I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Jag är värd att bli påsprungen, så jag tar saken i egna händer

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-08-31 01:18

Filmat med norra hemisfärens äldsta mobilkamera så man ser knappt nåt och dessutom verkar det man ser vara ur sync då och då hahaha. Don't hate, ljudet duger iaf.

mad props till my boy Michael (ak4) också, vars vers knäcker i princip allt i hela bumped into-serien, med undantag för Aki, Carlito och ett par till.

2009-08-31 01:22
Man borde nästan lägga en
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2009-08-31 03:25
Skrev ner en snabb text. Tog min ride bort till Mr. Fonky och spelade in. Checka den.
Btw, det kommer kanske upp en ny imorgon. Men nu ropar sängen, skola om 3 timmar, pz.

B-Raz aka Mr. Biggiebizzo
http://dinidol.blogspot.com
http://www.myspace.com/biggedybraz

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2009-08-31 03:30
Spelade in en liten video med min mobilkamera, ett halvt intro, osyncat ljud (iaf här på min dator) och en text som jag skrev speciellt till den här grejen, därav min blick som ibland svackar uppåt mot skärmen. Så ni vet! Kommer förmodligen spela in en lite mer seriösare imorgon när jag vaknar, shu!

King-Kong Music mannet, känn igen!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2009-08-31 05:03
Rapping P24

tack för reklamen, sprid gärna mitt album när den kommer!

Dizzy89 P20

Tror sig för mkt? vad är det som får dig o tro att jag tror??? Känner du ens mig?
http://twitter.com/JAGHATARPOJA
http://facebook.com/pojapage

2009-08-31 05:52
Fonky dödade !!

2009-08-31 07:09
fan va många som droppar det fett, ängla & fonky är nog dom två jag diggat mest hittils.

2009-08-31 08:06
Splinter
You're the man, riktigt fett av dig..!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-08-31 11:06
Kolla på detta liveuppträdande och säg om det e värt att göra ett inslag till MBFIMG!

Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest

2009-08-31 11:18
Jag skulle nog vilja säga att Messias dödade tråden.
Blunted in stockholm

2009-08-31 11:31
Messiah var tvärfet!
JKIBMM

2009-08-31 11:55

Var lite trött så jag glömde ungefär hälften (+- några rader, fan vet jag). Kanske skickar in en till lite längre om några dagar, men det vet man aldrig.

Bilden är halvkass, ljudet är kasst, men tror det ska funka.

2009-08-31 13:11
vi var också hungriga på hultsfred. inga spottade rader, men vildsvin

WWW.ISMEN.NU

2009-08-31 13:23
HAHAHA ^^

2009-08-31 14:48
ismen o grisen <3
http://www.myspace.com/splitkeysbeats

2009-08-31 15:09
YÅÅW! kickade lite nytt här, kanske inte de bästa fortfarande men det får duga:)...
fortfarande halvdan kvalité och lite brus i ljudet, men som sagt, det får duga! pejz!

Sen gick vi en liten genare, o recca en till:

TACK & HEJ, snack om mig! tack!=)
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~

2009-08-31 15:55
Kharma - Jag hör inte riktigt vad du säger alltid om jag ska vara ärlig. Det är lite grötigt. Dock... Sjukt mycket respekt till att du redan lagt upp 3 videos!!! Mer mer mer! - Lägg upp dem på Zshare och skicka dem till mig så lägger jag upp dem på vår YouTube-kanal. Det kommer ge dem en liten extra boost!

Mickelito - Ni var tjockt tidiga med att köra matgrejen! Love it! Synd att det inte kom någon vers. Läste inte och satt och väntade! Jag förväntar mig något från dig inom kort.

Anekfeli - Haha! Slappt att du inte spelade in igen, men kul! Jag tycker du låter nice och är sugen på att höra mer.

SkipThatShit - Blam! Kul med uppträdande. Spela in en vers och lägg upp!

Fonky Fresh - Punchlines. Det uppskattas alltid i såna här sammanhang. Spela in mer och lägg upp!

B-Raz - Ja mannen! Swaggen är på topp! Spela in mer!

Sir David Husselhoff
MyBestFriendIsMyGrind.com
Twitter.com/MBFIMG

My Best Friend Is My Grind

2009-08-31 16:15
Okej, spelar in en till...ska hitta en bättre kamera denna gången så de blir som dom brukar säga på stureplan "top notch" kvalité haha:)...ska försöka artikulera bättre och vara tydligare i raderna också! ska allt komma med här! hahah:D...pejz!

2009-08-31 16:49
MBFIMG.com

Egentligen hade jag velat dra en bättre/längre/snyggare vers. Och det ska jag se om jag kan göra någon dag under veckan. Kul att du är sugen på mer iaf!

2009-08-31 16:57
Här har ni en till video, försökte få till ljudet lite och försökte artikulera lite duktigare=)
så här kmr en till, hoppas de diggas! pejz!

2009-08-31 16:59
Yeah en från mig också märkte nyss att jag va flowmissa på två ord så att ni vet att jag vet..

www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2009-08-31 17:00
glömde lägga upp den som speedyshare file, så här kmr den!

Länk till http://www.speedyshare.com/393858319.html

pejz!

2009-08-31 17:07
Blandad kvalitet men många som lägger feta rader.
Kul o se flera sider av den svenska hiphop scenen..fortsätt spotta!

-Roof
wwwDJRooftop.com
www.MyBestFriendIsMyGrind.com

2009-08-31 17:16

postar denna åt majkman!
Producent

2009-08-31 17:27
Har haft ont i halsen, men det stoppar mig inte för att spotta lite rhymes
Since 1984
@realgizlee // twitter

2009-08-31 17:34
man blir ju nästan lite sugen på att följa med strömmen och slänga upp nåt, så glada alla skulle bli!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-08-31 17:56
Part 2 mufuckez, check it!

Moderator

2009-08-31 18:19
Chea! Drog en gammal vers men de fortfarande fresh mannet!

http://www.myspace.com/fonkyfizzle
http://www.vastkustensbasta.blogspot.com

King-Kong Music, känn igen!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2009-08-31 18:31
coolt !

2009-08-31 18:32
MBFIMG.com

det där var mest för att vi tyckte grisen va rolig, varken mer eller mindre! klart ja kan spotta nåt i en kamera any given time! sho!
WWW.ISMEN.NU

2009-08-31 18:35
Var ute och skulle få mig något starkt att äta, när jag sprang in i Rx2

2009-08-31 18:39
Kul att visa byter om och fixar sig innan dom groppar :)
Highfive anyone, anyone?

2009-08-31 19:26
Niito
Inte jag inte, jag förespråkar nudistisk rapp och det ger jag prov på i min video. Sir Husselhoff var tydligen inte hemma hos mig eller!
(och versen är från kommande netplayen Jag Har Fel I Hjärnan)

2009-08-31 19:42
B-Raz - Bra attityd och vissa nice rader, men jag är vädligt trött på rap om rap. Såsom "Jag greppar pennan", "jag står på scenen", jag rockar crowden" - Du är rappare... med andra ord är det ganska självklart att du rappar, står på scen och rockar corwds. Jag vill höra mer om det som händer utanför musiken i dina texter. Det gäller ganska många av de som jag lyssnat på hittills. Det är ju dock bara en smakfråga. Det finns sjukt många som vill höra JUST DEN rappen. Kör vidare!

Jag kan lova att den som övar mycket kommer att ha fördelar i framtiden. Det är en massa olika tävlingar på gång!

Sir David Husselhoff
Twitter.com/MBFIMG

2009-08-31 19:44
tack mannen, verkligen kul att du diggar... det kommer mer videos, jag är inte mätt än mannen!

2009-08-31 19:56
Kharma - jag diggar din Lil Wayne frippa!

n.m.e - GOOD GOING! - Jag tror dock att du bryr dig lite om någon "notice" dig! =)

Majkman - BLAM BLAM BLAM! Du är fet!

B-Raz - Den andra videon är FET inlevelse på!

Lurkstyke - Fet attityd, fett intro etc!

Som sagt se till att posta mer. Både för att öva och för att skaffa er folk som supportar. Det kommer som sagt behövas i de tävlingar som snart kommer presenteras.

Sir David Husselhoff
Twitter.com/MBFIMG

2009-08-31 20:00
hehe tackar man! =)

2009-08-31 20:09
Testar ni att söka på YouTube på "MBFIMG bumped into" så kan ni nu se att vissa av era videos smugglat sig in bland orginalen. Se till att tagga och döpa dina filmer rätt så kommer du kunna hoppa på alla andras tåg.

Sir David Husselhoff
Twitter.com/MBFIMG

2009-08-31 20:17
Hundsim, du baitade mitt koncept ;) haha, gå runt i huset och inte fatta ett jota. Fast du körde nakenchock också. Inte din tyngsta vers enligt mig =/
Moderator

2009-08-31 20:18
MBFIMG.com
Inget att säga om min pt. 2 då? :(

2009-08-31 20:23
Hmm, herr Husselhoff dissar att kommentera min video- taskigt!

Anenkefali, tänkte faktiskt redan innan jag såg din video att göra något liknande för att det känns så stelt att bara sitta och luta sig tillbaks vid kameran- blev snopen när jag såg att du haft samma idé fast var kvickare >:( MAN FÅR TA TILL VAD MAN HAR!!1

2009-08-31 20:33
Husselhoff och Trofast: Tack som fan! Någon som såg att jag faktiskt bidrog med något lite extra i den här serien haha. KUL! Det värmer när folk diggar det man gör, får inte höra sånt så ofta ändå. 1000 tack!! Allt gott
 Boogie Bounce 4 Ever

2009-08-31 20:47
Perfektionist - Bra inlevelse. Vid vissa tillfällen i versen då jag verkligen vill höra vad du säger så hör jag tyvärr inte.

N-Jack - Kul filmat. Ingen av mina favoritverser hittills.

Sir David Husselhoff
Twitter.com/MBFIMG

2009-08-31 20:50
Tredje versen, here we go! Jag har kickat den här versen för på "Chamillionaire - Ridin' dirty" instrumentalen, men denna gången är det accapella. Check it!

2009-08-31 20:50
N_Jack ärligt talat lägg ner deru håller på med. Det där var så dåligt att jag inte ens kunde garva åt det. SHIT va du måste suga även som person?

Poja om du har fler låtar ere bara skicka, ska sprida dom fett.

2009-08-31 20:58
B-Raz - Du är ooooOOOOOOOHUNGRIG! Kul att se! 3 verser redan. En till och ingen annan har lagt fler. =)

Sir David Husselhoff
Twitter.com/MBFIMG

Producent

2009-08-31 21:16
_Ak4 och n.M.e

Dom la det bäst tycker jag.

2009-08-31 21:17
Tycker jag ser att mr hussle hoppar över en av de i särklass skickligaste, medvetet eller ej?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2009-08-31 21:31
Jag får nog lov att hålla med ovanstående talare, och hur A-M-C skulle ha varit bäst hittils på något plan över huvud taget ser jag inte.
Blunted in stockholm

2009-08-31 21:42
Rapping
Logiken är slående!