Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Seriemördarstilen är het i sommar också!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
såg ut som en seriemördare på första bilden, på denna ser det bara ut som att du försöker se "farlig" ut eller något..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vet. Det är lite trist att jag ser farligare ut när jag försöker se neutral ut, än när jag anstränger mig. Men det var jävligt kul att posa, händer inte så ofta att jag ställer mig frivilligt framför en kamera :)
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
dreggepaj ohmy! du är ju så sjukligt jävla vacker! mmm.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
UncleSam visar hur manlig han är med håret på bröstet ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DISCO DISCO
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
UncleSam visar hur manlig han är med håret på bröstet ;) Det är inte håret på bröstet som gör mig manlig, det är det faktum att jag kan spöa din morsa med båda händerna bakom ryggen ;)
UncleSam : Jag vet inte hur mycket prestige det är att spöa en 59årig, benranglig tant med muskler som tynade bort för sisådär 6 år sen.... ;D
LillJ, söt. krossad_anka, söt.
Don't!
Hangaround
2010-06-16 19:11
http://matildaberggrens.blogg.se
Jag vet inte hur mycket prestige det är att spöa en 59årig, benranglig tant med muskler som tynade bort för sisådär 6 år sen.... ;D Ungefär lika mycket som att ha svart bälte i forumkrigande eller vara misslyckad svensk rappare?
Rejält dvs =D
Testa nya kameran häromdagen, resultatet:
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Vikktorius är väldigt söt :)
Efter en sen kväll på krogen kom jag på att jag söp bort mina ögon
dagen efter var mina ögon på plats igen men nu fattades halva mitt skägg :S
jag <3 min dator
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Stolt moster:)
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Toastare
2010-06-22 13:29
Vikktorious, är det en sån där liten kamera som man bara kan ställa upp så fotar den X antal bilder? Min polare har en sån och gjorde film när vi hade brunch hos dem. Blev riktigt bra, typ 2 timmars stillbilder. Men det var såklart lite längre mellan dem än dina.
Jag skyller allt på Emma!
Balkongmys!
Look with your own eyes - See with your own mind
whoaa tillbakaaa
Apple: TACK!Bounty: Det är en rätt stor systemkamera som man kan ställa in antalet bilder som ska tas över en viss tid. Väldigt rolig funktion... :)
testie det dör ser bara oerhört fjantigt ut :D
avundsjuka?
Det är menat att se fjantigt ut eftersom han/dom driver. Om det sen blev roligt eller bara dubbelfjantigt kan jag inte riktigt svara på.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
nu söp jag bort håret :)
Ja sjukt avis man blir på en flarra vin som kostar runt 300 spänn på systemet.. =)
www.soundcloud.com/lirzproductions
å ducha på kläderna sånt har inte vi i medelklassen råd med..
jag önskar att jag också hade råd att dricka skumpa i duschen. fan vad flash du är testie, fett avundsjuk :(
kallingarna framme igen.
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
mellon F24 hahaha väntade på den kommentaren skulle dyka upp igen :)
testie ser ut som Jerre. Åtminstone med mössan på.
haha han ser inte ut som jerre
KalLZ0nGkIlLeN ;)
LillJ Me want fi know yuh name and yuh number..
en vecka sen... suddig bild som fan, men förstorad en hel del samt utklippt.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jennie-is-back du skulle fan kunna mörda någon med den där blicken. mörda av att man typ dör och smälter iväg, inte för att du på något sätt ser ond ut :D
Försökte mig på att se så naturlig ut som möjligt idag. Gick sådär.. best thus far though...
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
testie = nice.
jennie-is-back Älskar din sminkning!
jennie-is-back helt klart en av dom snyggaste. :)
phatie hahahaha tack så mycket. :) jag tar det som en komplimang för jag brukar få höra det där IRL med. det är min "vanliga" blick. hahahaApple tack så mycket :)LillJ oj tack så mycket! :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
hjärta på testie för hans fina käklinje <3
Delam tange barat
förresten... det fanns några som klagade på att jag inte la upp en bild framifrån...
och nej jag skelar inte annars, men jag kollade på en sak i spegeln. hahaha
Jennie är fan en killer! God damn! ;)
haha fy fan. tackar :)