?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Vad va det jag sa . . Ruckablaow FTW!
Fezk Unot! ><((((º> MiToO
grattis? haha varför gratta några som vunnit redan innan skiten ens börjat.. det mest baitande wannabe usa gangsta laget vann.. haha sug.
Juventus
mickelito och mofeta vann battlen >_<
yes ahaya
fattar inte hur ruckablouw kunde vinna.... klara knappt 2minuter av den.... men får väl säga grattis en då
grattis
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
rätt lag vann grattis
Memzet productions
fezkarna gjorde en grym final låt props för den men Rukka var jämnast om man lyssnar på hela tävlingen grattis!!!
mmm precis...
asså det där med att FU vann ronden men Rucka var bäst i alla andra ronder. det kan väl för fan inte spela någon roll dem som är bäst i ronden ska vinna?
100 kisskorvar
www.erikbergstrom.se
pft, fiskenheten tog det lätt.
Grattis Rucka (Y)
hoes over broes ..
oj, nu hörde jag vad niprone gjorde bort sig också.
vadå gjort bort sig ?
WWW.ISMEN.NU
som någon sa, det där med att ena laget var sämre i finalen men bättre i helhet håller väl inte. Även om Brasilien skulle vinna med 20-0 i varenda gruppspelsmatch i VM i sommar, men förlorar finalen med 1-0 så vinner väl inte de pokalen i alla fall? Skitsnack det där. "de hade bättre bidrag i de tidigare ronderna blablabla"
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Fy fan Fish spöade ju skiten ur Rucka i Finalen. Domarna är korupta! Jävla skit tävling om de ska sluta såhär. Rucka va int edåliga med Fish Unit spöade dem så jävla lätt.
"mest baitande wannabe usa gangsta" - shit, du kan inte ha nån större koll...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tycker ruckablaow vann välförtjänt
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Queff P18 du vill bara ha snopp jue:( egentligen sitter du hemma och gråter och kastar pil på bilderna av domarna;)
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
haha ja.. jag fes hemma hos mofeta idag
Queff P18 lukta det? vart han arg/glad?
innan tävlingen? Ja, just där ligger väl problemet. Dom ledde matcherna med 2-0 innan dom började och vann således trots dåligt engagemang och halvdana bidrag. Nåväl, grattis Fish Unit, ni vann detta i dom neutralas ögon. Håller verligen med om det första,men jag tyckte ändå inte att fiskenheten var så mkt bättre.4-1 var väl lite väl hårt men 3-2,men rucka vann iaf ;).
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
måste säga big up till rucka och fish och alla andra som har varit med. jag var tyvärr upptagen med eget och planerade veckan dåligt och kunde inte vara med. det var kul! peace
http://www.myspace.com/choysmusic
Vad är det för snack om att domarna är korupta och partiska osv..sånt är bara löjligt! Varken jag eller Kalle har någon personlig relation till någon som är med i tävlingen och hade knappt hört någon av dom medverkande innan så vi är så opartiska man bara kan bli! (finns en person jag inte uppskattar i denna tävling och hade jag då röstat efter personliga "känslor" så hade inte RuckaBlaow vunnit, så det så) Jag står fast vid mitt beslut, Fish Unit öppnade riktigt starkt, men sen blev bidraget tråkigt, medans Ruckas höll hela vägen, så e det bara! (alla har givetvis rätt till sin åsikt, men det är min) Tävlingen är över, lööönt att sitta o älta saker o ting i efterhand! Props till alla som varit med (Kul att ha upptäckt att det finns några styck riktigt grymma rappare här på whoa) Tack för mig!
"måste jag"
Trodde de var självklart att rucka skulle vinna?
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
skottis: Det är just det som folk är så sura på. "This is a reason to hate, we call it jealousy." and we're pleased to be great, so just fuck what you telling me/"
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Heli F27 Vem i Ruckablaow är det du inte uppskattar ? Nu när tävlingen är slut och vi står på neutral mark kan du berätta ! Vem är den lycklige ?
WWW.ISMEN.NU
hon hatar DIG micke! :(
Heli: inte för att rota i privata grejer, men det undrar faktiskt jag också... Visste inte ens att nån av oss pratat med/träffat dig. Kul att ni var med och dömde!
"Visste inte ens att nån av oss pratat med/träffat dig." "Varken jag eller Kalle har någon personlig relation till någon som är med i tävlingen"
haha e det cleeeo som snackar om ruttna firrar i mitten tyyp? eller är det en liten pööjK?
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Jag hatar alla er jävla internet rappare.. Ni är inte gangster... Helst av allt vill jag slå ut era tänder med en metall rör. Så ge mig ert adress sen jävlar ska ni få...
Vem är du, tjänsteman?
toppen, det är min lillebror
Sopsäck Serenad