I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rappare du hatar/ogillar/stör dig på?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-07-14 14:50
... Under kategorin "stör mig på".
PS. Your cunt is in the sink

2007-07-14 14:52
Sen måste jag säga att jag stör mig på ying yang twins, dom är bara fula.
You already know, den e on lean!
DJ

2007-07-14 15:06
Sebbe: Word to the mother på den alltså, fan vad dom är jobbiga.

2007-07-14 15:48
50cent en idiot med mycket luft
*Leva är silver, dö är guld*

2007-07-14 15:53
galvanize

naah!

2007-07-14 16:15
hela dipset
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-07-14 16:20
Guru.
Allt från Anticon.
Det mesta cam'ron gör nowadays..

Annars är jag en ganska öppen person..

2007-07-14 16:34
jag får fortfarande inget svar! HUR kan man hata på Brother ali och Atmosphere?
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2007-07-14 16:34
av samma anledning att man hatar på all annan musik? Det diggas inte helt enkelt. Alla kan inte tycka likadant i denna värld, men det borde du ha märkt
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-07-14 16:37
Man kan inte tycka olikt mig, det är omöjligt.
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
DJ

2007-07-14 19:54
Shitty: Atmosphere kan man ju hata för att dom är så jävla tråkiga och stela t.ex.
Rappare

2007-07-15 00:12
Soul_Survivor_II

vad är det som du stör dig på bone thugs?

förstår inte.
Tutilooooo

2007-07-15 00:25
sånt här kan man hålla på i dagar/månader/år att lista ner.

Men Outkast kan vara värda att nämna. Nu förtiden är de inte så feta( kanske pengar kan vara inblandat eller så har de helt enkelt gått en väg jag inte diggar så feht) men låtar som Elevators och Rosa Parks är riktigt coola (speciellt Elevators).

M.O.P var riktigt bra förut, troligen på grund av deras beat/producentval men senare när de började strula runt med Roc-A-Fella och sedan G-Unit har kvalitén blivit sämre (iaf beatsen).
Men Danzinie och Fame är fortfarande kvar på heta låtar.....
DJ

2007-07-15 00:40
alunatic: Det mesta egentligen. Jobbiga röster, fula dialekter, töntiga texter, fult flow, undermåliga beats...

2007-07-15 01:08
men även musikaliska.

2007-07-15 02:09
asså jag önskar någon kunde döda 50 cent och eminem. jag betracktar det bara som rap som fjortisar springer runt med för att kalla sig "gangstas". eminem har ingen respekt för andra artister så som michael jackson elr moby. och 50 cent rappar kasst. fattar inte vad folk ser i honom. båda blir räddade av dr. dre's feta beats. jag tror ärligt talat att dom inte hade varit något om dom inte hade haft honom. elr jo, eminem, han har faktist talang. men han måste lära sig respektera sånna som e större än honom. nu säger jag inte att moby e större men MJ är ju det. om man tittar på försäljningen vill säga
www.myspace.com/oscardvine
Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/
http://soundcloud.com/oscar-dvine

2007-07-15 02:32
Soul: Jag säger bara som Paul McCartney sade; Kan inte världen tåla lite ironi så är det något fel på den. Ett av världens största musik-genier försvarade alltså Eminem.

Varför respektera moby han är ju bara platt och tråkig?

2007-07-15 10:56
NAS NAS NAS NAS!
Producent

2007-07-15 11:05
50 cent o T.I just nu...men försöker inte bry mig så mycke om kassa rappare....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-07-15 13:08

Jag hatar alla oldies som har fallit av så jävla mycket så det finns inte te.x. krs-one, jay z, eminem osv. Även sån där politisk hiphop som talib kweli, common och immortal technique dem försöker säga nått vettigt men flowet får lida av det. Sen gillar jag inte mesrimmare som 50 (good/hood någon?) ja o alla dem där.

Måste bara får en förklaring på hur ni kan hata Loso?

your boy got the drugmoney you be stackin on
lots of carats not the ones bugsbunny snackin on

Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
DJ

2007-07-15 17:27
Shitty: Pratar du med mig? Har jag sagt nåt om att respektera Moby? Jag fattar ingenting nu...

2007-07-15 22:45
jag verkligen avskyr "gangsters"
såsom ungefär hela G-unit crew
Men gillar dock 50 cents power of the dollar, så kan faktiskt inte HATA han.

Sen hatar jag verkligen vad jedi mind tricks och immortal technqiue blivit
De va mycket skönare förut

2007-07-15 23:25
BIG SHUG

praktexempel på en kille som skulle varit en nolla om det inte vore för vilka han känner i branschen. preemo kastar bort massa vettiga beats på klåparen...

KRS-ONE

fruktansvärt irriterande gammal gubbe. all heder för hans tidiga musik men han är så galet tröttsam (för att inte tala om ful). så fort jag ser honom i en intervju eller något känner jag bara för att sträcka mina armar genom skärmen och vrida om hans kingsizenäsa några varv. jaaaaa vi vet att du var där när allt skapades och neeeeej det gör inte att du ska bestämma hur hiphop ska vara din jävla trilobit!!! stäng käften krs.

BLACK EYED PEAS

egentligen av en enda anledning. My Humps. sämsta skiten det här århundradet.

DIPSET

för att dom är skit, deras fans är dumma i huvudet och dom släppte loss en tsunamivåg av skit över N.Y. skit som verkar vara smittsam.

2007-07-16 00:30
Hur fan kan folk hata på Juelz Santana =(
You already know, den e on lean!

2007-07-17 02:49
haha nej
soul_survivor_II

Det var riktat mot soulbro :)
DJ

2007-07-17 14:31
Shitty: Aha, OK, vart lite snurrig där, sorry :)

2007-07-17 15:07

Fick panik när ingen nämnt KRS1 tills jag såg demento droppa i stort sett det jag tänkt skriva.En självgod kille som ser på sigsjälv som hiphopens allmäktighet känns rätt jobbigt.

DJ

2007-07-17 15:11