tycker afa är töntar , vi vill inte se nazister bli misshandlade , vi vill se dom våldtagna och mördade deras barn kidnappade och torterade folk ska fatta att om man är nazist i sverige så är man så gott som död .. precis... tycker det e på tiden att dom börjar bråka på riktigt... och eftersom AFA är så många fler kan dom ju för fan utrota hela högen nu direkt....
Killen är inte vem som helst, han var en av ledarna för GFN, ett nazistgäng som innan de flesta åkte in för grova våldsbrott var jävligt läskiga. Jag skulle kunna länka och dela med mig av massor av specifik info om han som fick spö, men det tillåter inte whoas regler så ni får väl googla själva. Det var ingen slumpattack, det var ingen oskyldig kille med identitetskris som fick däng. Sluta gråt. Att GFN inte finns kvar idag beror på 3 saker (denna händelse inte inräknad): -Folk dog på deras fester, att OD:a och bli liggande livlös i flera timmar är inget bra rekryteringsargument. -Många hamnade på kåken för upprepat grovt våld, detta är inte svårt att googla mer info om. -Ett par av dem rörde sig kring IFKs katergori c-gäng, de fick tillslut välja mellan att va nazister eller gå på fotboll. Simba: Skillnaden är självklart vad man gör, inte vilka medel man använder. Ditt argument om att förekomsten av våld likställer två grupper är något....dum. Isåfall; polisen slår huliganer för att de är huliganer, huliganer slår polisen för att de är poliser. Alltså är polisen och fotbollshuliganer samma sak. Förekomsten av våld finns nånstans i alla politiska läger, varken sossar eller moderater tar ju avstånd från våld, men de är mycket noga med att det är STATEN som ska syssla med den, inte medborgarna. Att politiska ledare utgör staten och därmed ger sig själva rätten till våld är i mitt tycke lika förkastligt som att själv gå ut och klippa nån. Vad gäller den politiska motiveringen varför extremhöger och nazister ska ha stryk har det med styrkemätning att göra. Den fascistiska ideologin är, som de flesta vet, väldigt fokuserad på krigarideal, överlägsenhet och man pratar mycket om KAMP hit och KAMP dit. Adolf Hitler skrev ju själv att en politisk rörelse som måste ha polisbeskydd för att kunna verka inte förtjänar sin existens, om de vill tro på det finns det självklart en poäng för dem att visa att Adolf kanske hade rätt på den punkten.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Så en nasse som är gängledare och säkerligen orsakat stora skador fick stryk då han blev övergiven av sina nassepolare.. Vrf gråter ni?
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Producent
2009-06-05 14:00
Därför det spelar väl för fan ingen roll vem som får spö, man springer inte ca 20pers och sparkar på en liggande. Jävla töntar.
ja, väldigt modig kamp...
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Av att döma kring min egna research (google) så sprang alla 30 nassar iväg rädda som barn kring Michael Jackson och lämnade sin ledare i sticket. Vilken kamp är modigast? Ska afa bara titta på och nasseledaren få gå där ifrån som någon untouchable för att han var den enda som var dum nog att stanna kvar? Skit ska skit ha. Rätt åt den jubelidioten.
I make a lot of money, riding big cars, everybody know me!
tänk på att det är vinnarna som skriver historien
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Sista inlägget jag skriver i den här tråden. Poängen är inte vem han är, vad han har gjort osv. Det struntar jag ärligt talat i, afa har förövrigt bevisat att de skiter i vem de hoppar på, antingen är du med oss eller mot oss mentalitet. Ett bra exempel är vid en demo när de kastade stenar och flaskor mot något skyltfönster, varav en snubbe blev träffad och lacka till och kasta tillbaks. afa svarade direkt med att gruppmisshandla killen medan snuten tittade på pga att de fått order om att inte ingripa. Poängen är att våld föder våld, nästa gång är det en afa ledare som får 30 modiga nassister på sig.. Dessutom så får "de onda" jämfört med "de goda" (egentligen är båda lika goda kålsupare) mer sympatiska artiklar vilket är väldigt kontraproduktivt.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Producent
2009-06-05 15:10
rkellyone jag säger det ofta, men nu menar jag fan det också haha. Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.
Redaktionen
2009-06-05 15:43
hehe ja det var väldigt fegt att slå honom flera stycken, när han låg ner..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
spokie: "AFA" slåss för att vinna, inte för att va modiga. "Ära" kan folk i rustning slåss om på film, i verkligheten är det bara förbannat dumt. Läs Sun Tzu eller ännu bättre, tänk innan ni talar. rkellyone : "afa har förövrigt bevisat att de skiter i vem de hoppar på", delge gärna de bevisen med oss andra. dessutom ser jag inte det konstiga i om en grupp människor hoppar på någon som kastar sten på deras kompis. att rutan i sig inte spöade nån afa:it får väl stå för glastillverkan. Är det lugnt med dina polare om jag hivar en sten på dig?
rkellyone e inte den riktige r kelly dömd för pedofili, eller innehav av barnporr? är han din idol eller varför har du valt det nicket?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är snart 30 och har nitat en del män i mina dar I övrigt så förtjänar du fett med whoa credd för att du har nitat ett antal män i dina dagar. Jag är snart 23 och har nitat en hel del kvinnor i mina dar.. Ge mig också credd!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
"Nazister kanske inte är så bra men, antikfascister är fan värre! " Hur kan man fälla den idiotiska kommentaren om man inte är nazi-sympatisör? Nazister spöar folk pga etnisk tillhörighet, sexuell läggning, osv. AFA spöar folk som spöar tidigare nämnda grupper. Vilket känns mer befogat? Big ups till afa, ni får mig att känna mig tryggare på stan än vad polisen gör.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Och ni gick de igång haha, detta är bara en del av samhället. Är han dessutom ledaren för "Fria nationalister" så får fan han ta smällen själv. De har gång på gång smutskastat en hel del vänsterfolk och dess politiska åsikter etc etc. Från en video på deras hemsida. "Jag hävdar bestämt att det är, i våran historia som vi också finner lösningen på dagens problem. Det första problemet jag tänkte ta upp är Socialdemokraterna. Socialdemokraterna började med att organisera en stark fackförening och byggde sitt parti inom det. Efter det startade de egna matbutiker, i form av Konsum." Sen fortsatte det i all oendlighet. Förstår inte att det skulle vara i den "svenska" historian som man skulle finna någon lösning på det hela. De "Mörten" nämnde om "oerhört vuxet. Typ 30 pers med täckta ansikten, slår på en liggande person och har sedan stake att springa (eller snarare avsaknad av densamma)" Vad fan hade du gjort själv då? Om du hade samma åsikter som de? Hade du glatt sprungit omkring med en jävla namnskylt på bröstet då? Det de gjorde sen var att de sprang efter bussen. Kommer aldrig att ske, inget som de vill. Aldrig! Tack och hej! Reclaim Västra Hamnen! 13/6
same shit different name - känns som att i många fall kunde säkert en nazist kunnat vara afa och vice versa. alla är idioter, varför skall afa ses som några robin hood figurer, de slåss o skadar andra människor på samma sätt som nazisterna. tänka på deras anhöriga i stället, om ngn dör eller skadas allvarligt kommer ju dessa personer bli lika ledsna.
Men..Alltså fattar man inte skillnaden mellan nazister och AFAiter så är man ju knappast högst i inteligenskedjan..
psyko_slusk män som hotat och skadat mig eller andra naturligtvis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snapphona Ok, bra isf.. MEN du är ju en manshatare, och manshatare brukar ju ha en tendens att tycka att varenda lastbilschaffis hotar och skadar varenda kvinna bara genom sin existens. Det är iaf min erfarenhet av er manshatare.
psyko_slusk jag är arbetarklass och van vid machohanar, men det finns en gräns fördrar arbetarklass killar framför manipulativa medeklasskillar jag hatar inte män, jag vet några män som visar respekt mot kvinnor och andra män och jag hatar inte dem trots att de har snopp tycker det är tråkigt bara, att det är så normaliserat med kvinnoförakt jag hatar många mäns beteende, dvs kränkningar, tafsande, mobbing och våld osv, jag accepterar inte att män utsätter mig för våld, övergrepp eller psykisk misshandel och eftersom jag tydligt visat det har jag oxå fått mycket stryk men jag har gett en del stryk tillbaks oxå. tycker inte någon ska ta skit, jag har försvarat schysst killar från tjejer oxå
AFA är ett gäng vilsna individer som använder politik som täckmantel för nån slags sabotage förening. Nazisterna förtjänar att bli behandlade med trubbiga föremål.
http://www.goteborg.se
Producent
2009-06-07 02:43
rkellyone e inte den riktige r kelly dömd för pedofili, eller innehav av barnporr? är han din idol eller varför har du valt det nicket? haha, tror hans namn är rätt oseriöst med tanke på att just "one" i slutet betyder att man var först med det :) försökte du vara taskig mot honom genom att påpeka det där? haha
Och snälla sluta benämna allt som vänstern gör som om AFA har gjort det, de stärker bara indikationen om att ni är bönder som inte har en aning om vad ni talar om.
DIF!
Fyfan vad jag hatar afa. Jävla idioter hela högen. Varenda reklampelare i HBG där det är en brudar som visar upp bikinis gör de sina jävla A och skriver "vi är inga sexobjekt" Varenda jävla afaidiot kan dra åt helvete. Har alltid hatat afa och kommer nog alltid göra det.
snapphona eller vafan du hette Det var längesen man såg en så stor pajas i forumen som du. Riktig jävla mes är vad du är. Sitter bakom skärmen och försöker spela tuff...
Många AFAiter har helt klart tappat greppet.
mellanöl : en teknisk fråga bara, hur kan du se att snapphona är en "riktig jävla mes"? Är det en moderator-feature? Är du synsk? bra nivå på de som ska hålla nivån.
psyko_slusk: Du röstarpå ultraliberala PP klart som fan att den autonoma vänstern inte faller dig i smaken. lägg ner pajasnivån nu.
DIF!
mellanöl P24 tack! från dig tar jag det som en komplimang
och sluta med mellanölen, den tycks göra dig förvirrad, mellanöl.
yoo
bob Ultraliberala? omvärdera din klassanalys grabben. Jag anser att AFAiter som krossar videobutiker som säljer porr, krossar varenda busskur med H&M-reklam, har ett synsätt där varenda jävla snubbe ses på som potentiell våldtäksman, har tappat greppet, ja. Däremot AFAiterna som spöar nassar och pysslar med seriös opinionsbildning är riktigt grymma!
Vad fan fins det för puckon här?
ni som försvarar AFA kan lika gärna fösvara Nazis Så du menar att om man inte vill se ett europa som det såg ut under NSDAP's storhets tid, kan man lika gärna se till att det blir så igen? de där hänger jag inte med på alls.
Nazister kanske inte är så bra men, antikfascister är fan värre! Förutom att du uppenbarligen inte förstår vad en antifascist är då ditt "stavfel" visar på annat, så fårstår inte jag hur någon som kämpar för att vi inte ska få fler förintelser på samvetet i europa kan vara värre än den person som inget hellre vill.
Jag kan hålla med om att afa inte är någon organisation som jag skulle vilja vara med i, men det har inget med våldsamheter att göra. Jag tror att man bäst Kommunicera om man talar samma språk, Nazismens språk är våld
----------------------------------------------------------------------------
mellanöl P24 ditt nick säger allt om dig
Vad fan är det där för jävla misshandel? Naziäcklet ställer sig ju upp. Synd att dom bara fick tag på en av dom dock. Dom skulle sprängt hela jävla bussen.
Dom skulle sprängt hela jävla bussen. göre själv
Blir lite svårt eftersom det där inte händer just nu. Dessutom är jag inte där heller.
psyko_slusk: Är du medveten om att er ordförande har kallat moderaterna för "mjäkiga socialliberaler" så den stora frågan är ju hur fan du som hävdar att du är vänster röstar på ett sådant jävla pajasparti?
"Jag anser att AFAiter som krossar videobutiker som säljer porr, krossar varenda busskur med H&M-reklam, har ett synsätt där varenda jävla snubbe ses på som potentiell våldtäksman, har tappat greppet, ja." Hur ofta sker det, jag ägnade halva gårdagen till att umgås med den autonoma vänstern vart faktiskt inte anklagad för att vara våldtäktsman eller för att rasist en enda gång.
DIF!
Love is in the ayer ay ayer ayer ay ayer <3
Mycket snack men liten verkstad precis som en tomtenisse.
som man bäddar får man ligga? =)
cry me a river! --> thcrew
Förstår inte hur fan man kan sympatisera med nazister istället för AFA. Jag tycker AFA gör en hel del dumma saker och går helt fel tillväga, men nazister är de mest korkade jävla svin vi har i det här landet.
'"Jag anser att AFAiter som krossar videobutiker som säljer porr, krossar varenda busskur med H&M-reklam, har ett synsätt där varenda jävla snubbe ses på som potentiell våldtäksman, har tappat greppet, ja." classic. Det var år sedan jag läste om H&M-affischer som ledde till några rubriker, eller ens hörde om nån porraffär/klubb som blivit angripen. Dessutom är det väl inget att tjuta över idén att alla personer är potentiella våldtäktsmän. Eftersom jag (och rimligtvis inte "AFA" heller) inte är kristen eller nazist anser jag att det är miljö, inte guds vilja eller mina gener , som formar människan. Jag tror att i princip varje människa är kapabel till det mesta, om omständigheterna är olyckliga. Återigen, titta på tråden om att Rihanna fick spö, där sitter flera killar och hittar på förbannat långsökta förklaringar till varför Chris var tvungen att slå henne lite. Ändå blir det ett jävla liv om man antyder att det finns frön till kvinnomisshandel i deras beteende. Vad gränsen går för våldtäkt är ständigt under debatt, men det krävs knappast en buske och en dåligt upplyst gångväg för att det ska va ett övergrepp.
fyfan vad jag inte kan förstå alla människor som slåss för sina åsikter. man är så van vid att koppla nazister med våld att det nästan känns ännu sjukare när extremvänster misshandlar folk för sina åsikter. det är fanemej fanatism alltihop.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
endeavour2 tjadu, det blir ett annat ljud i skällan om någon påstår att alla tjejer är potentiella horor, inte sant?
(eller varför inte barnadödare, pedofiler, kannibaler etc?)
Endeavour2 Är du AFA medlem eller? 10 pers som står och sparkar och slår med järnrör på en liggande människa är fan aldrig rätt. Det är snarare äckligt, fegt och jävligt pinsamt beteende. Man kan inte ursäkta grottmongon bara för att dom använt en Nazist som slagpåse. Kan man misshandla en nasse sådär brutalt är man säkerligen rätt snar till att ta till våld mot vem fan som helst.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>