en trio från Peace&Love.
haha, jag säger något (antagligen) sjukt viktigt ;)
äta sig lite.
coola tjejer. jag med glajjor.
jag ljög såklart. det är inte jag som har glajjor på sista bilden ;)
Serious modelling
Serious winedrinking
My heart lives in my vagina.
men phatie.... ser jag rätt har ju ingen nå brillor alls på sista bilden? =)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
phatie, jag såg dig där men vågade inte gå fram.haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nostalgi: Daaaamn ;)
Follow the dao, right about....NOW!
såhär ser jag ut precis just nu genom min webcam
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Moderator
2010-07-07 14:18
Jag är stilig i skjorta. Eller inte.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
d-beck Awesome!
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
chana_masala sofienbergsparken va?
choppa, yes my hood!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2010-07-07 23:58
d-beck Har ni flyttat?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
kroken just nu bor vi hemma hos mina föräldrar, enklast så nu =) inte alls långt från stugan vi bodde i!
Nostalgi och d-beck är ganska lika.
Göteborg på låtsas.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Producent
2010-07-08 11:25
är den bilden sån iphone app så man ser äldre ut?
Konstigt P22 : haha ser sån ut under allt smink... nä de e iphone appen :) "age me"
TeKoNe Men du har ju inga gråa hår?!
detsaarvidu F21 bara lite på ögonbrynen :)
Såhär såg jag ut en gång på gymnasiet! haha.
jävligt gammal bild, men tänkte ni ville se ändå! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* : HAHAHA fyfan vad kuul:D
Jag bidrar med två nya bilder!
http://www.tweenerpie.blogspot.com
pajen mjaaaaaaaaaaaau! du är så vacker!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Phatie vinner ju tråden om det vore en tävling. Hands down!
Det är en tävling, men pajjen vinner, tätt följt av gamling tekone som jag gärna gifter mig med 2058.
d-beck nej, det var därför la jag till en smiley för att ironisera över att faktiskt ingen av oss hade solglasögon, hehe..ModernDrunkard synd att det inte är en tävling då :P jag vinner nämligen inte så ofta tävlingar som jag skulle vilja! och tackar allra ödmjukast föresten :)
jennie-is-back tack och detsamma :) Th1ef så himla vacker du är. precis lika irl som på bild ffs, inte många som lever upp till det. och phatie är lika snygg som alltid
Delam tange barat
©TREKK studios / Leråker Productions.
Nostalgi ser läskig ut:$
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
haha, det är jag också! svart bälte i ninja osv..
- men nog om dig nu.
Moderator
2010-07-13 17:28
Jadu, man är väl på då, de flesta bilder jag har är på andra datorn men tog det som fanns..
Några veckor sen på 60-års fest
Midsommar
Får bli en lite äldre bild också ifrån i våras. färgade håret i mars någon gång tror jag, har tidigare varit blond i en massa år
(Inlägget ändrat av PenDragon 2010-07-19 23:59:19)
måste säga att du verkligen ser ung ut för din ålder. hade aldrig kunnat gissa du var 60...
måste säga att det tog en jävla massa operationer men nu är jag pigg och fräsch!! ;)
hehe, inte ofta man får med mig på kamera seriös måste jag säga.. Och kan inte påstå att detta är speciellt seriöst men men, tycker om bilden ändå ;) speglar inte mig överhuvudtaget. men tyckte den hade en plats här, väldigt gammal dock
Hakar på sommarbilds trenden
Man har inga bälten i ninjateknik, vissa har det andra inte
Amoure ha kvar det bruna håret och ta mitt nummer
Choppa haha ;) det ska faktiskt färgas någon nyans mörkare nästa vecka hade jag tänk
En tripp till Clahs Olsson's!
Mat, öl och vm-final! (Go Spanien!)
Men å andra sidan så tror jag inte att nostalgi skulle klara av att gunga sådär!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Lite kortare skägg dock.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Om Bounty vann tjejkategorin så vill jag nu utnämna jobro som whoas stiligaste man. No homo. Damn, vilket skägg.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
magnolia är hetast i tråden tror jag <3
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Hock Nope nostalgi kanske skulle se bättre ut på en gunga men jag är lite av en legend på swingsett på min gata, kan ju uppvisa diverse moment som uppskjut och ihopamedsnörrenasnurra för att nämna några..
psyko_slusk är en charmör tror jag ! :)