ok, thx...slänger upp en liten sess imrgn då=) ska sleepa nu, nice kickat allihopa! pejz!
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Änglalik är tuuung!! Big up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du lät skön men att du ber om ursäkt för att du rappar på balkongen ungefär.. Hahah, skön kommentar. Jag kommer posta ännu en video imorgon hade jag tänkt, är för borta right now. Cuz P19 - Väldigt smickrande tack, men jag kommer troligtvis ta ner klippet så då känns det onödigt att du ska ta upp ett inlägg med "This Video Does Not Exist Anymore" haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kharma och Gussti - Skriv inte OM att ni ska Göta det. Gör det bara! :)
Cheu, låter asfett ju! Kanske provar.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
therealbeat, va tyckte fröken om min vers då? :D
din var fet _Ak4!
Poja vare roligaste jag sett typ. Har skickat runt länken på msn nu alla garvar sönder sig. E han seriös?
AK_4 - Fet! Lite dålig inlevelse kanske, men diggar swaggen ändå. Ganska bra textinnehåll och flow etc - Men det är bara min humble opinion.
Mer mer mer!
Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG
My Best Friend Is My Grind
Tomas, aight! Tack för att du tittade :)
Aldrig hiphop utan DekanMusik
www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se
riktigt fet detta. ska bli kul att se ännu fler nu :) se om man själv gör det oxå ngn dag.. ^^ I just might. dom flesta har droppat de nice. han först poja eller va han hette va nog sämsta. han tror för mkt. ja digga han maximum-ngt.... riktigt fet text. synd att du inte hade attityden riktigt! fortsätt fan! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Once again. Vet inte om attityden bättrats men alltid kul.
ja det kan ju inte gå mer än åt helvete
http://www.znapmusic.com/myntah/
_Ak4 du är skön gillar texten väldigt laidback.. softlimp inte helt kass text, men gillar inte flowet alls Dekan du är skön, du har flowet och texten. bäst hittils Maximum_Taste P18 vissa vassa rader, låter fortfarande som du håller rösten nere så ingen utan för dörren ska höra dig typ:p men du har skön röst o flytet funkar fint :)
Kommer en ny exklusiv för mbfimg lite senare!
hollaa!
/Heshows
Heshows hade nice flow som fan. Om jag får tag på en kamra så ska jag bjuda på en video!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Jag vaknade i morse.. hittade en kamera.. rappade en gammal vers.. och funderade på lägga upp den hära.. Nu har jag bestämt mig..
Jag kanske skiter i de..
Nää..
Coolt va?
henka, de de var bara freaky haha
Ååh.. då skulle du sett skräckfilmen vi gjorde på skolan.. jag hade huvudrollen.. Hade du kunnat se mig, hänga mig själv... sen öppnar jag ögona.. så låter de BOOM. Jag höll själv på kissa ner mig.. ;p
Jag är typ hungrig... asså.. på riktigt.. eller vadå?
puss ;)
AMC är mord... favorit hittills. Attityd, egen stil, ganska bra swag, bra röst... yeah- Go get em!
MER MER MER! Det måste finnas ännu fler som är intresserade av att spotta och höra vad folk tycker. De som redan lagt får gärna även följa MaximumTastes initiativ och lägga en till!
Big up!
Som jag förstog, så handlade den här tråden om att det fanns folk som ville spotta lite av sin stil o bevisa att det fins bra rappare längre ner i underjorden..? Sen nu har jag ju märkt att de som får feedback är de som är mest gangsters i sina texter. Och det är synd för det är ju inte det MBFIMG står för, Utan det är bra lyrik innebörd och flow...elle? // Dekan
word på staywideawake
-pack you'r bags man, you are a tourist!
StayWideAwake Alla har vi olika stilar, jag diggar din vibe iaf! :)
Grymmast hittills var lätt ak4. Tycker det var stabilt, och du diarréflippade inte så man helt plötsligt bara hörde "baradapapradararadaringklockarapdpadakdambakladainloggad". Om jag någon gång under veckan får tid och lust så ska jag spela in.
StayWideAwake - Folk skriver nog att de diggar de grejer de diggar. Jag tycker inte det har varit så mycket gangstergrejer och inte heller folk som biggat upp något genom att påpeka det fina gangsterinnehållet. Detta är fan en av de mest intressanta inläggen på Whoa som jag har sett. Vill ha mer!
jag kanske uttryckte mig lite väl hårt på nåt sätt, det jag menade var att folk mer verkade bry sig om de texter där man säger, jag är bäst o alla andra sämst. Om du kollar in hela grejen tror jag att du förstår. Och jag sa ingenting om att de inte diggade det de skrev att de digade så det är det inte någon fråga om.
Då menade vi samma sak! Med andra ord, att det verkar som att punches och lite hårdare raps är mest populära. Det skulle antagligen vara helt andra reaktioner på ett annat forum. Det är bara att fortsätta utveckla din grej dock. Sträva efter att ta det vidare i varje text. Orginalitet, flow, text, delivery etc - Jag vill höra mer!
HAHA! gick sådär, låter som en norrlänning:S...vet inte varför,
fick väl bara in den dialekten just då, men chea! fuck it, denna blire!
O.B.S det låter som att jag läspar men det gör jag inte, bara fucked up ljud på kameran! PEJZ!
en del intressanta här :) Kanske oxå langar upp nåt nån dag om jag får tag i kamera :)
Jag tänkte komma med ett litet förslag bara, som nog kan göra hela grejen lite roligare (och få folk ännu hungrigare)! Varför inte anordna en tävling på MBFIMG där den bästa "spottaren" vinner ett pris? Bara oetablerade rappare får delta, max 2 minuters accapella framför kameran. Antingen så får folk rösta, som i era tidigare tävlingar, eller så har ni en jury beståendes av mer etablerade rappare som tex. Shazaam. Tror att det skulle ramla in tonvis av videos, plus att det kan vara kul med en tävling som inte bara är för producenter!
Mexiflexi P19 Skit kul idé! skulle va riktigt kul faktiskt, fast skit i omröstning då. fixa några domare och presentera top 10!
Som ja sa förut att ja skulle droppa en vers... Och här kommer den, hoppas ni gillar. Och Tomas hoppas du blir hungrig ;)
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se
skönt avslut smyr haha, tyckte du la det fetteliuos
Hehe, jaa... orkade inte klippa eller något :) Det bevisar bara att det är real och att alla är normala.. :)
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se
änglalik varför tittar du ner hela tiden? hahahah inte för o anklaga eller nått men det ser verkligen ut som om du tittar på en text när du tittar ner? jag förstod det som om de inte skulle vara pre written men kanske är de rätt många klipp? aja :P
Har varit en del fett, speciellt ak4
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Inte specifikt för detta, men fortfarande verser samt lite pure freestyle. Samt bättre än mycket.
Narkimic Cheek Eloheim & Narkimic, Chipchoppin Order
Spottar en vers om vad jag tycker om kvinnofolk.
-RuD-
Honest opinions #2
SJUKT mycket respekt till
Splinter för den FETA grafiken och effekterna i videon! Verkligen kul att se. Versen var också nice. Jag diggar din video med skumpa och stumpa och grejer. Du verkar vara fokuserad på mer än bara rap så som image, snygga videos, stil, kläder etc - Det är bra. Jag skulle bli förvånad om du inte får ut något som massan embrace inom kort.
Rolle - jag vet att du kan haffa in dessa killar för specialskrivna grejer! Holla!
Kronan - Jag tror alla har spottat saker som är pre-written. Det hela går inte ut på att det ska vara freestyle eller off the dome eller något annat sånt. Det går ut på att man ska visa hur man ser ut framför kameran medans man spottar bra rhymes. Du får ursäkta om jag varit otydlig. Däremot är det givetvis mycket lättare att göra bra ifrån sig om man verkligen kan sin vers utantill.
Smuris - Big up för introt! Du är ju fan sjukt mycket skådespelare än mig! - Du låter lite osäker när du spottar din vers. Annars bra. Inte så jättekomplicerade texter kanske, men det behöver man ju inte ha. Fortsätt!
Kharma - Jag gillar dina rimstrukturer och dina texter, men som de flesta andra så måste du öva på ditt framförande.
Maxiflexx - Flera olika sorters tävlingar är redan planerade. Jag vill bara se till att det finns tillräckligt mycket folk som spottar bra grejer innan vi kör igång.
Så... se till att lägga upp fler videos! - Gärna från samma personer. Gärna från era polare. Känner du någon som borde synas i denna post så se till att denne ställer sig framför din kamera omgående!
Nu ska jag lägga mig. Please, give me something for when I wake up! Jag har flera nya tv-serier på gång till er under början på veckan.
Chea:D...spelar in ny video imorgon då, ska tänka på va du sa, visste inte att man skulle ha koll på så mkt grejer:O.. haha:)..syns imrgn, pejz=)!