word-rec P20: ooofan... jag får ju säga att du har riktigt najsiga beats man... vilket prog använder du ?
tha_irak_boy testa titta i beats forumet lite då och då.. så ska du nog se att du hittar nå beats som är till salu från wordie..
Yo muddafukkaz, tack för att ni gillar det; beatsen kan han absolut icke lägga ut, inte till plattan =) senare kanske, vi får slänga ihop en karaoke-skiva!!
Kan säga samma här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shit.. över 600 =) haha
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Förlåt för uppningen; känner mig fast i ett tacksamt moln, så jag vill bara säga tack, verkligen, till varenda jävel som laddat ner, lyssnat & skrivit till mig..!
Yo! Man tackar för det, uppskattar att du lyssnar igenom!
Moderator
2005-12-18 23:36
Har inte lyssnar så mycket på sån här sorts rapp för de har inte riktigt fallit mig i smaken men låten Souljah Story är fan så jävla skön asså riktigt nice :)
myspace.com/jiahprod
pumpar denna netplay fortfarande.!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
raul: de va nog den vettigaste kritiken nån gett någon ang något på läänge. on point som fasen. skoob: dont get me wrong, i like yo shit !!:)
Raul Jag uppskattar att du lyssnar och diggar; också att du säger vad du tycker. Jag kör det jag alltid kört, som rappare är man aldrig nöjd; man vill bara progress, man vill framåt hela tiden; utvecklas. Så det är vad jag siktar in mig på. Sen så VAR rap bäst just runt -95, ingen tvekan! Fred! AEAP Nemas problemas man, jag uppskattar när folk är ärliga!
Lyricist
2005-12-19 16:52
damn detta va heta grejjer:D kommer definitivt ligga på playlisten ett tag...är lite annorlunda stil på detta än alla annan svensk hip hop och det är bra:D tunga beats som fan:D det diggas asså:D peace
Fan hur har jag kunnat missat detta :P Feta jävla beats och Skoob, din delivery är märktig! Alla här inne har redan skrivit allt vettigt så peace out! Nice shit!
www.samyprod.com
MÄKTIG mena ja :D
www.samyprod.com
sååå jävla feettt skiva.. värd att tanka DIREKT :D tung musik som fan.. keep it comin
424 Angered
grymt ..den förtjänar till och med mycket mer kommentarer än ynka 600. ynka 600? har nog aldrig sett en tråd i audio forumet med så många kommentar innan... skivan e fet.. fortsätt tanka å fortsätt musta ;D
http://www.myspace.com/akinonline
Aight aight! Tack till alla ligister därute som laddar ner; MY SHIT´S FOR FREE!! raul Jag förstår dig, men jag känner inte att jag "plankar av de"; jag ger den respekt väldigt många glömmer att ge. Jag skäms inte för att säga att jag influeras av 2pac, Snoop etc. It´s all music! Word-Rec Vi lever fortfarande! Snart kommer Profilaz plattan, 8 spår ren eld, med gäster som St-One, Tagless Crew & Speedy. We ´bout it, ´bout it!
Det kommer en platta, gott smutsig; dock tycker jag inte jag lever av klyschor, bara för att jag låter amerikansk i mitt uttal; hör på texterna; I´m, just being me.
Raul det är skillnad på att känna så och att veta så. Inget jag säger är halvhjärtat. Jag måste dock ta till ord som "hod" o liknande, eftersom det är de orden som bjuds på av engelskan; sen så låter det för jävla bra bara.
God Jul till er alla! Tack än en gång för att ni visar ert stöd och ser till att namnet sprider sig i era städer! Till alla härinne som kommer från STHLM; jag ska vara där i en vecka, från 7:e januari, så hojta till om ni vill chilla; numret har ni här - 0704 37 77 36 ! Hoppas ni får en trevlig jul och en fin början på det nya året! 2006 IS MINE! Tack, Fred!
Mike Joooooneeeeeeeeees
http://www.myspace.com/jahgillazkhepera
haha så vääärt..du får börja köra det i låtarna nu me man haha
http://www.myspace.com/jahgillazkhepera
Nästa platta som kommer, är "Back 2 Basics", där jag & Word kör som grupp; The Profilaz! Vi hoppas verkligen på att hinna nu till januari, och det ska vi nog hinna med! Kommer bli jävligt fett, 8 spår, med DJ´s & lite gäster som St-One, Tagless Crew (Son of Allecs & Dison) & Speedy! Keep them eyes open y´aaaaall!!
alltid fett skoob, vi ses.. peace brosh../speedy
700 : ))
det ska vi väll klara:P
In the words of the virgin Mary; come again? Tack för att ni lyssnar!!
Den finns i mp3n fortfarande ska jag säga
fo'shizzlemahnizzle this is tight !
va e detta för wack shit? ;D Igor and Svullo goin LOCO!
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Och vad spelar de för roll att den släpptes för ett tag sedan ? De är en bra skiva som är värd att lyssna på, ett flertal ggn om .. så stick om du ska hata, åsna ! Pz y'all !
haha..
CCK vann crewbattle 2k7.
Doh vilken baffig tråd..:S Har lyssnat...finns inget annat att säga än att det är fett tungt! Fred
Jag vet att jag körde en fuling & uppa den ett par gånger, men det verkar alltid komma nån ny som lyssnar, och det tackar jag för..!
feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
så galet alltså, älskar den här skivan!
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Förlåt att jag är lite ful och uppar denna; fick ett känslomässigt infall och jag vill bara tacka er alla för att ni laddat ner; broder Word-Rec för de överfeta beatsen. Tack som fan, ni ska veta att jag & Rec släpper vår gemensamma platta snart, (The Profilaz - Back 2 Basics) sen kommer uppföljaren till detta album; jag satsar på allt från 6 till 10 släpp detta år, så jag hoppas ni följer med; än en gång; förlåt för att jag fular mig & uppar, ville bara tacka er.
jävlar... this thread never dice
Tack som fan för dokumentären du la upp på Kens forum!!!
DeH-SouL P19 vad för dokumentär?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Alla vi förtjänar att se den andra sidan av en historia; det är bara då vi som människor kan själva bestämma vad vi känner är sant. Fred!
Den dokumentären finns uppe i "Övrigt - Blandat" - 9/11 - The Real Deal. Lyssna på skivan också era jävlar! =)
Jävligt sant man! Fortsätt förfan och sluta inte ifall du tappar tvålen, kööör hååårt. ;)
lä ken funkar inte:'(
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Dokumentären = http://video.google.com/videoplay?docid= -2023320890224991194 Lite off topic.