min ögonfärg är typ den brungrönblå färgen man fick när man blandade alla färger på bildlektionen när man va liten..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mina ögon beskrevs som träskfärgade av mina systrar när jag var barn. jag föredrar de 2 andra varianterna jag fått höra: skogsfärgade och guldgröna. ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jennie-is-back : Måste bara säga att du har helt sjukt vacker ögonfärg.
Här är jag förra helgen.
Här dansar jag loss på terassen i lördags.
Och här...glor jag. Också från i lördags.
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Nu ska vi se om det här funkar.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Hehe, seriemördarlooken är fet? Kan vara för att det är svartvit bild också..
Hallonpaj tack så mycket :) och vad fin du är i röda läppar!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Det är ingen 'look', jag bara ser ut så! Varje gång jag sparrar så får jag höra att jag ser ut som jag vill mörda någon. Aja, bra war-face iallafall!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Det kan hända att jag skulle ragga på Hallonpajen om jag mötte henne på krogen ^^ Iaf om hon dansade med mig =) Ps. nu ser jag att hon röker tobak också kanske skulle ragga på henne i rökrutan isf också B-)
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
kollar på era ögon... fan vilka snygga meleringar ni ligger inne med!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
öga var det:
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery ajajajaj! stackars öga! vad har hänt? :O
lite blodkärl som brast, ser äckligt ut men är ingen fara ^^
Misery_chick snyggt matchat! mitt öga såg ut ungefär sådär när min katt kloade i det häromåret.
Moderator
2010-05-11 21:28
junkgirl , ditt hår måste vara det finaste jag sett
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Misery är inte dina pupiller otroligt små?
Choppa jag står i starkt motljus ^^
Fridan vadå, klöste katten dig i ögat?
choppa japp. jag låg brevid henne och klappade, helt plötsligt fick jag en klo i ögat. hon blir lätt överstimulerad.
jag älskar Miserys ögonfärg. hon har svarta prickar i irisarna. det ser ut som små revor i det "övre lagret" blå färg ungefär. svårt att förklara. men jag gillar dem iaf.Trixig-person3 tack så mycket ^_^
Fridan Fyfan jag ryser i hela kroppen. är livrädd för katter
misery ahaaaa :)
misery tar det steget längre och färgar ögonvitan
Det är fakking sol! Kan man vara annat än glad?
Bara för att vi är BÄST.
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
Hon lever!
My heart lives in my vagina.
Jag med min bibel..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
skillz P20 haha visst, jag ska alltid vara värst! ^^
eyrekahj så söta ni är :)
skillz Tack tack! :)
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
---------Reklamplats---------
Hmm... har alltid tyckt att friktion varit snyggast genom aren men nu har han fatt konkurrens av Fele som liknar en yngre och snyggare version av Bob Sinclar... hihi.
Credit crunch crunch baby
http://www.tweenerpie.blogspot.com
paaaaaj, grrrr! <3
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
bara för att ni inte kan få nog av the elscube.... :D
dreggelpaj är ju helt galet snygg! Kommer ihåg för flera år sedan när jag för första gången började snacka med henne och hon har alltid vart lika jävla snygg! =)
Svettig och dan förra sommaren..
Jag och min blivande man ;)
(gammal bild på mig, typ tre år sen,
topnotch ihop klippt bild ;)
AdaliA din man är lik immortal technique :)
Zittla - The Fatal
junkgirl är det st eriksgatan? bron mot st eriksplan?
Choppa keen eye. japp. ^^
Jag rakade skallen idag och gick med i NSF och svenska motståndsrörelsen!
Choppa: Vilket fint fönster du har!
och ja, tjusig skalle med :)
Måne Tack, fast det står en högtalare i fönstret
Ja, men man ser fönstret ändå! Sjukt charmigt
choppa hahaha, du ser ut att vara tagen från typ nån svensk nazi film för 15 år sen :D
Jag gillar pojkrummet, känns väldigt mycket tidiga tonåren.
Gigana Fast nu är det helt urplockat typ.. är bara hemma på besök ett par dagar. bara sängen och skivspelarna kvar:(
Lever fiskar livet...
Thief: jag vet att du är helt ait normalt sett men den där bilden var obehaglig på ngt sätt!!! Dregelpajj: Inga fler konst-schmonst bilder? :) Det var intressantare än ihoplippta bilder på tuttar och immortal technique, tjejer med orange-röda övergångar i håret osv.