App P20 - Yes indeed , jag håller me ! ! !
Vem har jag missat? Det har trillat in en hel del videos och jag sitter och klipper film så jag kan missa grejer.
Om något missat att jag fick besök från england häromveckan så kolla in klippet här under. Rapparen Spyderman från London var på besök på Hotel Maria Plaza och spottade övern en K-One/Fiend riddim. GALNA grejer! SÅ gör man när man får chans att ställa sig framför en kamera!
Spyderman spittin' on a K-One/Fiend Riddim >>> Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG
My Best Friend Is My Grind
Damn... B.F.V är hungriga!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Testa kolla första inlägget på förra sidan. Räcker det inte med fonky fresh och b-raz klipp nu?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Räcker? haha glöm det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inget seriöst men hade tråkigt, jag är förkyld,min papa sover i rummet bredvid så kunde inte ta i så mycket,
gjorde det mest för att ha nått o göra, texten är tagen från en gammal låt med Jonis, aja...
text på videon för att ljudet blev kasst, skiter i vilket :)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
MBFIMG.com Du har glömt denna:
Blunted in stockholm
hahah, lite taskigt av mr. hassel att bedöma min frill, är ju trots allt inte här på catwalk, trode att jag skulle få kritik på det ja spottar, men hepp:(....äre värt o lägga upp en till, lr äre bara flopp eftersom ingen lyssnar?...pejz, tacksam för svar!
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Gussti, han ser ju fett rullstolsbunden ut
hahah, lite taskigt av mr. hassel att bedöma min frill, är ju trots allt inte här på catwalk Hahahahah word!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Easyskanking: Dig undgår minsann ingeting! Till och med från en video där man ser mitt ansikte och en liten bit av min ena axel lyckas du avslöja min rullstolsbundenhet. Vidare har jag också downs, cp, damp och micropenis men det framgår kanske inte lika tydligt i videon. ...och även om ovanstående uttalande vore sant så skulle jag fortfarande vara oändligt många gånger bättre än dig på precis ALLT I HELA VÄRLDEN. (Ja, bortsett från dina specialtalanger då, som Att stoppa vattenmeloner i röven och Att bli pissad på.) Om du nån gång i framtiden börjar fundera på att sluta vara en sån löjlig jävla sopa till människa så kan du ju börja med att lära dig att förolämpa folk. Ett grundläggande tips är att när man försöker håna någon och personen ifråga istället för att bli arg tänker "Naaaww, va gulligt att han fortfarande försöker:)" så är man DOING IT WRONG. Lycka till! /Kapten Rullstol
Haha shit det var ett skämt.
Damn, va tråden har vuxit :S helt galet. Mkt hungrigt folk.
NuMessiah - är grym! Det är inte riktigt den stil av hiphop som jag lyssnar på, men jag tror att det finns en stor marknad både i Sverige och internationellt för den sortens rap. Det gäller bara att hitta den marknaden.
Kharma - Förpackningen spelar väldigt stor roll inom såväl rap som allt annat som ska nå ut till folk. Skulle de packa in smågodis i gamla använda kondompåsar skulle ingen vilja köpa skiten hur "fresh" än godiset är. Däremot är det långt från en diss att du ser ut som Lil Wayne i håret. Lil Wayne har under de senaste 4-5 åren varit min absoluta favoritrappare. Både när det gäller texter, låtar, swag, uttalanden och produktivitet. Han är någon att se upp till. Om du inte diggar hans raps så borde du i alla fall respektera hans hustle!
Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG
Producent
2009-09-01 11:12
Kör lite svenska och annorlunda ish
en gammal vers från en låt för 2 år sen
också en halvfreestyle
Since 1984 @realgizlee // twitter
MBFIMG.com haha sant sant förlåt jag ljög lite haha ;P
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
En hel del av er har en bit kvar, men vissa imponerar stort! Att det finns så många som ställer sig framför kameran är ännu roligare! Tack mbfimg!
micKillah P25 kan i alla fall titulera sig sämst i tråden. din första engelska vers låter som en parodi på hip hop.
respekterar lill wayne, som fan! ville bara ha lite mer kritik på de jag spotta än på hur ja ser ut ifall du förstår va ja menar lix...vill kunna veta vad ja ska göra bättre osv, för jag vill verkligen göra allt och utvecklas så mkt ja kan för o komma så långt som möjligt! Inte så att jag e famesökande för att ja e beroende av kändisskap utan för att jag mår bra av när folk diggar o relaterar sig till mina texter! hoppas du förstår=) pejz!
Kharma - jag hoppas att min kritik är värt något också. Även fast många andra här verkar ha svårt att ta åt sig. ;) jag tycker att du sluddrar för mycket. Det är absolut nummer 1 på min lista över vad du borde förbättra! Sen så ska du givetvis kämpa efter att bli känd. Inte känd för att vara känd, men känd för att vara tung på att rappa och göra bra musik. Ta för dig och se till att rappa dygnet runt! Lyssna på hur etablerade rappare rappar och titta på hur de ser ut framför kameran.
Tack så mkt=) jo jag vet, de låter lite otydligt ibland o så, men ja håller på att träna bort de, doc så förvärrar kameraljudet "sluddrandet" en bra bit:P...tack för kritiken:) pejz!
Du kanske kan köra lite långsammare och verkligen se till att uttala varje ord. Sen så måste jag fan säga att piercing i ögonbrynet inte är jättehett. Det är däremot Lil Waynes frippa. ;)
Fonky och B-raz var fan tighta!
Moderator
2009-09-01 16:22
tack villyy! :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
haha, piercingen har hängt me sen många år tbx, den är som en tradition som sitter i lix;)..haha, pejz!
Schmooveman droppade lite på en beatbox under kalmar stadsfest!
hoppas det diggas!
www.ellda.se
Grattis Hassel! Tråden har verkligen växt som fan. Om jag ska vara ärlig så tycker jag att _Ak4 och Maximum_Taste varit de som leverat fetast hittils. Fortsätt posta!
Kan inte ngra/ngn (kanske hassel) göra en lista på dom som kickat hittils, (numrerad lista), så man vet ungefär vart man ligger osv, t.ex den som kickar bäst 1a sen 2a, 3a osv....me alla videos! skulle va väligt schysst, tacksam socce, pejz!
Kan inte någon Admin se till att lägga in alla videos i det första inlägget!? Det vore ju skitbra. Då skulle alla kunna se direkt i vilken ordning folk lagt upp. Om ni pallar så lägg även dit statistik för hur många som kollat på de olika rapparna. Vore sjukt intressant att se!
Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG
Producent
2009-09-01 19:09
Som MBFIMG.com sade. Det vore enklare att se allt samlat på samma inlägg. När man väl scrollat och hoppar mellan olika sidor så har man redan glömt bort hälften. Här är mina favoriter, kanske inte i rätt ordning: 1. Narkimic - Fet på engelska. Själva beatboxen gjorde det ännu mer hiphop! 2. Änglalik - Tror att det var den första jag fastnade för. Fet! 3. Ak4 - Samhällskritisk med bra budskap. Inlevelse, tung! 4. B-Raz - Hungrigast. Är han bara 14? Tungt flow iallafall. 5. Ampull - Skön freestyle den också. Bubblare: Fonky Fresh och Dekan.
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Tycker att det här börjar bli riktigt kul faktiskt, säg till om det blir nåt annorlunda MBFIMG.com , Alltså kanske samma sak fast i nåt annat syfte så kör jag gärna en till // Dekan
www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se
Men om man sak göra ett inlägg av det så ser man ju inte vilka som är nya ?
kickar en till! ska fan ha kritik o visa va ja kan nu! riktigt jobbigt när man inte kommer till tala om man inte sedan tidigare är en "whoakändis"...ska förtjäna platsen ist, pejz!
klarar inte av att lyssna på b-raz! helt... aaa..
-pack you'r bags man, you are a tourist!
smoove va fet btw
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Thanks A2K... Kul att du diggar man, peace.
Kekke ville att jag skulle slänga upp den här åt han
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Hahaha
shades on my eyes you can't tell I'm .....
måste göra det med. Körde en gammal vers.. såja
Quizze!
http://www.myspace.com/quizze
Haha kekke äger. Quizze, grymt hårt med duschen. Sjunger i duschen, klassiker.
Hahaha Kekke is bringin it ! Diggas mest hittills !
Thomas den hungrige skuttade inte in i mig så jag valde att skutta iväg på egen hand helt utsvulten!
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Davd, vilken jävla utveckling sen sist ja hörde dig, tycker de börjar låta rätt bra fan
_Ak4, Nu Messiah och Dekan har lagt det bäst av de jag orkade kolla igenom. Props!
Dekan och Chris Brown-killen var most dope... vill se fler Lyricism-hängare lägga nåt.. så man får se alla tuffingar med hård lyrik flowa ;)Spoiler hade jag inte slagit sönder mobilen o rockat 6510 (= no cam) så e jag här upplagd imorn.. prolly inom en vecka... I'm hungry as a maah.. good luck everyone
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...