men OJ! playerjoe jag känner fan inte igen dig ALLS nu!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Gaia Haha, så jävla kul att du tog just han, hade en mardröm om att min man var med i paradise hotel... scary shit alltså...Balhoo jag tror att hon vill att vi ska suga på hennes bröst, jag anar subtila budskap... Nu har hon till och med lagt upp en tit-link.... hmm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gigana F22 - hehe ytterligare uppmaningar behövs inte :] fick bara veta att hon hade en ful snubbe av bloggen. blev lite sur faktiskt...
"life's a garden, dig it."
Misery_chick & PenDragon: Frukta inte, skägget återvänder snart.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
GayerJoe <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PlayerJohan, din sjuka jävel. Jag mår dåligt av att se dig på det här viset. Skönt att du har kvar lite brösthår att kela med, åtminstone. Ps. Det växer rosa kakel ur ditt öra. Ds
Göteborg på låtsas.
Jag vill se skägget, nu när alla pratar så mycket om le skägg!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Skippa skägget Playerjoe!
pajson F24: Det ligger i soptunnan. Kommer igen om nån månad. hobbs: det är en feature ModernDrunkard: skojaruelle?
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Du är sjukt lik någon men jag kan inte sätta fingret på vem.. Du kan ju iaf vara skägglös ett tag. Du kan i princip göra vad du vill för du kan komma undan rätt gött när du fått tillbaks skägget. Går inte att identifiera dig:)
xelly bild nr 2 är fett fin!
Trodde aldrig att hatt skulle funka på mig...
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Glömde skriva...IdaGoddamn , Phatie och Rachel är fina flickor!Apple haha sure thang :D
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Chill på sjön och tyvärr en bild på mig också med min stygga vän i bakgrunden som satte horn på mig.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
dalit=alltid frasch.. men alltsa, jennie-is-back! fett fin.
Tack exhale :)
Jag och min brud Kepish i vitt lekte bröllop i Uppsalastad tidigare i veckan. Klädde ut oss och, vinkade till invånarna, tog kort med dom, drog till kyrkan.. ja.. såhär fina var vi:
Vad fina ni är! :D
måne jävla nördar ni är ;)
Moderator
2010-07-02 19:54
KalasKlas.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
moahahahaha! jag hittar massa gamla fyllehångel ju mer jag tittar jue:)
http://www.kommandot.se/wp/
midsommar2010.
phatie OJ! undercut?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Producent
2010-07-03 13:50
ser tydligen ut som en snäll skolfröken på denna bilden! jag borde orka sminka mig oftare , så jag slipper sådana kommentarer
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Hört talas om en uppfinning som heter linser eller?
Producent
2010-07-03 13:58
wtf, vad är det för fel på gladögon nu då, bitch
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2010-07-03 13:58
glasögon skrev jag! läste du något annat så är det du som behöver linser
Det är väl inget fel på glasögon men en fett ful accessoar i sig är det, får folk att se nördiga, töntiga eller tråkiga ut. När det finns linser, varför glasögon?
Producent
2010-07-03 14:04
för jag ser ut som ett cp utan glasögon. och varför bryr du dig om jag ser ut som en tönt eller tråkmåns? du är inte min pojkvän :)
Moderator
2010-07-03 14:10
GAIA : Alltså, antar att du inte har synfel? Men för att förenkla detta oförklarliga fenomen som glasögon för dig. En del kan inte ha linser, svåra att hålla på med och en del har för starka synfel för att det ska fungera. Därav har man glasögon, och tror inte någon lider av att du tycker att glasögon är fult.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Du är söt i glasögon fyra ^_^
Look with your own eyes - See with your own mind
Vad är en idiotkommentar? Haha, seriöst, sluta lipa ni i tråden som blir knäckta de gånger andra har kommenterat något. Det är ingen här som bryter mot whoas regler och hotar, trakasserar eller liknande, eller hur? Tidigare har inlägg som varit negativa plockats bort utan att de har brutit mot några regler eller moraliska principer. Typ: "Kolla min nya frisyr!" "Asså, den ser ut som en råtta, du ser råttaktig ut i det där håret" "Buhuu, buhuu, snyft" Sluta gråt som sagt och låt folk få kommentera i fred, etta är väl ändå ett internetforum sist jag checkade? Eller ska tråden istället vara en intern liten gulligullgossigoooosklubb för typ 20 pers som står för 99% av de postade bilderna och bara skriver duplikat av tidigare inlägg? "Åhh, du är så vacker XXXX, blah, blah.." Dumt att ta upp whoas bandbredd på en neverending tråd på tusentals inlägg där egentligen inget sägs, de som opponerar sig rensas bort och där ett fåtal personer har en egen liten klubb där de postar samma bilder dag ut och dag in, haha.. Men det är cool att det är så, acceptera dock att alla som skriver inte tillhör gulligullgullgosklubben och det är lov att kommentera så länge man inte bryter not några lagar eller forumets regler? //
Sen är den rådande normen i den här tråden att man helt enkelt låter bli att skriva om man bara har negativa saker att skriva ändå :) Vilket betonats hur många gånger som helst vid det här laget. Tråden i sig är egentligen diskutabel och således lite av ett undantag. Vad som sedan står i reglerna är inte nödvändigtvis det enda vi som mods och admins har att stödja oss på, så sluta försöka vara en paragrafryttare :) Vad vi sedan gör med vår bandbredd är väl onekligen inte något du behöver oroa dig över.
Men kära PenDragon, jag sitter inte och lusläser den här tråden så jag vet inte vilka "speciella" undantagsregler som gäller eller inte för denna tråd. Det är en sak att vara elak men får man inte kritisera eller komma med en endaste kommentar som kan placeras åt negativthållet på skalan? Vilket skämt isf, då ser jag bara som sagt ett par tiotal whoakompisar som sitter och öser komplimanger och postar bilder som ser likadana ut. Då kan ni ju lika gärna tillåta "dagtrådar" så som nattrådarna, eller hur? Där ett gäng kan sitta och chatta bäst de vill. Fånigt värre. Så du menar seriöst att en bildtråd i blandat med ett par tusen inlägg ska fungera som en tråd där några postar massa bilder och berömmer varandra medan ingen annan ska få säga ett ord om det inte rimmar med "Åhh, du är så söt XXX"? :S
Om tråden inte tilltalar dig är det väldigt enkelt att bara låta bli att läsa den :) Förstår ärlig talat inte problemet, bevisligen är det många som uppskattar den, om du sen inte gör det är det väl bara att ge fan i den då? Du får tycka det är precis hur fånigt du vill, så länge du slutar att sprida din negativitet i tråden.
Det var ett billigt svar PenDragon, "om tråden inte tilltalar mig"? :) Klart att den på ett plan kan tilltala mig? På ett nyfikenhetsplan, att se hur folk man sett uttrycka sig länge i trådar se ut kan väl vara intressant? Men bara för det så ska jag inte kunna uttrycka mig fritt? Jag sprider inte negativitet i tråden, har knappt skrivit i den och ett inlägg av 10 som är åt det hållet gör mig till en negativitetsspridare? ^^ Så, okej, jag fattar vinken, ska sammanfatta det så andra som kanske också vill kommentera också förstår: * Det är inte lov att skriva något i tråden som kan tolkas negativt. * Om du opponerar dig så kan du försvinna från tråden. * Gillar du inte läget så får du låta bli att läsa tråden eller läsa och hålla tyst. Gillar den nya totalitära stilen, charmigt, haha.. Japp tråden är wack, de flesta som postar i den är lika wacka de, men du har rätt, jag MÅSTE inte skriva eller läsa i den öht, så viktigt är det inte. Du läser inga mer kommentarer från mig i denna tråd, that's a promise. //Paz
Producent
2010-07-03 15:54
gaia, det är ju snarare du som whinear. skriver du något negativt och får negativ respons så brukar man ju hålla käften istället för att försöka dra ut på det och se ut som ett fån. och sluta spela underdog. typ "BUHU det är rätt för mig att skriva vad fan vad vill, så länge det följer whoas regler & jag har faktiskt yttrandefrihet. omg nu är det synd om mig för jag får skit tillbaka :/// ://////" du kanske inte fattar att jag inte uppskattar spydiga kommentarer i stil med "har du fattat att det finns en uppfinning som heter linser" däremot skulle jag inte reagera på om du skrev något i stil med "du är sötare utan glasögon" sen skiter jag fullständigt i din personliga åsikt faktikst. har fått mycket komplimanger från folk FASTÄN jag har glasögon.
Detta är ingen diskussionstråd, utan en bilddtråd. Diskussioner gällande trådens karaktär eller dylikt tas alltså med fördel i en separat tråd, om man upplever det som så störande. Vad eller vilka du sedan tycker är wack är helt och hållet din ensak. Nu anser jag hur som helst att ämnet är behandlat, om än felaktigt i denna tråd, således sätter vi, som du själv antyder, punkt här.
Loving the hair! :D
fyra är hetast i stan
Nostalgi ser ju ganska trevlig ut!
choppa: säger man verkligen så till kvinnan i sitt liv? propper: jag är faktiskt ganska trevlig också!
- men nog om dig nu.
Misery_chick yezz, har haft det på typ alla andra kort jag postat sen i novemer förra året :P kanske inte har synts lika tydligt.. men varför "OJ":et? :D nostalgi var ju sinnessjukt söt.
Moderator
2010-07-05 19:47
På min födelsedag 19/6. Hela Stockholm firade! Jag blev pruttfull och drog hem vid 02.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Producent
2010-07-05 20:21
Tagen för några timmar sen.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Captain Hook, full(t) igång! sweet!