Aj aj aj; fy fan, detta är ju underbart =) Marra är i farten len!! Tack som fan, för att ni lyssnar, läser, orkar!! Fred!
Skoob riktigt bra tycker jag att du känner en del ansvar för Kidsen = p hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yeah, henn får man allt ringa o säga tack till!
Marulksvans Fy fan... vet inte vad jag ska säga förutom tack... håller just nu på att fastställa massa mixtape låtar & så, så på det sättet hoppas jag få ut mitt & Recs namn! Tack som fan för kärleken, och tack för att du lyssnar..! Probb Tack som fan; Gold Letters skrevs snabbt, ville bara få ut vad jag kände, vilka arttister som påverkat mig & mitt skrivande... tack!!
hehe :D ska man satsa på 600 nu elle?
http://www.myspace.com/akinonline
fan va skönt album, låter riktigt bra, kan inte säga mer än att allt är verkligen i toppklass!
haha har den inte dött än... :D de tankas massor från just denna skiva... helt klart mest nerladdade skiva jag någonsin varit med om.. Peace Boys!
Denna har nu spelats i bilen i 2 veckor snart och blir bara bättre. Första skivan på 3 år jag spelat så länge utan att tröttna. Mer musik skooB, vi kräver.
har hört 2 min av första låten, detta verkar vara riktigt jävla bra shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit :) återkommer. UPP!
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
Laddar denna fantastiska grej tydligen. :P
DIIIF
word-rec hade ni sålt skivan så hade du kankse haft råd ;) nä men ni ska fan ha feta creds för att ni släpper en så pass grym platta helt gratis. men du har talang helt klart, sikta högt så kommer du förmodligen komma någon vart också.
kanske sveriges svar på immortal technique! riktigt tungt album!
detta var grymt tungt. tyngre än den mesta som släpps här kan bara lyfta på hatten. och önska er lyckatill //hannes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yeah =) Tack fan, känns stabilt!!
jag hitta itne ettjväla fel!!! DET HÄR VARE TUNGASTE PÅ HELA WHOA!!!!!!!!!!!!!!!!! dämn! skulle kunnat köpt den här plattan!! upp kärlek
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
Lill-Emil Haha, tack som fan!! =) Riktigt nice att du diggar!! Rainmaker skicka adress, så får du ett ex hemskickat; har planerat att börja skicka de lite!! Marulksvans Du har lätt druckit ikväll!! =) =)!! tack!
Absolut! langa inte 40 inlägg nu bara =)
Öh, reducerade du inläggen? stabilt, men ge fan i o ta bort saker där vi tackar folk.
"ge fan"?.. 3 uppningar är vad vi vi sagt att vi ska låta folk göra.. 300 är inte acceptabelt
mama said knock you out
aaaah, ge dig nu; 300... get the fuck outta here, inte många som lyckas få upp samma antal som denna.
Skoob P21: Haha förnedra inte "The god" av den här sidan, kan sluta illa;P
naaaw man, man ska ju inte överdriva heller; jag uppar för att jag vill, jag uppar för att det alltid verkar dyka upp en jävel som vill lyssna, d.v.s. ett tillfälle för mig att tacka just den personen för att han/hon lyssnar. Så jag tackar de; om vi uppat 300 ggr., betyder det att vi har 300 inlägg från andra härinne; det slår det mesta härinne; synd att det verkar komma åt folks rapnerver.
nej men vi måste hålla samma regler för alla, och jag räknade, det var över 250 inlägg från dig och wordrec. visst att ni får uppmärksamhet här, men om vi skulle tillåta 250 inlägg av varje trådskapare i egen tråd så skulle detta bygge vara aningen mer katastrof än vad folk tycker idag
mama said knock you out
man ska inte vara dryg, är mitt motto; jag skiter i tråden, plattan laddas fortfarande ner varje dag, men vill jag tacka folk, så gör jag det; de förtjänar det!!
Tack. Allt jag kan säga egentligen. Tack.
vet inte varför jag kommenterat innan. Flowet och rösten är skitbra på alla låtar. Word-Rec är rätt skön på beatsen också. Gold Letters är nog min favoritlåt här. Bra ämne och du har personliga rim vilket alltid är skönt när rappare ger lite insikt till lyssnaren. Souljah Story. Damn den var vacker. Beatet här är väldigt bra. Resten av låtarna var också sköna, den enda jag inte gillade var Got You Bouncing Away thou. det som saknas dock är CUTS!
Fett fett, tack för att ni lyssnar; ska komma en låt från nästa soloprojekt med Word-Rec snart; "Gangsta Muzik " kommer den heta. Mycket som kommer förklaras, många som kommer sättas på plats, angående allt skitsnack om att jag skulle försöka vara nån jävla gangster rappare. Stenhård låt; vad förväntar ni er när Word-Rec proddar beaten?? Hell yes!! Profilaz muthafuckaz!!
tankte val bara papeka att om en trad ar javligt uppskattad som den sa kanske man kan ha overseende med att grabbarna tackar dom som givit dom sa har bra kritik vad ar liksom poangen med att forsoka "stavja" den da det fortfarande finns stort intresse for skivan finns gott om tradar som det inte finns intresse for som standigt uppas av skaparen/skaparna.. kanske borde spendera tiden dar istallet for att leta inlagg har vad ar skillnaden om denna har 500 eller 600 inlagg nar den fortfarande ar aktuell?
shin who?
Aa håller med dig ShinTheBeatsmith P20.. DegenereraD P24 du borde be ursäkt för ditt utalande och de du gjorde med topicen(tog bort ungefär 50 inlägg).
lyssnade lite, låter riktigt bra asså...
Yo yo!! Tack Shin, tack man; som sagt, jag gillar Dgenererad man, inget ont med honom, men hans uttalande känns jävla oplanerat. Tack för att du lyssnar man. Quicksilvah Tack för att du tar dig tiden! Kommer komma mycket mer från oss två, så det är bara till att fortsätta kolla!! Fred!
alltså det här är så överfett!
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
denna förtjänar en uppning
haha jag vet precis hur fet dom är live och det är då inte alls sämre på skiva!!! drog med mig cdn när jag var till Rom och spelade i princip sönder skivjäveln...sen kom jag hem och tänkte "va fan nu måste jag väll vara trött på skiten" men icke! det är för bra för att bli dåligt även fast man nöter den konstant i nån vecka! älska älska älska! återkom gärna till boden när du vill skoob för det var jävligt bra live! keep em coming och marulksvans kan inte räkna (600,598,600)
YE DYDE!
haha du lägg ner nu...menade det som ett skämt för fan :P min brorsa sover faktiskt i rummet här brevid ifall du undrar, syrran är hos morsan osv osv...är det nått mer du vill veta?
YE DYDE!
grattis skoob o word rec :)
det finns en chat! missa inte den...
damn 600 inlägg! nice broshan...jag bjuder på en här...du slår rekord! du förtjänar varje inch!
http://www.myspace.com/choysmusic
öh öh!! Tack gubbar, tack! Marulk din jävel, du kommer se till att tråden stängs ner, haha =) Tack alla som har lyssnat fan!
600 igen?
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
mannen, vet ni hur full jag e nu eller?? haha, yeah muddafukkaz! HERE WE GO NOW!! =)
700 :D
Övertungt!!
www.CitizensOnline.tk
First things First, PROFILAZ. Raw Vibe Recordz, aj aj aj; vem Kommer undan för fan!! Brrrrrrrrrrat! =)
Foh shizzle mah nizzle
Jag vill be alla som skulle ha skivna hemskickad skriva till mig; jag har råkat "misplace" adresser! Sorry bout dat dudes!
Underbart bra man... Mer än mad jävla propz på denna... Älskar ditt engelska uttal :D var det itne du som hade den Religious Beef som veckans Mp3 också? isåfall mad props för den också :P Denna landar i playlisten direkt... 06. What You Want... bästa låten på hela netplayen... Vem har Proddat beatet på den? Peeeeeys mayne