Felice (knodden) och jag
Jag får någon dag sedan
I got it from my mama . moncans.blogg.se
e det din lilla? du e ung...aja cool anyways
MrSalesman - Jajjemen, där är min lilla stolthet :)
skadeglad fan vad snygg du är! och dottern är sjukt söt :D
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Jennie-is-back - Taaack :)
Ni som tycker att jag är en taskmört som sitter på detta fina community o smutsar ner era trådar har chansen att hitta mig I sthlm from (jaaa säg om ett antal timmar, beroende på trafik o happiness) o öppna er bästa can of whopp-ass o visa vart skåpet ska stå! Ni känner igen mig på min judiska näsa, mina blåbärstäckta polska fingrar, den zigenska rocken samt Moét flaskan i handen! todilooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
kom förbi på cyphern ikväll då, 18.00 i tantolunden, kommer säkert vara ett gäng whoaiter där!
Follow the dao, right about....NOW!
Senaste versionen av mig. Version 2010-07-21
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
ser inte så hetsig ut egentligen, skulle bara prova något nytt...o synd att mitt getskägg inte syns^^
Haters gon' hate...
Junkgirl: Fet arm!! (inte tjock du hajar)
Om länken funkar: är ju en RÄTT SÅ snygg tjej om jag får säga det själv heheh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snara - mera!!
"life's a garden, dig it."
junkgirl - du har inga läppar, det är lite crazy!
"life's a garden, dig it."
junkie är söt ju :D
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Tjena Snara.. Whats goin on babe?
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Snara schysst att du har love punany bad tisha haha
Battlerappare
2010-07-24 16:17
choppa: girl can't lie!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehehe, fight fight fight!! Sen var det kul att se Manges gamla tjej igen. Still going strong! :)
Bara för att!!!
alla är grisar dags att dra på me against the world
POW POW
Fucks your life up crew Tjabo!
haha Amoure , de borde vara förbud mot å sitta sådär å äta frukost! jag får ju the grudge vibbar å börjar skratta xD //Yde - snyggt ;P
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Virtual_Sexuality vanna? ;)
vanna fuck? Jadu, Virtual_Sexuality ser ju ut att vara rätt lång, så det finns nog ett par tre dec i dom där brallorna som kan sprida glädje åt många whoa-ladies. Och då snackar vi inte om "virtual sexuality"!
Shorts + intersport strumpor = Ajabajja ;)
Forumssignatur...<br>
hahaha eller så menade jag vanna beach i malmö, men aa... man tolkar det som man vill :D
webcam är ruuuuligt
Bjäär hahahaha xI nudlar är SVÅRT att äta! de där är problemlösning ;) haha, ett gott skratt förlänger livet, så jag är otroligt hälsosam
jennie FA SHOO ! :D alkor: haha jag kan inte ha tjej-sockar som slutar vid anklarna eller är tunna, för manlig POW
Fucks your life up crew Tjabo!
eh...varför skulle jag vara tvåögonröda? :S
om du missat skillz så la "tvåögonröda" upp samma bild som din presbild. Om du ska luras gör det snyggt iaf ;P
Och om du ska vara sarkastisk misslyckas du totalt.
nej det har jag inte sett. varför lägger du upp min bild tvåögonröda?
Fick låna en kompis system kamera idag, Wow säger jag bara. Fasen var grymma bilder den tar. Vart riktigt nöjd med den här o då har jag inte gjort någonting med färgerna lr någonting!
Herrejävlar vad jag kan le, det ni!
Skadeglad: Damn, vilken skärpa! Grym bild.gigget: Hade det inte varit för den tatuerade armen och 5,2an skulle man ju kunna tro att du var en oskyldig liten tös. :)
gigana herrejävlar vad lik du var en jag känner!! om man klipper bort håret!! jag skulle lätt tro att det var hon, du har inte några syskon? nu blev jag lite rädd
CapKillah Haha, du skulle bara veta...:p Kul att jag har fått ett såkallat smeknamn på mitt smeknamn, otippat..Amoure Haha, jag har tre syskon, två äldre systrar och en lillebror, men ingen av dom är speciellt lik mig... Jag är den enda med det leendet liksom.. Plus att mina systrar är över 25 och bor i Göteborg. Någon du känner?
Producent
2010-07-27 21:02
^Dä ba' goa gôbbar å gômmor i götlaborg.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Gigana nä, men det var mycket leendet. typ skitlik!! :O ska försöka hitta på en bild på henne så ska du få se, seriöst tvilling!
junkgirl fan vilken snygg sleeve du har!! var e den gjord?
Zittla - The Fatal
Jafari håkan åkerman på circle tattoo i sundbyberg, sthlm.
junkgirl vilket informativt svar ;)
Zittla - The Fatal
Från förrgårdagens chill på Österlen! ^_^
Look with your own eyes - See with your own mind
necrotisha! fet!
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Penisdrag: Har aldrig sett någon ha en necrotisha med ens riktiga storlek... Förrän nu... Tishan blev definitivt MYCKET snyggare så som den satt på dig
Gårdag:
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
8-)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.