I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rappare du hatar/ogillar/stör dig på?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-04-02 16:52

Rappare du hatar/ogillar/stör dig på?

Eftersom alla har dragit upp trådar om vem/vilka som är bäst, släppt bäst skiva eller bäst video så tänkte jag göra en tråd om vem du ogillar, behöver inte betyda att du tycker artisten direkt är dåliga, men jag har ett par artister jag bara avskyr utan att egentligen veta varför. Några jag verkligen avskyr är Fabolous, Jimmy Jones, Cam'Ron & Fat Joe. Kan inte komma på någon mer nu iaf.

Who do you whish death upon? :)

2007-04-02 16:55
varför hatar/ogillar/stör dom dig?

2007-04-02 16:56

maomakke P25

Inte en blekaste aning.

2007-04-02 16:58
rappar dom dåligt? deras attityd e kassa? eller e dom inte coola?

2007-04-02 17:05
C-rayz walz definitvt. Hans texter, hans röst, hans beats och hans utseende är retarderade.

2007-04-02 17:07

Slutade digga Fat joe efter jag såg han på wild n out

Poet

2007-04-02 17:21
jim jones, cam'ron, lil wayne, nelly (hehe), chingy (hehe), yingyang twins mm. =D
"life's a garden, dig it."

2007-04-02 18:00
Mike jones, paul wall & tony yayo !

Mike jones för att han är så keff, måste upprepa samma rader typ 5ggr för han inte kommer på nått att rappa, och hans jävla "MAAAJK JÅÅÅÅNEEES", iaf, ni vet vad jag menar!

Paul Wall för han kan verkligen inte skriva, han rappar ALLTID om samma saker: grippin wood grain, candy paint, spinnin wheels, diamonds in my mouth. SERIÖST, skaffa en ghostwriter om du inte kan komma på NÅNTING annat! OCH, han är verkligen inte snygg nånstans, med sitt jävla bockskägg, nää, han ser bara äcklig ut, lite pedofil/snuskgubbe look över det hela när han kör sitt smile om du frågar mig!

Och vad jag inte förstår är att för ca 1,5 år sen tyckte jag dessa två var bra, jag måste ha varit helt hjärndöd eller något, förstår mig inte på detta!

Tony Yayo för jag tror inte på ett ord han rappar om! Jag PERSONLIGEN TROR(!) att han är största skojarn i hela hiphopvärlden och bara leker ball. Men jag kan ha fel, vad vet jag, är bara en känsla jag får av han! Och hans röst passar sin enbart för mörka låtar och lite backuprap möjligtvis, att han ens försöker på sig rnb ballader och annat skit är för mig ett skämt!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!

2007-04-02 18:35
Yin yang twins står inte högt i kurs hos mig. Två pundiga afrosmurfar som gör dålig musik.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-02 19:01
haha 50 cent och de flesta "gangsta rappare" som bara snackar om bitches, hoes and big screen TVs !!

men visst finns det vissa som går att lyssna på men jag tycker bara att det är så skrattretande
There aint no party like my nannys tea-party !

2007-04-02 19:03
Stör mig enormt på Ying Yang Twins, kanske pga den där visk-låten. Fy fan för visk-låten, haha!

Stör mig faktiskt lite på Chamillionaire också. Att han sjunger då och då i sina låtar gör det bara värre för han sjunger verkligen inte bra. Vissa av hans bars är straight up wack shit och ändå går han runt och lallar om hur grym han är lyriskt sätt. Pfsch.
Yeah, you know..

2007-04-02 19:06
Är det någon jag verkligen stör mig på så är det Lil' Jon. Hur i elvete kan man bli så känd på att skrika "Yeah, WHAT?, OK!"?
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?

2007-04-02 19:09
mögen P18

Han e ju iofs mer känd som producent i hiphop kretsar men ok...
Omae wa jowai

2007-04-02 19:14
jay-z stör mig som fan han är jobbig att lyssna på och är så jävla överskattad
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary.

http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
DJ

2007-04-02 19:16
Jag ogillar många rappare, men jag vet i regel varför...kan inte komma på nån jag har nåt sånt där irrationellt hat mot...

2007-04-02 19:20
aStör mig stenhårt på ja rule altså...klarar inte av en enda låt med han--nån som kan gissa varför? haha

2007-04-02 19:21
P Diddy & Snoop Doog

För att jag verkligen avskyr både deras texter och hur de stipulerar sig själva
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-02 19:23
50 cent OFC, talanglös stor neger.
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
DJ

2007-04-02 19:25

2007-04-02 19:27
phat-boi P1

håller med..visade vilken tönt han var då.
Konsertbesökare

2007-04-02 20:02
Talanglösa svenska så kallade rappare som Lilleman, Fronda och andra skit.

2007-04-02 21:38
Skippar att kommentera tomtar som Lil' Wayne.

Om man ska hålla sig till saker som är störande:

- Lupe Fiasco's hörbara inandningar inför varje bar är riktigt jobbiga i längden. Slutar ofta med att jag inte kan lyssna för att jag bara lyssnar på dem till slut.

- Ghostfaces pitchiga röst förbannat oskön.

- GZA borde få äta exkrement för hans extremt långa skits.

- Dre kan och bör inte rappa. Och helst inte producera mina favoritrappare heller.
Watch me get down in your Province, town, or populace
Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus

2007-04-02 21:41
Stör mig på Jay-z, Nas, Diddy, Lil Wayne, Chingy, Jadakiss, Ja Rule, And so on k
The Young Phenomenon...

2007-04-02 21:59
Måste säga att jag har svårt för Ja Rule och Chamillionare också, jag tror jag har svårt för Chamillionare bara för att hans skalle ser ut som på en alien i ridin' dirty videon, som förövrigt var en väldigt jobbig låt ändå från början, ända som är OK är när Krayzie Bone lägger en vers. :)

Håller delvis med om Tony Yayo, han borde inte ens släppa album, han borde bara vara en "G-Unit-hang-around", han är helt enkelt inte bra, känns som om han är med bara för att han är kompis med 50 Cent sen tidigare.

2007-04-02 22:03
Tycker också att Slim Thug är riktigt tråkig.

2007-04-02 22:07
Talib Kwelis röst, ibland är den så outhärdlig att lyssna på.

2007-04-02 22:07
finns ju skitmånga man kan nämna! men de mest hatade är HELA G-Unit - helt talanglösa, allt du rappar om e bitches, cars n cash
Lupe Fiasco -ser ut som en gammal gubbe :P
Snoop Dogg - ingen gangster längre, är en riktig tönt o snackar bara skit
Ken Ring - nu får ja nog många fiender, hehe :P men e bara så jävla överskattad enligt mej :P  
Mange Schmidt - kan verkligen inte rappa en 40 års gammal gubbe som har sämsta texterna nånsin

Jay-Z, Eye-N-I, P Diddy
- Äckliga röster!

finns många Många MÅNGA fler men pallar inte skriva fler :P

2007-04-02 22:12
Necro Jag tycker att han så vidrig, så jävla kass. Såg en video av han en gång och började genast hata.

2007-04-02 22:15
om hiphopkid börjar rappa kommer jag störa mig på honom
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary.

http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/

2007-04-02 22:17
om hiphopkid börjar rappa kommer jag störa mig på honom

HAHAHAHAHAH

2007-04-02 22:24
finns skitmånga jag hatar men dom flesta har jag förträngt, orkar inte tänka på det. om man nu måste säga någon så är det Eminem, fyfan för killens gnat-röst.

sen stör jag mig även på alla southside rappare utom scarface på grund av deras äckliga jävla slöa southside beats och deras sjukt äckliga dialekt. men detta hat stöter jag knappt aldrig på då jag helt bojkottar soutside.
 Haters gon' hate...

2007-04-02 22:34
brother ali, sage francis, atmosphere
skriv kort, helst inte alls

2007-04-02 23:11
alla i G-unit jag tycker dom bara förstör hiphop
You play Gangster Byt you ant shit

2007-04-02 23:33
Guru hatar jag inte, men jag stör mig på hans monotona röst. Man pallar fan inte lyssna på den.

Tänk så sjukt mycket bättre Gangstarr skulle varit med en rappare som har mer än ett tonläge.

2007-04-02 23:51
Jay-Z & 50 Cent
On a average night im likely to stab a fag with a knife/
That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/
-Saigon

2007-04-03 00:09
Fyfan de e skiitmånga jag stör mig på...för att rabbla upp några så kan de va mike jones,paul wall, tony gayo, chamillionaire, rick ross, nelly, typ allt i södern förutom TI, Lloyd banks för att han har en speciell ful ansikts uttryck som han kör i varje video, alla talanglösa idioter som e me på mtv, hatar ying yang twins och lil jon för den delen, fan de säkert 10 gånger mer men ja pallar inte skriva ner allt

2007-04-03 00:26
jay-z
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2007-04-03 00:27
jag hatar alla hatare :P
Omae wa jowai

2007-04-03 00:41
Jay Z,

Han tror att han ar den basta MC någonsin men är sjukt överskattad.
Shuu
Graffare

2007-04-03 00:47
Soulchild P22 brother ali och sage francis kan jag hålla med dig om.. men atmosphere? nahh dawg varför?

iaf, till topicen.. Jag hatar Yingyang Twins, Lil John Lil Scrappy och alla deras anhängare i stort sätt, you feel me.. men T.I är iofs Cool.
Talib Kweli, 50 Cent & HELA Gay Unit, Ja Rule för att han vill vara 2pac, GAHH! Chamillionare, Jay-Z jävla bajtare som från ingenstans är "Hip-Hop"-ikonen of the year enligt Bratsen. Necro jävla äckel, P Diddy, Lupe Fiasco som står för sitt namn iaf - jävla Fiasko. Chingy, Slim Thug, Mike Jones, Paul Wall, Nelly, Fabolous..... finns mycket mer men palla, ska göra vettigare saker nu som att sova - Godnatt folks! =)
http://metafourhiphop.com/

2007-04-03 01:13
de flesta mtv rapparna
Tråd dödadar!

2007-04-03 01:18
  godlovesugly

Att du droppar Talib Kweli mitt i gröten av blingpop känns ju lite oväntat iofs...

2007-04-03 02:38
"Talib Kweli, 50 Cent & HELA Gay Unit, Ja Rule för att han vill vara 2pac, GAHH!"

Håll dig till ditt Atmosphere. Du vet itne mycket.
Producent

2007-04-03 08:31
Jermaine Dupri, J-Kwon, Chingy, P. Diddy och Fabolos
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2007-04-03 09:29
vf har Fabolous så många hatare här på whoa :O :P

2007-04-03 10:20
ofattbart att man ka hata på talib.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-04-03 10:33
Hur kan man hata Kweli? Det är ju en sak att inte uppskatta det han gör, men hata är väl lite väl.
Watch me get down in your Province, town, or populace
Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus

2007-04-03 10:47
hur kan man hata brother ali och Atmopshere?
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2007-04-03 12:09
Hur kan man få en så bra uppfattning av en mäniskas personlighet bara genom att lyssna på dens musik så man rättfärdigt kan säga att man hatar honom/henne? ;P
DJ

2007-04-03 12:11
Alltså tråden handlade väl om artister man avskyr utan egentligen veta varför? Sen radar alla upp massa orsaker. OM man ska lista artister man hatar och vet varför kan jag lista hur många som helst...

2007-04-03 18:30
Stog då inget om att man inte skulle veta varför man hatade just den artisten, snarare att skaparen inte visste varför han hatade de han hatade!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!