" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
överaskande resultat tycker jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är väll bara haschpundare som läser.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Finns en tråd om detta på Flashback's Cannabis forum om man vill delta att plantera
Upp i snoken ska det!
haha, kan man bli en "haschpundare" ?! haha.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Va fan den va ju på aftonbladet för ett par veckor sen då var de över 2000 som röstade
LEGALISERA CANNABIS
Nu har aftonbladet era ip adresser och buggar era telefoner era knarkare!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
när aftonbladet buggar telefoner är det dags att bli vaksam!
Va fan den va ju på aftonbladet för ett par veckor sen då var de över 2000 som röstade Tror det var 60 000 som röstade, Ja sidan fick 51.4% och Nej sidan 48.6%.
varför vill man göra det lagligt?
C-ro P15 , för att: Folk älskar drogen och vill kunna röka den lagligt. Den dödar mer folk när den smugglas, hämnd och skit eller vad det är, än när den brukas. Cannabis har aldrig dödat någon vid bruk..
ok hittade den där andra tråden om cannabis.....
Battlerappare
2007-08-15 16:42
C-ro P15 lighta en istället för att fråga massa knäppa frågor.
:c
Åhh nej, dödsknarket kommer till Sverige, folk kommer hamna i haschpsykoser, tro att dem är apelsiner, hoppa från berg för att dem tror att dem kan flyga, sova hela dagarna. Plus att alla kommer dö av heroinöverdos eftersom att cannabis gör så att man måste ha det. Det är myckt bättre om vi alla bara dricker.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Jag röstar för
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig
Får inte upp fönstret, vilka leder?
<br>
Ja: 81.7% Nej: 15.2% Vet ej: 3.1% sist jag kolla
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig
hur många har röstat då?
Get Random!
Tvärnej från min sida
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
teN ge dig din knarkare, ser dig försvara droger i varenda jävla tråd
frankieLamps P0 , jag svarade på hans fråga.. Vad vet du om mitt cannabis-bruk?
teN vet mer än du själv, din lilla pundarpojk
haha trodde att det var en skämtartikel när jag läste knarkblomma, sen kom jag på att aftonbladet är ett skämt
Frankielamps P0 du kan väl supa dig full istället gå ut och bråka eller våldta nåns fru! ELLER så kan du ta en Holk och softa
LEGALISERA CANNABIS
sjuk lag.
Mvh P17: eeeeeeh... va? tror du det på riktigt eller?
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
jag hittar inte röstningen btw :S
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
tijuana det är inte skämt, folk från sverige planterar cannabis-plantor över hela sverige för att få upp ögonen om cannabis.
Upp i snoken ska det!
D-Suspect P24 Haha, nee, ville bara vara lite ironisk och visa svenssons syn på det hela.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
kokkuli P21 slå upp knarkblomma i ett lexikon så ser du min poäng, aftonbladet är ett skämt som bl.a. hittar på egna ord för att manipulera läsarna.
är väl medveten om project overgrow och tycker det är idiotiskt eftersom industrihampans pollen kan förstöra för många guerilla- och hemodlare.
Jaha det var så du menade, då ber jag om ursäkt.!
Upp i snoken ska det!
slangan haha jo visst. eftersom alla dem som "super" går ut och bråkar och våldtar människor. det finns ju absolut ingen som har rökat på och begått ett brott, inte alls. din dumma, trångsynta, patetiska människa :)frengan haha, herregud, ska du ha en kram? ta det lungt för fan
frankieLamps P0 du meckar ju också
PAO!
Ja bara en titt på en fotbollsmatch, när alla huliganer skriker som om någon dödat hela deras familj, har de: A - Rökat brass B - Druckit alkohol Svaret finns på baksidan av whoa.
CAnnabis i Sverige är ungefär lika känsligt som sex är i USA. Att man som svenk medborgare inte får ha thc i kroppen vissar bara hur starkt hatet och okunskapen om cananbis är. Jag kunde fatta om polisen grep folk för att dom stod ut och rökte och på sätt störde stämningen, som polisen gör med folk om dricker ute. Men att polisen kan få för sig att köra mig till en station och pissa i en burk bara att är sjukt och skulle jag då ha spår av thc i blodet hjälper det inte att jag vart i Amsterdam för som svensk medborgare får du inte röra cannabis. Lycka till att få en legalisering med det där åsikterna
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Producent
2007-08-17 18:08
Så jävla roligt emd folk som inte vet ett smack on cannabis och bara hört skrämsel propagandan i skolan, hahahahKlassiker från en på whoa "Min kompis dog av överdos av hasch" måste va ett av det roligaste jag läst
Since 1984 @realgizlee // twitter
de går bara att hata Sverige, samhälllet har blivit hjärntvättat allldelles för länge.. men jag tror på en legalisering inom 20-30 år
LEGALISERA CANNABIS
då jhar ju alla som röker hasch i dagsläget rökt ihjäl sig eller börjat med heroin för det har jnag bhört att man kan göra oxå =)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Easy_Livin Men av alkohol kan världens snällaste gamla farbror förvandlas till en pedofil tyvvär... myyyycket långsökt. och det du sa stämmer inte någonstans heller för den delenTrrism mer än vad jag visste:)
jämfört med alkohol är cannabis en mild "drog" så varför ni diskuterar det vet jag inte, i min perfekta värld skulle alkohol vara olaglig och weed laglig, men det skulle aldrig kunna hända, kolla på "prohibition" i usa, det skulle smugglas och skapa en större kriminell underjord, och det e exakt det som cannabis har utstått, men tänk om det skulle vara lagligt, hur skönt skulle de va att inte ses som kriminell bara för att röka en fet och tare lugnt, och tänk dig hur skönt det skulle va i prohibition tiden, att kunna ta en stor stark utan att vara kriminell....
Ja'da!
Man blir helt jävla dum i huvudet av cannabis, en kille min farsa känner har rökt varje dag i 20 år, när han hängde på krogen så fattade han inte när han blev nobbad. Ifall inte någon hade stoppat honom så hade han kunnat våldta dom tjejerna! Det finns alltid en baksida av medaljen.
413
Easy_Livin man blir inte så full att man våldtar en annan människa. blir "en normal person" så berusad att man kan få för sig att göra det så skulle han eller hon aldrig vara kapabel till det tack vare den fysiska biten. man skulle slocknat. bråk uppstår självklart, det kan det göra utan alkohol också. sen har det definitivt uppstått olyckor med alkoholen inblandat. men förstår du inte... det du säger bevisar inte att alkohol är farligare. håller man sig borta från bilen, bråk etc. så är inte alkohol farligare i längden. det är människors individuella problem.. hur folk reagerar på sprit och vad deras inställning är till det. du säger att alkhol är förjävligt, vilket betyder att du skulle inte blivit någon partyprisse på fyllan utan du skulle blivit exakt som du förklarar.. det handlar om inställning. jag kommer aldrig i bråk på fyllan, jag däckar aldrig, kör inte bil på fyllan, beter mig helt enkelt inte värre än när jag är nykter. angående festivalerna, saxa in den statistiken från en pålitlig källa så kan vi snacka.
DET VI BEHÖVER GÖRA ÄR ATT TA UPP FRÅGAN MED NÄRA OCH KÄRA!! VÅGA PRATA MED DOM SOM ÄR HJÄRNTVÄTTADE OCH FÖRSE DOM MED RIKTIG OCH SAKLIG FAKTA INFORMATION!!! VI MÅSTE VÅGA TA UPP FRÅGAN MED VÅRA FÖRÄLDRAR OCH SLÄKTINGAR, SÅ ATT DE FÖRSTÅR ATT DEM VERKLIGEN HAR BLIVIT UTSATTA FÖR RENA LÖGNER UNDER HELA DERAS LIV. VI MÅSTE VÅGA TA UPP FRÅGAN MED VÅRA FÖRÄLDRAR, FÖR ATT DE SKA KUNNA SPRIDA VIDARE TILL SINA VÄNNER, OCH I SIN TUR DERAS VÄNNER ETC. PÅ DETTA SÄTT BÖRJAR DEN SANNA FAKTAN KOMMA UT I SAMHÄLLET, OCH DÅ ÄR VI MÅNGA STEG NÄRMARE EN LEGALISERING. VI KAN INTE SITTA OCH PRATA MED JÄMNÅRIGA PÅ INTERNET-FORUM OCH FÖRVÄNTA OSS EN FÖRÄNDRING. PEACE OUT SMOKE WEED EVERYDAY WOORD
LEGALISERA CANNABIS
frankieLamps P0 e du dum eller? se på haga mannen , när han var för full så försökte han döda, våldta och våldtog kvinnor... han var inte de minsta okapabel fysiskt även fast han va så full att han kunde tänka sig att våldta! och i dina ögon vad är en normal person? hade han rökt weed de kvällarna han söp till, hade han ALDRIG våldtagit någon!Om du testar alla männsikor i sverige, super dem redlösa och ser om dem begår våldsbrott, sen testar du dem igen fast med hjälp av thc och ser ifall dom begår våldsbrott!!
LEGALISERA CANNABIS
låt tilllägga att haga mannen hade fru barn hade ett vanligt jobb som bilmekaniker, skötte sig som jag kan tänka mig att du tror en normal människa sköter sig... MEN han fucka ur på alkohol...
LEGALISERA CANNABIS
hittar varken vart man röstar eller ser resultatet??
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
aftonbladet tar ju bort de när dom ser att alla röstar ja!!
LEGALISERA CANNABIS