I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ni som hatar Lil Wayne

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-07-16 10:07
Eftersom den här tråden av någon anledning fortfarande lever tänker jag visa varför jag alltid kommer att älska lil wayne:

Han är typ 17 här också, kan ju ni whoarappare fundera på.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2009-07-16 10:25

Och jag bidrar med den sjukaste låten någonsin!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-16 13:55
En av få artister som vet hur man marknadsför sig själv utan några direkta resurser! Jag behöver dock vara på ett nasty humör för att lyssna på Wayne! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-16 18:24
*AHAHAHHAHAHAHAHAHAHA.. Rick Ross är ju lika bra som lil wayne.. Bästa snubben att få för att lovorda någon?
nätack, lilwayne är så jävla värdelös och denna videon gjorde inte ett piss för att jag ska ändra min åsikt!
Där finns folk som tycker han är bra inget snack, men varför skulle han bli bättre för att dom har hittat ett gäng B-kändisar som säger att dom har hans skivor?

Åsiktsfriheten bestämmer hurvida lilgayne är bra eller inte!
Och jag tycker han är helt jävla värdelös!

Nuff said!

2009-07-16 21:20
 ?
Producent

2009-07-17 01:48
James_Kimball P26
Alltid skönt att se att det finns några vettiga kändisar där ute.
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz

2009-07-17 03:33
jääävlar hahaha kände inte igen tucker nånstanns...
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2009-07-17 04:21
chrios tucker klippet är ju hur roligt som helst. klockrent..

jag tycker ändå han är skön. orka va så griniga. man behöver itne lyssna på det som e kefft.

2009-07-18 05:57
Hatar hans sätt att rappa, hatar att han låter som ett mongo.

2009-07-22 04:00
videon bevisar i stort sett ingenting, varenda kille dom fragade har nagot med wayne att gora, DJ Kahled,Rick Ross ofc sa kmr dom saga nagot om waynes nya skiva?

sen kan jag saga att lil wayne har inte slappt 1 enda bra lat sedan Carter 1...
hans nya javla robot rost e ju bara pinsam...

2009-07-22 13:40
hhahah, så pinsam rick ross är "i got my own stuff" snacka om self-loving. Loser.
denna videon får inte mig på andra tankar. han suger fortf.
tror att eminem säger att han gör ngt bra för eminem inte pallar dissas med en lite pygme. det är för lätt för honom.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-07-22 15:23

"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2009-07-22 17:11
Han är ju patetisk, låtsas vara en gangbanger (bloods) när han aldrig levt det livet.

Och kass är han med.

2009-07-24 17:06
Jag har inte varit inloggad på för alltid... och när ja väl loggar in så hittar ja givetvis någon Hip POP snubbe som ska hylla lil wayne..

Det är skillnad på hip hop och hip pop lil wayne är tyvärr de senare alternativet.. och att du inte fattar varför alla dissar han är just av den enkla anledningen att det är hip pop.. och dom du snackat med kanske gillar hip hop !?

Inget illa mot alla som lyssnar på han men det är inte vad jag skulle välja att kalla just hip hop.. det har en djupare underton en bling blang bitches n hoes ja har feta bilar och har varit med på MTV Cribs stilen..

Holla at ya boiii McBeatz

2009-07-24 20:57
Ja hip hop är det fan inte!

2009-07-25 08:52
ända bra lil'wayne har gjort tkr jag är refrängen till my life..

2009-07-26 02:28

"I got summer hating on me cause I'm hotter than the sun
Spring hating on me cause I ain't never sprung
Win-ter hating on me cause I'm colder than ya'll
And I would never, I would never, I would never FALL
I'm being hated by the seasons,
So fuck ya'll who hating for no reason"

2009-07-26 12:14
word på MackeBeats!!

2009-07-26 14:48
Mackbeats: Precis som biggie,jay-z,Fat Joe, 2-pac,eminem. Men fortsätt att lyssna på RA the rugged man och stå och headnodda längst bak i klubben. Vi andra har kul istället

2009-07-26 15:13
R0feman:
För det första varöfr dissa RA the rugged man ? han är mer hip hop än lil wayne någonsin varit !

För det andra om du seriöst menar att lil wayne hör hemma bland dom du rabblat upp där så tycker inte jag att du hör hemma på denna sidan.

För det tredje så tror jag inte dina hip hop kunskaper går längre än just namnen du rabblat upp där.. hur insatt är du egentligen har du någon som helst koll !? Är du som en del av oss här som letar nyaste releaserna väntar och längtar efter album från artister vi har följt i åratal eller är de helt enkelt så att du som så många andra på den här sidan sitter å kollar på MTV och allt som spelas där är SÅÅÅ jävla fett...

Det är ett gammalt spel men de e just de som ja tror du missat.. du måste kolla bakåt för att kunna veta vad som är framåt för Hip Hop istället för vad som är nästa krogen hit med lite dunka dunka trance i bakgrunden.

Over and out // MackeBeats

2009-07-26 15:18
Wayne har en hel del feta låtar. Han är töööng.

2009-07-26 16:23
R0feman:
För det första varöfr dissa RA the rugged man ? han är mer hip hop än lil wayne någonsin varit !

För det andra om du seriöst menar att lil wayne hör hemma bland dom du rabblat upp där så tycker inte jag att du hör hemma på denna sidan.

För det tredje så tror jag inte dina hip hop kunskaper går längre än just namnen du rabblat upp där.. hur insatt är du egentligen har du någon som helst koll !? Är du som en del av oss här som letar nyaste releaserna väntar och längtar efter album från artister vi har följt i åratal eller är de helt enkelt så att du som så många andra på den här sidan sitter å kollar på MTV och allt som spelas där är SÅÅÅ jävla fett...

Det är ett gammalt spel men de e just de som ja tror du missat.. du måste kolla bakåt för att kunna veta vad som är framåt för Hip Hop istället för vad som är nästa krogen hit med lite dunka dunka trance i bakgrunden.

Ra the rugged man är precis lika mycket hiphop som lil wayne

Påstår du på riktigt att tex 500 degrez inte är hiphop eller the bloc is hot för den delen?! Jag förstår inte alls. På vilket sätt är det inte hiphop?Du får gärna förklara för mig.Lil wayne har rappat länge. (hur var det med historian...) . Är det att han säljer skivor och gjort lite poplåtar du irreterar dig på? Det har alla dom jag har rabblat upp. Det som var lite poängen men det verkar du missat. Ingen av låtarna jag har droppat med wayne har mig veterligen aldrig spelats på MTV. (jag har ingen tv så jag vet inte riktigt vad som går där)

Sen mina hiphopkunskaper går betydligt längre men jag tänker inte sitta och namedroppa det är pinsamt.Om du vill veta vad jag lyssnar på så kan du skicka ett PM.

Man kan inte direkt gemföra Lil wayne med people under the stairs eller cage så jag förstår inte varför jag ska skriva något om det. Däremot med stora komersiella artister som Jay-z och Fat joe.

Antar att du tycker papoose och therm är dom mest spännande som har kommit den här sidan milleniet. zzzzzzz

Sluta sätt etiketter på saker som inte är statiska. Hiphop är i ständig förändring hurvida du vill det eller inte. Du får jättegärna lyssna på din bompapp rapp men kom inte till mig och säg att det är det enda. Det är DET som är hiphop för så är det inte. Hur mycket du än vill.

2009-07-26 16:58
För att göra det enkelt för dig.

ACDZ är fortfarande hårdrock fastän panthera är tuffare

Nationalteaterna är fortfarande progg fastän nynningen är tuffare

oasis är fortfarande Brittpop fastän housemartins är coolare.