haha, fifan vad Shaz och Tay blev ägda av R-Man och Hyper. Kan inte känts bra att bli utskämda sådär. Va snackar du om din jävla idiot, vadå skämmas? lär dig stava ditt jävla dyslexibarn.
Det bästa med alla battles va tjejens skratt i Shazaam och Tay Tay mot Third Eye och Hyper battlen! Gillar förövrigt hela O-Zone konceptet, brukar inte kolla battles men detta är relativt underhållande faktiskt!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Tungt att folk uppmärksammar The O-Zone, more to come! Fortsätt titta, sprida och kommentera. / O-Zone
www.theozonebattles.com Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till
[email protected]
Varför inte starta en form av liga? Vi säger en handfull duktiga rappare på 10 st som möter varandra 2 ggr och samlar på sig poäng för varje vunnen match, matcherna mellan rapparna hålls en gång i månaden. När ligan är har nått sitt slut så har vi en vinnare av "The ozone battles". Tror detta skulle bli en stor snackis, och mycket inressant att följa. Trevlig helg!
En handfull duktiga rappare på 10 st? Tror du har missat något med uttrycket handfull, eller så har jag det.
Hahaha :D
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
ogh Tycker det är en jättebra idé, att 10 rappare skapar en liga och battlar varandra regelbundet, bra sätt att slipa på färdigheterna. Att någon senare blir vinnare av O-Zone är en annan femma :D
www.theozonebattles.com Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till
[email protected]
Att någon senare blir vinnare av O-Zone är en annan femma :D Skulle vara en bra ide ändå tycker jag, det skulle verkligen motivera fler till att vilja vinna liksom. Väldigt bra ide av OGH som troligtvis skulle göra O-Zone mycket större.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Finns en hel del problem med idén, längre fram kanske.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Göra O-Zone mycket större? här överdriver vi fritt
Tycker jag verkligen inte att jag gör. På vilket sätt tycker du att jag överdriver, Eylem? Något liknande skulle ju röra till i grytan ännu mer och motivera fler personer till att vilja delta, vad jag tror iaf.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Förlåt, jag glömde hur lätt det är att hitta 10 st duktiga battlesugna rappare från ingenstans. Jag antar att du är medveten om att man måste göra mer än att bara tycka till för att organisera nåt sånt här. Nice idé, men vad vet du om oghs kompetens som arrangör, hur vet du att han skulle göra O-Zone mycket större ?
Vem har sagt att jag eller ogh ska arrangera ? Det var en ide helt enkelt, som O-Zone skulle kunna ta tag i.. Och ja, 10 st duktiga battlesugna rappare i Sverige är det klart som fan det finns.. Många duktiga har varit med och battlat redan, vissa har kommit från ingenstans och visat potential, och fler finns det nog definitivt av den varan. Speciellt med en sådan här ide.
fbws, nej, det finns inte ens 5 stycken som håller bra klass än.
Beror väl på hur pass höga krav man har på deltagarna. Enligt mig finns det många som kan ett och annat som har deltagit, sen att dom inte är lika grym som de bästa i Usa etc. som kan freestyla flera dagar i streck det gör detsamma. Man ska vara glad att det finns någonting iallafall.
Aha nu fattar jag vad du menade, hajade inte att du syftade på självaste idéen, men in my defense så är det rätt lätt att misstolka det du skrev :o) En liga hade jag gärna sett, men man borde inte ge sig in på att göra nåt storslaget av det i början. Sen när nivån är högre kan man hoppas på större events i samma stuk som MOB, World Domination, Grizzlemania m m
Förutom Nu messiah så var de jäääävligt feta grejer! Nu börjar de likna något :D
Highfive anyone, anyone?
Ni har väl inte missat Basementality Battles II som kommer hållas i Sthlm 31/10? Shazaam vs Henry Bowers Grizzly vs Tay Tay Dat Dude Martin Zamora vs Mickelito
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Missar tyvärr det, hade velat gå.
MakkeMusik P19 Oj, visste inte att ni tre var i ett förhållande. Ber om ursäkt att jag var så respektlös mot dina pojkvänner.
:D