"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Nummer ett på min lista...Guru . Kanske den mest rentav överskattade rapparen i världen? 50 Cent, Slim Thug och diverse andra gangster-fån i all ära. Men saken är den att 50 och dess fellow co-rappers förväntar man sig just inget annat av än att de ska suga. De är underhållare mer än rappare. Men Guru han suger! Han gör verkligen det. Vad var han egentligen innan han gänga ihop sig med DJ Premier? Och vad är han nu? Killen har alltid sugit, kommer alltid göra det också. Roligt exempel är ju att varje artist han än collabar, kör över honom totalt i låtarna. Roligt exempel finns på "The Ownerz" i låten "Who Got Gunz" där M.O.P och Fat Joe verkligen äter upp han totalt, trots att de inte kör något speciellt i sina lines. Med ett ständigt trött flow (som om han ska somna när som helst), allmänt kassa rhymes och att man har hört att han ska vara ett drygt as gör ju inte saken bättre, så är Guru verkligen den rapparen jag ogillar mest.
At the gates of Eternity...
Jag hatar verkligen Birdman. Han är ful, han är gay, han har skit fula tatueringar, han gör bögiga ljud i bakgrunden när han rappar, han tror det är tufft att göra fågel ljud innan han börjar sin vers (vilket oxå bara låter gay) och sen tkr jag han är allmänt skit dålig.
You already know, den e on lean!
hur faaan kan man hata Talib?? :S aja ja hatar (eller, hata och hatar, starkt ord) eminem för sin tjatiga röst och alla som rappar 100% om att dem är så jävla coola hela tiden!
Give me five!
Han som game gav en fet smäll.. hehe vet inte vem d var men ändå... vilken mupp
och 50 cent för att han dissar jay-z, wu-tang och onyx (och en massa andra) så gör man bara inte!
Give me five!
P Diddy puffy daddy eller va fan han kallar sig SUGER HÅRT
Rainman P23 Ja, Ras Kass var det va? fyfan stör mog på honom oxå. Ser ut som en mupp och är dessutom totalt värdelös.
måste ge lite obefogat hat till biggie och 2pac
så
men må dom vila i frid precis som alla andra döda
så
Cookie: Haha, what? I princip alla sorters rappare som någonsin greppat en mick med andra ord? Allt från Cube till Juvenile till Nas... I think you covered most bases there...
Feel the irony..
hur fan kan ni säga att wu tang suger?? är det hela gruppen eller vad menar ni?? för ni kan inte dissa RZA och ODB för dom är så jävla sköna att lyssna på... 50 cent stör jag mig på nått så jävla mycket han rappar bara om bitches cars im a pimp ohh han FAN vill inte skriva om han...sen P diddy han har ju skämt ut sig med alla dom nya låtarna visst jag har alldrig diggat han men nu har han fan nåt botten!!! och nni som skriver att NAS suger han är fan The Best MC of all time!!! Pimps Dont Pay Taxes!!
Timbaland. Varför? För att han snackar om att hiphopvärlden inte är redo för hans skapelser. Sen börjar han samarbeta med NELLY FOURTADO och släpper ifrån audiologisk avföring vars like inte ens MTV hört tidigare. Karljävlen har ingen skam i kroppen, han gör bara musik med miss Fourtado för att få synas i videorna. Rapparna har för stort ego och låser in Timbaland är det ska spelas in video + att de har lessnat på hans värdelösa beats. Timbaland är en hora i manskropp som borde dö om det fanns någon rättvisa i världen. Hans förmögenhet ska delas mellan hans "fans" som blivit manipulerade till att skaka sin bristfälliga skalle till hans beats.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Jag tänker inte nämna Mange Schmidt och liknande, jag anser inte att de har något med hiphop att göra... Men P.Diddy , seriöst, han har fått alla att fatta för länge sedan att han har en massa tjejer och diamanter. 50, snoop dogg , Paul Wall , och liknande, samma sak med dem. Benzino för att han dissar Eminem på ett jävla sätt.
chiquita bananas
Vad är det för fel på Mange Schmidt nu då?
kille med medelålderskris som skriver en fattig låt med dagis rim o bebis flow.. mange schmidt
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
CRIK : det som anses vara dagisrim i sverige skulle nog passera som rätt ballt om de sades på amrikanska. nej, svensk rap skulle må mycket bättre om man filade ner respekten för språket några hekto, precis som mange schmidt gör.Tim_NKPG: ogilla en rappare för att han verkar ointelligent? är det intelligens du söker borde du nog inte lyssna på rap music.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
P Diddy - bara hela han är så långt ifrån hiphop man kan komma, kan han ens rappa?Petter- Men snälla skona mig från denna plåga!Kanye West - Visst han är bra, men är killen inte lite överskattad?Eminem- Hans låtar blir bara mer o mer meningslösa. "Smack that"??Och jag bryr mig inte om hans dotter eller om hur många fruar han misshandlar. :SDogge- Ledsen, men jag orkar inte se dig i en till reklamfilm eller dåligt familjeprogram.Fat Joe - Han ser malplacerad ut i sina videos. Vad gör han? Står där bredvid fotomodellstjejer som knappt syns bakom honom, skulle han ens få dem liksom?Ja Rule - han låter lite för mkt som DMX i bland, fast töntigare, hela han e faktiskt lite jobbigt töntig.DMX- tycker faktiskt han e lite ocool för han rappar homofobiska texter, men det gör väl de flesta rappare. sen låter han som en bättre Ja Rule, men jag gillar inte Ja Rule. Och han lyckas inte vara så där hård som han nog vill vara. i aint buyin it.Busta Rhymes - jag tycker faktiskt han e rätt bra. men så otroligt jobbig att kolla på.
Fat Joe ... lite pedofil/snuskgubbe look över det hela när han kör sitt smile om du frågar mig! hahaha!
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
så kallade gangster rappare i allmänhet kan störa mig så otroligt mycket, speciellt när de ska förklara varför de beefar med någon etc.
exempel illiterate fucks, lär er att sammanfatta en historia.
lägg!
Man borde fråga vilka rappare som ni gillar, finns inte många ni gillar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
9th prince - hans jävla hackiga flow och hela hhan Cappadonna
http://www.myspace.com/deadlykanha
DMX är den fattigaste crackpundaren som någons försökt rappa finns få man kan hata mer, hans beat och lyrics e precis likadana jämt!... the dogs, the bitches the money the dogs...voff...
IKON THE FUCKING HOLOGRAM! lots of love for Cleeas "Raggi"
T.I ,nu kommer Whoaiter bli sura på mej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
meccah051 WORD!
I'm breakin hottie hearts, niggaz drop when my shotty sparks/ It ain't no food in my fridge; just body parts/ - Big L
Mer eller mindre alla jävla ryggsäckar som letar efter nästa artist som säljer mindre än 500 exemplar. Jag hatar inga artister, jag hatar fansen. Och om jag nu måste välja artister som jag hatar så måste jag säga Fat Joe och Rick Ross. Fat Joe har inte kommit med något förutom skit dom senaste 10åren och Rick Ross, ja hela hans liv har varit skit. Sen alla ni osm hatar 50 Cent ni hatar honom bara för att han sålde 10miljoner exemplar av sitt debutalbum.
Bikinibrudar i videor är väl like plågsamt vare sig det är Fat Joe eller vilken MC som helst som står där? "skulle han ens få dem liksom?" - Känns helt irrelevant...
Jag säger bara kortfattad Allt som är Dirty South är det värsta som finns Trista beats, samma snack i alla låtar Det är den delen av hiphopmusik som alla kan producera Alla nya rappare som kommer in i "gamet" kör dirty south, i princip alla faktiskt
http://biggedy-b.blogspot.com
Hatare mot juelz santana? Måste proppsa Juelz santana, den där killen rimmar som ingen annan Helt jävla otroligt Okej att hans slags musik är mainstream men fyfan, njuter varje gång jag hör honom droppa
"fly like an ostrich" tror juelz sa något liknande i black democrat låten, sicken jävla idiot
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
nan som kan lanka Dipset freestylen i rap city. Juelz dodar. Men det ar vall den enda gangen han dodar, de flesta han gor ar skit.
Shuu
Juelz Santana är iaf rolig och kan leka med rimmen...så det blir inte like uttjatat som att höra ngn rimma om 24 tummarna han har på bilen,i varje låt.
meccah051 det var exakt så jag menade:D
RIKTIGT DALIGA RAPPARE: P Diddy (tar nog priset assa...sjukt irriterande rost, irriterande rikemansimage, och speciellt nar han skulle sjunga pa Last Night tog han priset) Lil Flip (fattar inte hur han kunde salja platina, har fan bara sitt sega flow och sin bilrap) Yung Joc (P Diddys forsok att skapa en klon av TI eller Young Jeezy men utan hitfaktor) Fabolous (forstar inte vad som e sa sjukt bra me den snubben., Varldens mest irriterande rost).
THE TALENTED MR BRAT
hatar ingen men finns så många dåliga rappare typ 50cent alla i g-unit lil wayne sämst finns många 10000000 sugand rappare som inte förtjänar sin framgång
kanye och jay-z, aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh denna jävla självgodhet. jag pallar det inte. men ändå lyssnar jag på dem..
haha hmm...ja hatar timbaland..om han nu ä rappare,han ä ju överallt ffs!!han har samarbetat med alla...o jag tycker inte om den mannen...
YO
Haha är det grills du har i munnen jävlahora?
50 cent och hela G-unit klicken fast Buck kan vara bra ibland.
David VS Goliath
tycker de hatas på en hel del som inte förtjänar de......trött på att hata......stäng av skiten om du tycker de e bull lyssna inte på de.alla har sin stil men självklart finns de fullt av värdelösa rappare överallt de e bara att vänja sig kommer alltid finnas.....för mig e dem luft man ser rakt igenom dem haha liiivet
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
jag stör mig på Nas,Tupac,Snoop Dogg,Biggie,Mobb Deep,DrDre,Bone Thugs,Wu Tang,Ice Cube,DJ Quik,Redman,Warren G,Chamillionaire,Outkast,Busta Rhymes,Juvenile, Alla de är totalt värdelösa och kunde inte göra en bra sång om deras liv stod på spel. Fan måte lyssna på lite laffy taffy. hahahaha! Skön ironi xD Förövrigt är laffytaffy världens -i särklass- sämsta låt genom tiderna. Helt seriöst. Jag käkar hellre 5 bajskorvar och lyssnar på dödsmetall samtidigt så högt att mina öron blöder än att behöva höra laffytaffy igen.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Skribent
2007-05-06 21:28
"Who do you whish death upon?" ...det är väl lite och ta i? OK att hata på en rappare, men för det vill man väl inte att den rapparen ska dö? back to topic: jag stör mig verkligen på mestadels hela G-Unit, Cash Money, Dipset, Anticon, Fabolous, Chingy, J-Kwon, Ying Yang Twins, Paul Wall, Timbaland, Atmosphere, Jermaine Dupri, T.I., och resten av mainstream-skiten... sen kan jag inte förstå mig på hur man kan hata på 9th Prince, Talib Kweli, Ras Kass, Common, Guru och t.o.m. Mobb Deep? visst, Mobb Deep är kanske inte så bra längre, men The Infamous är en av dom bästa hiphop-plattorna som släppts...
...dom absolut flesta.
Så... vill någon med mycket tid över räkna ihop vem som är mest hatad i den här tråden?
http://wifebeaterlove.blogspot.com
fronda fast han är ingen rappher så det kanske inte räknas att nämna den fula jävla horan
Skäms lite för att säga det här men ... KRS-One - kunde han inte bara lagt av 1996 och avslutat med lite värdighet?
PS. Your cunt is in the sink