http://www.herrbitter.blogg.se/
Om man har sånna skeva åsikter som han så får man vara beredd på stryk.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
kanske inte så bra? shit är du helt tappad. Om det är samma historia som innan så är det gammla gfn nynasister från göteborg som är dömda för flertalet misshandlade på både oskyldiga människor och folk från olika politiska grupper. Bland annat på järntorget för några år sedan för en kille helt enkelt inte ville ha deras flygblad.... skit ska skit ha...
----------------------
asså de blir ju bara värre och värre! nazister slår ner afa, afa blir sura och slår ner nazister och om och om och om igen. men det jag tycker är synd att det oftast är afa som ska vara mest idiotiska, inte genom åsikter men genom deras demonstrationer och dyl
Klart som fan jag inte tycker nazister är bra! Nazistpacket och Afapacket är två grupper man kan låsa in och kasta bort nyckeln till.
antikfascister lol
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
haha antikfascister
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ingen har rätt att slå ner den andra på grund av den andres åsikt, ni som försvarar AFA kan lika gärna fösvara Nazis,
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Som vanligt 10 mot en och alla tillhyggen är tillåtna!
Den här naziledaren har ni aldrig fundera över hur många misshandlar han har på sitt samvete? Själv tycker jag det är bra (om det nu är afa) att afa har börjat använda tårgas och batonger, nassarna har använt sådan vapen mot vänstermänniskor i flera år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan inte alla bara kramas?
snapphona Så du antar att afa människorna har full koll på vem den här personen är, vad han har gjort osv? Vad är det som säger att det inte råkade vara en nasse med visserligen snedvridna åsikter som däremot aldrig har misshandlat någon i hela sitt. Den möjligheten finns ju också. Det är bara en tidsfråga innan detta leder till ett dödsfall, sen dröjer det inte länge innan det blir 2 osv. I övrigt så gick ju afa till attack mot ett muf tåg på första maj, gav tjejer järnskakningar och andra skador. Ruskigt härligt att det hela fastande på film och att de hade glömt maskeringen hemma.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
rkellyone Dom har full koll på vem det är.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
springsten P19 Vad hade mufarna gjort då för att förtjäna att bli attackerade? Ursäkta om jag inte tror på att det hade spelat någon roll om nassen var en fredlig sådan som aldrig fysiskt skulle göra illa någon.
rkellyone "I övrigt så gick ju afa till attack mot ett muf tåg på första maj, gav tjejer järnskakningar och andra skador. Ruskigt härligt att det hela fastande på film och att de hade glömt maskeringen hemma." haha länk?
hade gärna suttit inne för att få slå ner några höga tuppar inom alliansen
Producent
2009-06-04 01:47
snapphona gör de då?
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
"dont break up the fight, let 'em rumble"
Producent
2009-06-04 10:04
Ingen hemlighet att dom alltid bråkat, så även om nazzen aldrig skadat någon (som han säkert har gjort) så går man inte in i "leken". Finna många bra AFA-snubbar och om dom spöade en nazi... So what? JAG kunde inte bry mig mindre...
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
Det är så man handskas med nazipack!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
snapphona gör de då? Ord.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
WapenVila P20 orka åka till sthlm
De reser nog runt i landet en del, så passa på nästa gång de besöker din håla.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
snapphona Så du menar, att du gärna hade suttit i fängelse för att spöa några högt uppsatta politiker, vilket hade varit en väldigt stor grej i Sverige. Men du gör det inte, för att du inte orkar åka till Stockholm? som candide sa, nästa år är det val, ta chansen! vänstermänniskor är skumma..
Snapphona ligger nog i topp på det här forumet när det gäller snacka mest skit. Sen att min bild av snapphona är en späd 17årig vegan vilket skulle göra det grymt skoj att se henne försöka hoppa på typ Anders Borg ;)
Killen får väll skylla sig själv som inte kan springa och har fega kompisar som lämnar honom.
vet ni hur ofta sånt här händer eller? folk e ute o jagar nassar hela tiden, och vise versa, bara att ibland hamnar de i media. media kan måla upp vilken jävla bild dom vill och lura hela folket... sanningen e att alla slåss lika jävla fult så fort tillfället ges.
knatcha Det är nog alla medvetna om, det innebär inte att det är rätt. AFA är pack, nassar är pack. Frågan är bara hur lång tid det tar innan någon dör, om t.ex en nasse dör lär det inte ta lång tid innan nästa AFA snubbe som blir kvarlämnad också blir ihjäl sparkad.
Graffare
2009-06-04 16:18
Tycker att dessa ungdomar borde göra någon nytta i samhället istället för att leka krig.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
hahahahahaha så skönt att dom bara lämnar han liggandes :D Då vet man att man kan lita på sina kamrater.
mhm
Det är nog alla medvetna om, det innebär inte att det är rätt. AFA är pack, nassar är pack. Frågan är bara hur lång tid det tar innan någon dör, om t.ex en nasse dör lär det inte ta lång tid innan nästa AFA snubbe som blir kvarlämnad också blir ihjäl sparkad e väl på tiden??? tycker själv det är fjantigt att dom inte börjar plocka varrandra. e politiskt våld, låt dom stå å sparka så mycket dom vill, men jag ser de inte ens som alvarligt, att få spö e de jävligt många som får, men nu snackar man ju 2 grupper som HATAR varandra.
Min personliga åsikt är att man inte ska behöva bli misshandlad för att man tillhör en viss grupp. Alla har rätt att tycka och känna hur man vill, och man ska inte bli misshandlad för att andra personer tänker på ett annat sätt. Punkt slut.
Snapphona ligger nog i topp på det här forumet när det gäller snacka mest skit. Sen att min bild av snapphona är en späd 17årig vegan vilket skulle göra det grymt skoj att se henne försöka hoppa på typ Anders Borg ;) haha word! :D
Men som någon sa.. JAG kunde inte bry mig mindre om att en Nazist får däng.. Vem fan bryr sig?, folk får däng dagligen, men folk grinar för att han är
nazist !?.. Trodde inte vi gillade nassar i det här landet..
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
psyko_slusk Folk grinar inte för att han är nazist, folk grinar för att han får spö enbart för att han råkar tycka som han gör (dessutom på ett oerhört fult och äckligt sätt). Sen att jag inte gillar nazister är en annan sak, men afa beter sig fan inte bättre.
Seba du är väl själv sverigedemokrat din lallare?
DIF!
Låt de slåss.
We remember Køge Bugt!
I övrigt så är filmen ett år gammal, deras fränder SMR som deltog i samma demo som dem var inte allt för långt ifrån att döda några i tunnelbanevagnen framför mig på nationaldagen den dagen, om det inte hade varit för civilpoliser som var på tåget.
DIF!
oerhört vuxet. Typ 30 pers med täckta ansikten, slår på en liggande person och har sedan stake att springa (eller snarare avsaknad av densamma)
Va fan vi alla bor på samma planet palla hålla på
Måste bara kommentera en sak. Spelar det någon roll om denne Nazist kanske inte har slagit någon och kanske är jättesnäll när hans åsikter talar för sig själv, han vill utrota och förgöra judar, zigenare bögar och handikappade, eller bara sätta dom i arbetsläger. Dom tror ju att dom är mer värda än resten av planeten. Jag hejar vidare för afa, dom slåss för nåt någorlunda vettigt iallafall.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
jag är snart 30 och har nitat en del män i mina dar och jag äter kött
ni kan ju kolla sverigedemokraterna och nationaldemokraterna i brottsregistret för våld så kan vi ju höras när ni är klara om ett halv år.
snapphona
Trevligt att du är så gammal, synd att du inte framstår som äldre än 17 dock. I övrigt så förtjänar du fett med whoa credd för att du har nitat ett antal män i dina dagar.
Att det finns nazister/rassister som är pack de med har ingen påstått, men afa är inte direkt några duvungar de heller, att de bara skulle slå rassister/nazzister är dessutom en lika stor myt som bajen.
Spelar det någon roll om denne Nazist kanske inte har slagit någon och kanske är jättesnäll när hans åsikter talar för sig själv, han vill utrota och förgöra judar, zigenare bögar och handikappade, eller bara sätta dom i arbetsläger. De som klassas som nazzister i Sverige tror jag knappast tycker allt det där, tror likheterna mellan tysklands nazzister och de som finns i Sverige är ganska små.
alltså är det här verkligen rätta vägen att få folk att ändra åsikt? våld föder bara mer våld, och det är ett bevisat faktum..
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
ni kan ju kolla sverigedemokraterna och nationaldemokraterna i brottsregistret för våld så kan vi ju höras när ni är klara om ett halv år. Oerhört ogenomtänkt argument för att denna specifika händelse
Tycker det var hemskt att se. Men han skulle säkert gjort samma sak om det var en arab eller mörkhyad person som var själv? Tror inte ni?
Jag har ingen personlighet
Vet ni hur många aktiviter dom har haft sen den här misshandlen? Noll. inte en enda. Dom har inte visat sig ute. Hur många folk har undgått att blivit misshandlade av psykopatpundarna i GFN? 20-30?
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
tycker afa är töntar , vi vill inte se nazister bli misshandlade , vi vill se dom våldtagna och mördade deras barn kidnappade och torterade folk ska fatta att om man är nazist i sverige så är man så gott som död ..
Survival of the fitest only the strong survive.
Afa spöar högern för att dom är höger. Högern spöar vänstern för att dom är vänster, jag misslyckas med att se skillnaden på dessa två grupper. Dessutom är ju AFA's taktik ganska kontraproduktiv eftersom det ger massa tidningsrubriker där högern blir offret. "Opassande" politik ska bekämpas i debatter och människors sunda förnuft, inte på gatan med tillhyggen och blodutgjutelse..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.