skillz jag gillar din bild!! :D magnolia_ vacker som en blomma, som alltid! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
hade jag varit into chicks så hade magnolia_ varit drömbruden rent estetiskt. fantastiskt vacker som alltid! sagolik.
Delam tange barat
Hoj!
soundcloud.com/andfour facebook.com/OLVR.RAP
Moderator
2010-07-16 09:38
Herrejävlar va söta alla är.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
:), jag gör vad jag kan när jag ser snygga tjejer magnolia :)
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
god damn, Djureri! fan alla är så söta på sitt sätt. jag gillar btw Babosos hår o skägg. haha
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Såhär kan man också se ut...
Nyss hemkommen kl. 3 på natten med uppsatt (!!! brukar aldrig hända) hår.
Lite sådär halvdöd i alla kroppsdelar kl 6 på morgonen. Nyss hemkommen där med. Rigor mortis deluxe.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Producent
2010-07-16 16:54
jennie-is-back du har typ sett ut så där på varje bild du postat :( du skrämmer mig
asså? då har du missat någon bild ser jag. skönt att veta att man skrämmer folk. ska skriva in det på mitt CV :D
Måste man se ut såhär för att ens bild ska godkännas i denna tråden?
10 år sen.
Producent
2010-07-16 17:11
jag sa typ..... nu paja du allt. tack för den
lugnt. my pleasure. ;)
Jennie, du ser ut som en realdoll...
vad trevligt :p
Moderator
2010-07-16 18:13
På min student, underbar kväll, var rätt trott på kortet, men höll mig vaken ända från morgonen till natten =)
//TW
Nas & Damian Marley på Grönan.
Debaser.
Djureri är min dreamboy om jag får säga det ;)
Kosovo je Srbija! / Reppar 054 Karlstad och Reprezents 014 Valjevo!
skön sur katt som letar flyktväg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hejj!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Moderator
2010-07-18 18:45
Emelie är finast på Whoa!
Battlerappare
2010-07-18 18:49
Mellon ser hollywoodig ut
vad är hollywoodig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2010-07-18 20:32
Såå söt junkgirl!
wow, sexy pic
jag å emelie jammar = )
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Nu har jag suttit o tittat igenom denna tråden i brist på annat...ÄNNU EN GÅNG och jag kan inte annat än att slås av hur Junkgirls utseende och bild-game förbättrats avsevärt, samma med Emelie, Rachel o en jävla massa andra. Fuck alla som upprepar sig när ni står med fanan högt o ger oss det knark vi behöver. Jennie-is-back: Du verkar vara en schysst tjej (på riktigt tom då också) men varför posta typ 6 likadana bilder o skriva följande kommentar under (reservation för fel) "hemkommen 5 på natten, jätte sliten..." <---lönt när det ser ut som du precis skulle ut eller ngt? visst det visar att du håller dig fräsch eller dricker väldigt lite men samtidigt att du tvunget måste inflika hur frääääääääääääääääääsch du är på ett ödmjukt sätt utan att säga det. Djureri: klappar dig på axeln dude, chillar som ett lejon på savannen, han märker att han inte fått uppmärksamhet på ett tag, BOOOOOOOM! ny djureri bild, nya kommentarer från kjoltygen...straight pimpin! Jag tycker fortfarande att det är helt sjukt att man inte får säga negativa saker om folk och deras utseende...ja sjukt är faktist enda sättet att besrkiva det, men whoa har å andra sidan gått åt fel håll länge! Ha en trevlig dag ni underbart vackra pågar o töser keep on keeping on
Emelie och Rachel: ni är såna fina tjejuuur.
hahaha klockren jambild ffs! :D o så söt bild på Junkie :DMRsalesman well... kan säga såhär. 1. jag dricker inte. anledningen till att jag skrev det där är för att jag just har kommit hem o knäppt kortet just då. vad spelar det för roll liksom om jag säger att det var kl. 5 eller kl. 17? jag har fortfarande inte förstått varför det stör folk hur mina bilder är... folk klagade på att jag la upp bilder från sidan, då la jag upp bild bakifrån, framifrån osv. knappast likadana bilder. la t.o.m upp "fulbilder". det är flera som har postat betydligt fler bilder än mig som är i princip likadana med. vad spelar det för roll? detta är en bildtråd för att folk ska kunna lägga upp bilder på sig själva. varför inte bara låta dom göra det utan att klaga? jag menar... gillar man tex inte folks utseende, då behöver man inte säga något om det. om det stör en, scrolla till nästa inlägg bara. inte så svårt. ut med den förbannade jävla jantelagen. låt folk älska sig själva, lägga upp 3000 bilder på sig själva om dom så vill, låt andra kommentera bilder osv... ut med bitterheten och negtiviteten bara. vad vinner man på det? nu har du och kanske 10 andra kommenterat det med mina bilder. i ain't stupid and I ain't blind. ser det ut som om det har spelat någon roll? nej. varför? för jag är mogen nog att inte bry mig om sånt. du har träffat mig, även om det nu va längesen. vet inte om du kommer ihåg, men jag har förändrats en hel del. och jag njuter av det. that's life. sluta störa er på saker så lovar jag att livet blir lättare.
btw. aldrig skrivit att jag är jättesliten, vad jag vet. kan vara värt att påpeka. och ja. Djureri är grymt smart. ignonerar brudarnas ljubel. sen BAM! han gör det igen. så är det när man är het.
Klart jag kommer ihåg dig Jennie det var därför jag sa att du är en trevlig kvinna av det lilla jag träffat dig. Jag skrev bara att jag inte förstår varför du postar så många bilder som ser likadana ut o kommenterar under "hemkommen kl 05". Det är skillnad på att säga att fotot är knäppt 05 eftersom man då anspelar på att det är sent o att man är FRÄSSSSSSSCCCCHHHH trots den sent slagna timmen, eller är jag helt ute o cyklar? varför skulle du annars nämna klockslaget det har ju ingen relevans för tråden alls? Asså jag håller med det är bara jag som bitchar o så, inget hat egentligen men jag är lite allergisk mot när folk försöker vara ödmjuka o man ser mellan raderna att så inte är fallet. O jag tycker också att jantelagen suger men jag tycker att det suger åt båda hållen...du får ju fan inte vara negativ mot folk, du får inte älska/tycka om dig själv för synligt. Det känns ungefär lika dumt som när killar frågas om dom tycker den eller den killen är ful, svaret kommer..."ja så jävla ful"....så frågar tjejen vilken kille tycker du är snygg då, Brad Pitt, George Clooney eller nån annan random? "hörru jag kan inte svara på det jag är inte bög för fan" ehhhh....jo kan man avgöra att en kille är ful kan man avgöra om en är snygg. Samma sak med allt annat, alla mynt har två sidor...o en kortsida.
ps. Jag kan inte sluta störa mig på saker det är en del av min personlighet, jag gillar det. Jag tycker inte om överpositiva personer alls, känns väldigt misstänkt.
lol @ MrSalesman riktigt bitter :)
Jag trodde nog aldrig att jag skulle säga det och med risk för att ge mer liv åt elden...men MrSalesman har en poäng. Vad är poängen med att posta 300 likadana bilder? Ni är skitfina och unika människor allihop och njut av det men, vet inte alla hur ni ser ut nu? Det är ju i princip samma personer som postar nytt gång på gång. Jag vill slå ett slag för alla som INTE postat en bild att göra det :)
jag har postat några gånger bara för att ha en bild att gå ihop med vad jag tänkt säga eftersom det är en bildtråd som inte ska snackas sönder. ^_^
Tycker folk kan sluta lipa över att positivitet föredras före negativitet. Scrollhjulet är inte så jäkla tungopererat. Keep on posting peeps ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
Tack jennie och amoure. :) Angående Salesmans dedikerade stycke till mig så måste jag säga att du verkligen satte huvudet på spiken. Fantastiskt! Jag ignorerar ingen heller, har bara glömt bort att jag postade en bild här och vem kunde ana vilken uppståndelse det kunde leda till?
MRsalesman well... nästa gång jag postar en bild så kanske jag ska köra en "för att jag är söt" eller "för att jag vill" etc... eller så skriver jag bara sanningen. jag kom hem då, knäppte kortet och la upp. handlar inte om jag är fräsch eller inte. jag kan ha kommit hem kl. 5, men kan också bara ha varit ute i en kvart. det var inte alls det jag ville anspela på, utan jag vara bara ärlig om när fotot togs helt enkelt. sen om du vill tolka det på det viset, det är la upp till dig. Jag är bara jävligt nöjd med mig själv och det är inget fel i det. har precis droppat 35 kg och har rätt över att älska mig själv. tycker fler borde göra det. om jag väljer att lägga upp 200 bilder på mig tagna i fågelperspektiv så är det mitt problem, med tanke på att detta ändå är en bildtråd där man ska posta bilder på sig. det står inte "du måste posta bilder i olika poser" tex. alla postar det dom vill. vissa postar modellbilder, andra är nyvakna. det är upp till var och en. du behöver inte vara positiv, men man behöver heller inte kritisera allt o alla. det förpestar denna redan jävligt negativa värld. have a coke and a smile! ;)PenDragon amen brother!Djureri det där om att ignonera var nog mest på skämt. :p
djureri: du är inte så bra på det här med internet va? MANNEN att röra om i den här grytan var ju inget vidare svårt som vanligt, folks problem är att dom tar allt på fullaste allvar. Hur fan ska jag kunna veta vad Jennie har för intentioner med sina kommentarer? hur ska jag kunna veta varför du postade en ny bild nyligen? Ibland sitter man vid datorn o har tråkigt...helt plötsligt uppenbarar sig ett whoa tillfälle, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM...ny kommentar! jennie: aja orkar inte sitta o argumentera med dig, du hade vackra drag innan när du var stor o det är inget som förändras men grattis till dina 35 kg som droppats! Nu är jag ju ett internet freak som er alla andra annars hade vu inte suttit här o komenterat varandras bullshit men att ni verkligen orkar bry er så mycket om vad alla säger, jag menar Jennie du svarar ju med långa stycken, skit i folk o var stolt över dig själv isåfall, du behöver inte försvara o förklarar varför du lägger upp bilder, jag förstår! Får jag fråga en sak som inte har med saken att göra...är du fortfarande gift med din man...vad hette han nu, rowmire? jag är som en elefant snäckan, jag glömmer aldrig!
nope. jag har en pojkvän. det tog slut med rowmire för 1,5 år sen. haha mjaaa... mina drag är kvar, bortsett från att kindbenen syns lite mer.
MRSalesman: Jag är helt ärligt inte med på vad du snackar om. Att du var sarkastisk i första inlägget förstår jag, men jag vet inte ens om jag var sarkastisk med det jag skrev. Om jag har tolkat din ironi på det viset du ville få den att framstå så har du nog rätt, det var töntigt av mig att lägga upp en bild. Jag har ju ändå lagt upp bilder i den här tråden förut. Det ska inte hända igen, det verkar nämligen vara en känslig punkt.
Djureri skit i. kör ditt eget race. ain't nothing better.
ok gör det inte igen! ha en bra dag
Mmm, så sätter vi punkt här. Om du, MRsalesman, har ett så enormt behov av att diskutera denna tråden föreslår jag (sannolikt inte för första gången) att du skapar en ny tråd i Allmänt om Whoa gällande hur hemskt allt är. Nu är det nog, jag kommer att hårdmoderera bort saker irrelevanta för tråden i fortsättningen. Detta är, har alltid varit, och förblir en BILDTRÅD
Look with your own eyes - See with your own mind
mina nya horn!!!!
Zittla - The Fatal