Yeay!! Då slipper jag lösa... Phatie, jag lobbar över problemet till dig.
*peka*
Look with your own eyes - See with your own mind
I want YOU to look at my puppet!
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
riesen är gott
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag känner igen Choppa helt galet mycket. Pendragon har ett finger, and he wants you to smell it..... ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ekman helvete vad fet utsikt du hade!
mellon Snubben har haft whoa innan:D
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
nysnaggad för först gången i mitt liv, hade 15cm lång hår igår!
Haters gon' hate...
Moderator
2010-05-21 17:38
Kaal Rob Dyrdek måste vara din hemliga tvilling. Sjukt likt.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Okej, jag ger mig in i leken.
Superglad av någon anledning :p
Hultan i somras
Någon kväll på kåren
Nej, usch så mycket jag det blev :p
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Brazen schysst sugmärke på din kompis..
Haha eller hur :p för övrigt var jag på High Chaparral förra sommaren, därav cowboyhatten :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
squirtle: haha aah lite likt var de kanske, inte tänkt på de innan. bara baseball kepsen som fattas, har dock 10st på väggen som ja inte använder längre.
Haters gon' hate...
Producent
2010-05-22 09:03
samma täckte som vem-det-nu var! inte för att man ser mycket av det men ett plus är ju att man ser mig!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2010-05-22 09:07
ps- påslakan kanske det heter. om vi delade samma täcke vore det rätt vulgo
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra åh, så söt du är!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
naaaw fyra mysigast på whoa! min pappa har ett sådant örngott..
Producent
2010-05-22 18:32
det är ikeaörngott. ksotar typ 5:- och är världens kassaste
förvisso något år gammal, men ack så stilig bild:
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Haha struts-missan! :D Bäst! För övrigt kul att sätta ett ansikte på The Doors-dyrkan Brazen ^^
hahahahahahahah miseryyyyyy!!! HAHAHAHA det var fan det roligaste jag sett på hela dagen!! :D :D
phatie vackert, yes? graciös som en svan!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
alltså jag finner typ inga ord ens, det är bara helt jävla magnifikt!
Haha jag SÅ visste att du skulle älska den bilden ebbster :D
Penster Ofcourse my horse! :D
Th1ef Snuskigtläskigtfina ögon Håller med alla som blivit förvånade över hur söta tjejer det finns här..Eyrekahj like whoa. Kul att känna igen en del folk från krogen också, har nog haft både två eller tre som varit på jobbet.
Producent
2010-05-26 14:35
osminkad och tjock! så det ska vara.
klänningen! man ser inte riktigt hur awesome den är på bilden på mig. mobilen dödar tydligen färgerna
Mikket söt fyris!
Fyra Varför säger du att du är tjock när du inte är det?
Producent
2010-05-26 15:12
för att få tjockare tjejer att få sämre självförtroende?
Producent
2010-05-26 15:14
OCH!! jag är visst tjock, enligt bmi har jag övervikt. men bmidiskussion kan man ta någon annanstans, för det brukar spåna ut.
åh fyra är min favorittjockis <3
Producent
2010-05-26 16:46
jamen wtf. mullig då! tjock låter mer sött
Producent
2010-05-26 16:59
tack skillz :D du med!
jag och alice.
Producent
2010-05-26 21:06
jag vill också pussa på hunden och dig!!
bara luta dig fram och pussa skärmen :D
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Toastare
2010-05-27 17:33
Nytagen (nu ska jag snart börja spamma bilder där jag ser tokrolig ut, har olika sminkningar eller bara 10st med exakt samma min men liiite annan vinkel)
ba skoja!
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2010-05-27 17:34
Fotot är nytaget, inte jag.
Moderator
2010-05-27 18:37
nu ska jag snart börja spamma bilder där jag ser tokrolig ut, har olika sminkningar eller bara 10st med exakt samma min men liiite annan vinkel Du vet att ingen skulle klaga :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Toastare
2010-05-27 18:45
jo, jag själv! ;)
men buhu. (eftersom det är en bildtråd illustrerar jag med en bild)
ps. söker bekräftelse. ds.
Aww, how cute Fridan! Ska du ha en kram? (ger bekräftelse)
BountyBoo ser så vuxen ut! På ett mycket bra sätt! Snygg skjorta! Fyra ser mycket gullig ut! På ett mycket bra sätt! Snygga glasögon! Mellon ser väldigt mysig ut! På ett mycket bra sätt! Snygg hund!
www.nativeswedes.se
...men vad ...jag då? (söker bekräftelse)
Priyan: Du ser mycket snygg ut! Priyan Fanclub FTW!
www.nativeswedes.se
Tack snuttis... ;) Cirkeln är sluten. Så, nu kanske vi ska skärpa oss. Färre inlägg och fler bilder.