Låten är inte färdigmixad.
galet beat alltså fyfan
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
"Slaughterhouse the successors to the 4-horsemen"
ÅRETS BEAT .. Red spyda är helt fucking sick!! .. royce hade fetaste versen denna gången lätt!!
you wish you was me but woke up n' you was you again
nazeem : hur vet du låten inte är färdigmixad?
Hahahaha, hörde ni Royce?!?!?! Gah, jävla monster han är. :D POOOP CHAMPAAAGNE! Beatet var rätt så jävla tungt med. Alla lade det tungt men Royce stod ut imo.
det ska bli så jävla nice att se dom den 28e mars!!!!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
det ska bli så jävla nice att se dom den 28e mars!!!! Vart då?
Slaughterhouse, So. Cal, Paid Dues 2009 , March 28th Om djuret ska se det live är jag ganska avis. :(
Japp, det är dit jag ska... bor bara en trekvart därifrån. Kommer bli så jävla drag!!
den 28e ska jag och djureri hänga med era idoler, ya heard
Gryyyym låt!
Säg Whalla!?
Shit, va jävla tungt det här är!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför låter låtarna på HiphopDX som om jag har tryckt på fel knapp på LP-spelaren och allting är uppspeedat??
Slaughterhouse räddar hiphopen!
Alla fem (?) låtar jag hört från Slaughterhouse har dödat allt annat som kommit ut i år. Johan, I envy you :)
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
förutom kanske disslåtarna mellan Saigon och Joey
Move On (Remix) är förövrigt den bästa låten på flera år imo..
Stukad, hoppa på ett plan till L.A.X och hooka då :) Move On Remix, är en av dom bästa hiphoplåtarna jag hört, (kryddar kanske lite) men, den spelas varje dag i mitt hushåll i alla fall..
Jag får väl göra det Djuret! Move On Remix är sjukligt jävla fet!
Rockz , är den helt ny den intervjun?
Asså H E R R E G U D!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Rockz P26 Hot news! Hoppas dom gör en Nas/Jay-Z och börjar göra låtar tillsammans.
Slaughterhouse räddar hiphopen! På 50 Cent beats? Detta var ju bara whick, whick
WHACK!
Steve Rifkind must of been sniffing!
El_Presidente: Haha, är detta den enda låten du har hört från dem eller?
El_Presidente: Haha, är detta den enda låten du har hört från dem eller? Ja, och det räcker mycket väl i påståendet om att dom skulle "rädda" hiphopen.
Ja, och det räcker mycket väl i påståendet om att dom skulle "rädda" hiphopen. Haha, det bevisar bara vilken fucking idiot du är. Säg mig, vad tycker du är hiphop? Lortenz o Sakarias?
lugna dig för helvete.... ställer mig på El_Presidente P23 sida och säger att det blir överdrivet när folk börjar gapa om att dem "räddar" hiphopen och hyllar dem som gudar. Gosh...
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Vill dock även tillägga att detta var en bra låt, gillar denna hundra gånger mer än den där..öhm..förra
rip stephen perry
A.S.N.O.M
lugna mig? jag är hur lugn som helst.. jag kan inte hjälpa att du o din lover el_presidente hellre lyssnar på lorentz o sakarias bubbelgums rap, istället för lite ordentlig rap! puss
såå feeet!.. Crooked dödar allt som vanligt
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Haha, det bevisar bara vilken fucking idiot du är. Säg mig, vad tycker du är hiphop? Lortenz o Sakarias? Ja, lorents o skarias e hiphop, för dom hade passat riktigt bra på detta pop-beatet, o du tycker ju att detta e hiphop. Så där har du svaret.
Och du kommer aldrig blir lika hardcore som mig NA NA NA NA Jag e mer hiphop än du, HEE-EEEY GOOD BYE haha. Joe Budden suger.
Håller med EL_Presidente. Lägg ner dessa wacka fjortisbeats o låt snubbarna rocka något lite bättre istället.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
El_Presidente: hahaha, din jävla fjant.. var någonstans är detta beatet pop? jag tycker du ska ta din "hardcore" t-pain beats fantast o gå o lägga dig, för du vinner aldrig denna disskution! :)
var någonstans är detta beatet pop? Efter sekund nummer 12 börjar pop-beatet. Om du har svårigheter att identifiera ett pop-beat e du välkommen att skriva ett meddelande till mig så förklarar jag gladligen. :)
Innan sekund 12, så hör du en gammal hiphop låt (vilket för övrigt e oförskämmt att blanda in i en sån här pop-låt) Iaf, denna gammla låten heter My Philosophy o e gjord av BDP (Kort för Boogie Down Productions) tyker du ska lyssna mer på sådana låtar. Om du vill disskutera med mig vill säga.
Crooked I suger! SUGER!! :D
El_Presidente P23 Snälla avsluta ditt medlemsskap på whoa...
livet
Varför?! Det e plastigt, beatet e plastigt. Ursäkta om det sårar dig, men det har faktiskt inget med dig och mr.niz att göra. Jag förstår att ni som började lyssna på rap vid en senare tidspunkt uppfattar royce, crooked i, joe budden o alla dom andra som typ, top 10 mc of all times. Bara för det betyder det inte att dom inte kan kicka på plastiga beats. Ni kan förtränga det hur mycket ni vill, men beatet suger kuk. Det e ett typiskt beat man kunde ha hört, Lil wayne, 50 Cent, T.I, T Pain, Soulja Boy (ni fattar) på..
Jag förstår att ni som började lyssna på rap vid en senare tidspunkt uppfattar royce, crooked i, joe budden o alla dom andra som typ, top 10 mc of all times. Haha, jag måste säga det är onekligen underhållande att du försöker låta som en old-school kille i gamet när du är lika gammal som mig, så den här "lektionen" du nyss skrev ner med var samplingen innan själva beatet börjar imponerar jack shit på mig, om man inte vet var den samplingen är ifrån så är man wick wack!
Och att du bara lyssnat på ENDAST denna låten från denna grupp , visar ju hur bra musik kännare du är, som "dömer" efter en låt.. lyssna genom dem andra låtarna dem släppt o se om dem beatsen är lika plastiga, eftersom det är ju beatsen du är intresserad av, o inte innehållet.. för om du vill påstå royce, crooked i, joe budden o joell är dåliga mc's som inte kan skriva? well.. då tycker jag du ska hålla dig till din pop-artister.. o jag kan nog säga att resten av världen håller med mig.
fattar inte att folk har så svårt att inse att smaken är som baken.. Delad
Säg Whalla!?
va är det för fel på folk? beatet är ju skönt
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
El_Presidente P23 The fuck? GIVETVIS är Crooked I top 10, eller han är top 3, nej.. Han är den bästa.