Word-Rec N Skoob - Souljah Story 2005 - Netplay
Ett samarbete som började med låten "Lash Out" utvecklades till en fullängdare; "Souljah Story" . Bestående av 10 spår, alla 10 skrivna av Skoob , förutom We Rydin´ , där Word-Rec ställer upp med en vers! Jag vill tacka Word-Rec för stödet och de överfeta beatsen; ett samarbete jag aldrig kommer att glömma. Jag vill tacka alla på Whoa för att ni lyssnat och laddat ner, samt lämnat era åsikter! Jag vill tacka Shorta, som fixat hemsidan åt oss; tack som fan! Också ett stort tack till www.sound-zone.com för att vi fick lägga upp allt på deras server! Tack Rino! Ladda ner skivan nu, GRATIS , och lämna gärna åsikter, än en gång! MVH Skoob N Word-Rec, 2005! P.S.: Kontakta gärna på whoa för spelningar; ivriga att rocka scen!! Souljah Story
ÄNTLIGEN =) hehe. tankar i skrivande stund =)
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
hör ju hört skivan sen innan... alla låtar e FETA... Bra texter MONSTER FETA beats.... Soljah Story va ju en Absolut FAVVO :):) Mycket bra
beatsen är över feta, så också skoobs insatts... this shiiet is a bomb! keep it up! Peace...
shorta & rino; tack som fan för hjälpen; ni fattar inte hur glad ja e man!! =) Fred!
Ur welcome ;) This shiit was hot man...
Lash out Mysigt beat.. Fin intro melodi till en skiva.. Jag har hört denna förr va? Den e tjock.. Din maffiga röst passar så bra till smutsiga trummor.. Fett Block´s On Fire Sånna hära beats älskar jag.. love story telling also.. En av de bästa låtarna på skivan.. Då är alla över allt som släpps hära.. Så detta är bra.. Got U Bouncin Away yeah! Some old school shiiiet =).. hehe låter som Funkmasterflex stuk.. Cool reffe dude.. Snygga rim och snyggt upplägg i denna.. Gold Letters Tjock låt.. har lyssnat mig less på denna innan så jag går vidare ; ) Souljah Story du ska vara glad att word-rec fixar sånna hära beats till dig asså!.. Ruskigt härlig låt asså.. Om inte den bästa på skivan helt klart.. haha lycka till för mig om jag skulle försöka göra en sån här låt.. Gah jag har långt kvar för att komma nära detta.. What U Want Denna var oxå bra.. Snyggt flyt i denna.. reffen bra som vanligt.. I Got Heart Maffig låt.. blev lite trist efter ett tag.. men då kom reffen och lyfte upp den igen.. I See Dreams Mysigt beat som fan.. har jag hört det förr? bra låt detta oxå.. har snart slut ord.. blir lätt att jag säger samma sak om varje låt.. Men alla håller så hög klass så.. We Rydin' Fetaste reffen på år och dagar.. TJOCKT jävla beat oxå.. Word är inte lika bra som Skoob på micken men det är det inte många som är.. Men sen så utklassar Word på beatssidan.. hehe ; ) snyggt jobb dudes.. Thank U Fyfan vad underbart beat.. Skönt tema med ett bra upplägg.. Slutsats: Grymma beats, med en bra rappare med snygga rim och grymma texter.. Negativt med skivan : Saknar fler gäster, sångare, tjocka rappare och kanske lite scratch å sånt.. Positivt med skivan : Om man frånser det jag skrev över så är detta en fulländare.. Hade jag varit dig och W-R hade jag brännt ut ett par ex och skicka till bolag i USA eller här i Sverige.. Denna bränns ut till bilstereon och lägger in de allra bästa låtarna på mp3:spelaren.. FETA beats och en TJOCKT tight rappare.. Kan ni bättre? hehe.. En utmaning.. En till skiva med sångare och dyl? Orkar inte skriva mera ; ) Tack för en bra skiva grabbar!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Efter detta, så har jag & Rec planer på att försöka samarbeta ännu mer; vad som krävs är uppträdanden, så att vi kan bilda starkare kemi mellan varandra; hjälp oss med spelningar!! =) Tack Ophone, tack man...... =)
Kemi? på vilket sätt? kläm och känn? hehe.. nemen jag fattar.. =) Lungt dude!
Skoob : you know you will! 1 juli är de ju Boden Alive.. då kommer vi få se Skoob & Wordie rocka stället..
asså.. allvarligt?? hela word-rec å skoob collab skivan?? u must be kiddin!? tankar fan direkt :D
http://www.myspace.com/akinonline
haha, yeah!! Man vill ju känna på den knubbisen oxå!! Akin, tanka fort som fan!! =)
Very tight! =) Me like a lot...men bara eeeen liiiten sak...varför hamnar inte absen på rätt ställe? Det verkar som att dem hamnar utanför hela tiden? Eller det kanske bara är jag som hör fel eller nåt hehe.. Men all n all...a very nice production! Ups!
Chicks with Dicks don't belong In The Mix...
hehe :D tankar fan... 28% färdigt... men skulle inte agillaz gästa nån låt? han skicka snippet på en han skulle göra me dig där word-rec hade proddat som hade gudomligt beat! e den me här?
aDsen menade jag då så klart hehe..
Chicks with Dicks don't belong In The Mix...
Agillaz låten släpps separat; Remix på We Rydin´; vi bestämde att den svenska versen, fet som den e, hade ändå varit ett steg fel, med tanke på att HELA plattan e på engelska!! Orsaken att gästlistan inte exsisterar i stort sett =), är för att man inte orkar vänta på att alla ska bli klara! Men nästa ska definitivt ha gäster, of course!! TACK!
Skoob P21 okej :D nu vill jag lyssna.. 96% :D
fan va het skiva! men måste säag We Rydin' har så jäävla soft beat!pöss
som sagt mer vett i verkar det som.. i en låt iaf har inte lyssnat så mkt.. men det låter cleant dog.. bara fortsätta.. du har känslan, texterna på vissa ställen hör man en aning kanske.. men inte så mkt så det e nice = utvecklas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltid kul med åskiter; keep em coming! Tack för att ni laddar ner & lyssnar!!
Producent
2005-06-08 03:35
DAAAAAAAAAAAAAMN! shit's hot! ärligt, detta är det bästa på länge! word-rec gör så jääääääävla sköna beats..!! å skoob kör jävligt bra!! ärligt skicka in detta till p3 hiphop iaf så fler kan höra er, även dom som är lite äldre i gemet kanske.. folk borde få upp ögonen för er..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Producent
2005-06-08 03:55
känner igen samplen på souljah story beatet. jag har samplat nått liknande nångång.. tror jag! eller så är det så att jag hört beatet innan bara,, hah :D riktigt schysst iaf
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
MOOOOOONSTER!!! Ni spöar som faan!!! WORD!
I See Dreams va klar favvo.... go gid em! 1:a Juli kan juh alla som inte sett Norrland ärsla till Boden o kolla in scoob, rec o alla andra coolingar! PEACE
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
det va helt nice
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Jag sa det till Rec igår; kärleken finns =) Tack för supporten, alla ni som lyssnat. kS, tack broder för dina ord, uppskattar de till max; dags för oss att fixa ihop den plattan nu!! Tack!! Fred!
textmassigt riktigt starkt.. tanker inte ens jamfora med vad man oftast maste sta ut med har.. i ovrigt ar rappen oxo tight.. words vers var heelt aight den med.. gillar hans accent beatmassigt.. hmm.. alltid tyckt word rec haft stor potential och ar javligt duktig men later lite for "studioskolad" for min smak.. men keep doin your thing.. manga diggar ju som fan som helhet tycker jag skivan ar upplagt pa ett javligt bra satt med ett eget sound som gar igenom allt.. 1 lr 2 gaster hade inte skadat men det funkar.. bra langd oxo.. 10 latar kanns perfekt for denna.. riktigt bra att du slapper denna tillsammans med word utan att blanda in produktioner fran andra och slanga upp en osammanhangande 20spars skiva("med en lat for varje smak") som verkar vara poppis dessa tider keep doin ya thang boys peace
shin who?
Damn Skoob, detta var överfett alltså, shit. Word-Rec blejzar feeeeeeeeeeeeeeta beats och du spottar shyssta rader, flowet är najs, deliveryn är gangsta fan och känslan är där hela tiden, riktigt bra :D PROPS! ps. holla om du behöver gäster på nästa platta dawg! Peace!
Mr. P
Grymt
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
tungt shiiiiiiit diggar det kraftigt
Tackar grabbar, tackar som fan! Fonky; vi måste spotta lite grejer, hör av dig man!! Tack!!
ye n u deserve it mate
shin who?
Pampigt. Inget som direkt väcker någonting inom mig personligen, men knappast dålig musik.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2005-06-08 15:24
Jävligt hett gubba.. =) Tack för detta..
/ JOHNIK / Producent och Beatskapare / Göteborg /<br> http://www.johnik.com
FAn va tungt skoob hella skitet är över whoa standarden dags att slå stort snart samma med beatsen fett nice bra jobbar grabbar här har vi en skiba som ska in i mp3 på direkten ..
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
ett ord: TUNGT! skit bra bäst på whoa ! grymmmmmT!! fridens
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
word-rec: wiiie! fan va glad jag blir :D vaknar upp och ser den underbara kritiken vi har fått tack!!! det värmer som fan!!:)´ Klockan 14.19? Själv vaknade jag 22.50 igår.. Skulle just somna imorse när klockan ringde och dags för jobb : (
I See Dreams beatet är gudomligt...helt sinnes.
det bästa jag har hört på whoa! så jävla tight. Mums! tack för att jag inte behövde lägga ut pengar på plattan.
.:SEX, DROGER OCH DANSBAD:.
damn va folk som har skrivit :D:D:D:D:D
Tar en stund och tackar verkligen alla härinne som velat ladda ner plattan; ni har visat ert stöd, känns skönt att ni gillar det, då får man bekräftelse på att man kan sin sak, och att man hittat någon som man ska jobba med. Tack än en gång; UPP!!
Helt jävla underbart nätsläpp ! ÄLSKA (L)
http://www.lospalindromas.com
hur bra som helst.. skoob dödar på mickeeen! freeed
taggaaaa
ska lyssna igenom riktigt ordentligt nu, Skoob och Rec! Detta var verkligen efterlängtat!!!
Pretty people shit to...
Skoob & Word Rec..Mad propps till er.. många säljer skit..och ni ger en skiva ut som den HELT FREE.. Jag vet att ni har framtid..både word rec & skoob g..Najs me Fett HipHop.. Feta låtar rakt igenom =)
Lyssnat noga på albumet oki diggar det mer och mer så jag ville bara säga till folket och lyssna när en riktigt tung mc kickar det hört tungt ,här är det ingen ironi här är det bara kännslor och g life :D proppz till er båda igen som gör så fett arbete nästa gång ni släpper så är jag reda att bettala 170 kr :D peac
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Fan va Tungt Brushaaaaaaaaan:D Du är alltid vart uppskattad Av mej Med din Musik U know It:) heheh Den va tung Denna Album:P Tvärr Soft Brushann... Fortsätt Me detta ....Pussenn
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!