Tackar gubbar, tackar!! UPP NU!!
Boden kommer bli vackert!
Skoob: japp du vet midnattssolen och allt!
Kommer bli sjukt o inte kunna sova... så nån får ju skaka fram lite weed eller nåt! haha
haha... när man varit upp två dygn i sträck så kommer du slockna... :P
Oj oj! Uppa nu, nytt folk tack!! =)
majjistern Tack tack =) för d första dock, Sk oob ska d va för fan =). Secondly, ja e inte gangsta, ja e mig själv bara!! Yeah! Tack för att du lyssnade, så här dags oxå! Fred!
säger som dom flesta andra. något av det bästa som släppta som netplay på whoa. ni borse skicka demo någonstans
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Gracias gracias! Känns bra o få höra från er alla att ni diggar!!
hahahaha, yeah muthafuckaz, yeah!!! Känns nice att du diggar man, jävligt nice!
det va ett ganska bra album. Jag började undra på lite olika saker. Tex, skoob, känns som när du rappar, att du typ växt upp på nåt project eller liknande. Du verkar ha lite för mkt gangsta attityd, jag känner inte dig så ja ska inte säga nåt men ja fick den känslan. Känns iaf inte som du rappar om nåt svenskt kvarter nånstans i sverige. (När du säger hood, block, project etc) Aja, rent musikaliskt, tekniskt och ljudmässigt var det ett bra album. Flowet bra, rimmen bra.. Vissa beats jättebra. 6.5/10 blir säkert en 8:a nästa gång. Kan bara bli bättre efter dehär. peace, one luv for hip hop
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AEAP P22 Ja använder orden som finns; på svenska e d kvarter, på engelska e d neighbourhood; hood, block, vad som helst. Plus att d, seriöst talat, låter fett o använda de orden, än o bara säga "a lil part of town". Tack för att du lyssnar; d kommer mer grejer, d här e bara uppvärmningen med Word-Rec! =) Vi fortsätter!! Fred!!
yeah i know man! vad jag menade, kanske inte va så tydlig; sättet du säger orden på, så låter de som om du snackar om tex harlem, queens whatever.. But i feel ya, gav bara min "syn" på de, vad jag fick för vibb. hade jag rappat hade jag också sagt hood, block osv. Keep it up peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yeah man, I understood =) Fred!
tung o gratis.. lycka till upp!
Ay ay captain! Siktar vi på 300 eller??
upp då!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
fiifan! låten souljah story, grymt nära en fullpoängare fan! credit för ett annars tvärskönt album..
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
daNtU Man tackar! Nu får vi se till att tråden håller sig vid liv!
Broder, biljetterna har landat hos mig!!!! JA KOMMER TILL BOOOODEN!!
ok, så du har bott i kosovo och din farsa har lämnat dig. För en norrbottning så verkar det skäl nog till att skriva texterna på gränsen till gansta så jag stör mig inte ett dugg på det iaf... har du skickat in plattan till nått bolag ännu? ifall du inte har gjort det skicka den snabbt som fan så du kan få lite cash pch spelningar. jajja lycka till osv :)
YE DYDE!
=) Nej fan, aldrig försökt vara gangsta, dock har man skämtat till d lite oklämt in nån "gangsta shit" på låtar 4 - 5 år sen =) Försöker bara säga va ja tycker, vara mig själv! Ska skickas in, vill bara ha folkets välsignelse, o den har vi fått! Tack!
Blir lessen om ja inte uppar EN GÅNG TILL!!
fett som fan! keep it up
Addicted to Love
We shall my brother, we shall!! =)
=) hoppas detta, den har börjat falla liiiite... undrar bara hur många som egentligen laddat ner plattan??
e nog en hel del ska du se :D
http://www.myspace.com/akinonline
Höppas detta; but we´ll never really know =/ Tack alla för att ni har lyssnat, laddat ner, pumpat i bilen, på nån fest, i erat hem, hos några polare, på toan, på väg till jobbet... varsomhelst. Tack. MVH // Skoob
Underbara cati =) Tack för orden, och tack också för att du tog dig tid att ladda ner plattan o lyssna. Skönt med sköna människor, som motiverar varför de gillade låtarna =) man blir bara stor om man är ödmjuk o ihärdig! så vänta er iallafall över 4 - 5 projekt till detta år. Tack så jättemycket! P.S.: Word-Rec är bäst i Sverige. Tack!
upp för badpojkarna ;)
här! ta lite papper så du kan torka bort bajset från munnen din skitsnackare.
Yeah mudderfukkers!! Uppa detta!
4 kvar till 300 :O
YE DYDE!
Synd bara att inte fler kommer in!! P.S.: Går d inte o ladda ner zipfilen, ladda då ner låtarna en & en!! =) Fred!
dom flesta låtarna va överfeta!=) egentligen behövs de inte skrivas någe om alla låtar för sig!:P finns ju inget att klaga på! upp
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
hahaha, yeah muthafuckaz!!!!
Ni har inga tryckta skivor? skulle gärna vilja ha en..
Addicted to Love
P.s Hatar_Whoa var påtänd och skrev en diss till pure records igår...kanske inte vid sina sinnes fulla bruk i denna komentaren heller : /
YE DYDE!
P.S.: Då kan Hatar_Whoa hålla sig härifrån.
www.tax-productions.cjb.net
yeah SKoob och Word-rec !! Rocka Scenen Ikväll Boys !!
Aaaw man, scenen rockades; fuckin Prognosis, Rino, Tagless; Dison, din galna jävel, o Staffan, du imponerar mig broder! Blazz, a.k.a 50 Dollaz, helt galet!! Word, du äger jordklotet o DJ Phono, broder, du e hård!! TACK BODEN SOM FAN!! Fred!!
SKOOB KOMPIS !. tack för du kom =) tack alla andra som gjordet det galet ivkäll också!. Pz
Fan vad grymt Skoob! GRYMT!!! Synd att det var lite folk bara :S .. men det kommer jag svär..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen