Choppa: Hahahaha klockrent!
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
Aja, nytaget finit kort på mig iaf..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rachel! Damn!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Bilden kunde säkert ha varit fett frän om jag haft en bra kamera :O
ekman Lite suddigt och ljust men man ser fina käkben i alla fall. :)
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
Eyrekahj haha, tack, är min dåliga cam, själv tycker jag att jag ser ut som 14 eller något(:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eyrekahj: vill du gifta dig med mig?
Här e jag med ny frisyr och hårfärg! Idag blev jag blond igen wiho. (Hade mörkbrunt innan och färgade det svart för två veckor sedan, för en månad sen ungefär hade jag lugg och nåt pageliknande, sen klippte jag av håret på ena sidan)Finns några bilder längre bak.. Den korta undercuten ligger gömd under håret... Man blir lite skadad av att utbildningen jag går heehhe (frisör och make up artist)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Måste tillägga att gigana ser sjukt cool ut!
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Producent
2010-03-29 22:34
sjukt fin hy hallonpaj! du ser ut som en porslinsdocka! <3
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Tack fyra! Va glad jag blir. Tyvärr har jag absolut ingen perfekt hy.. Dock är jag väldigt blek så ibland kan den se lite porslinsaktig ut...eller nåt :-)
bountyboo
det kan jag väl inte säga heller... vad som blir lite sorgligt när jag tänker på det är att det var t.o.m mitt senaste, och det var nog en fyra-fem år sen eller nåt:S får väl lägga upp en halvhemlig bild och se om nån vågar ge sig till känna. det var inte gbg btw...
http://www.kommandot.se/wp/
hmm det blir ingen bild visst...
omg var det 4-5 år sen du låg? :o
"life's a garden, dig it."
tekniskt sett, nej, men jag jobbar på det:) men det var visst inte så poppis utan bilder. gör ett nytt försök då
Toastare
2010-03-30 01:09
Balhoo, man kan väl ligga utan att ha onenighters? bperb, här på whoa har vi inga hemligheter.. vi outar allt.
Jag skyller allt på Emma!
just ja.. det stämmer ju
"life's a garden, dig it."
I hate to see her go but I love to watch her leave
Kan man inte få beskriva sitt utseende istället för att lägga upp en bild?
Moderator
2010-03-30 01:19
BountyBoo Haha det är faktiskt sorgligt nära sanningen :D
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
det var förjävla märkligt att det inte går att lägga upp nån bild då. måste vara ett tecken på att jag inte ska outa mig själv. vem vet, det kanske blir massa meddelanden om okända bastarder...
tada, that's me :D
typ, eller?
bperbs bild:
Delam tange barat
jag förstår inte varför mitt inlägg togs bort. men inbrottsutbrott fan vad du är lik jackie arklöv, det är helt sjukt.
Hallonpaj Du skulle bara veta, I like your new hair, vi har typ samma hårfärg. Vill du ha en utmaning kan du få leka med mitt hår, fick ha två frisörer senast jag var och fixa håret, 2½ år sedan.
Eyrekahj "nacisist"? är det en narcissistisk nazist? I like new words... Im a beardonista.
Bara för att jag kan vara nyvaken och svullen, gärna lite grusig också.
bperb, om jag inte visste bättre skulle jag tro att du står och dansar till spröd pop :)
Gigana. Hahahaha fick feta 90-tals, barndomsvibes av den där bilden.. vettefan varför
måstegå haha lätt! queer-dansband för att vara exakt. skägget bredvid var min partner hela kvällen. du kanske känner igen karln till och med
En till, mindre fan-boy
Choppa - KarlKadaver!?!?!?!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Fan jag känner mig som en gammal nazist, även om jag startar ett whoakonto i argentina när jag är 80 är det någon jävel som känner igen mig..
om du lägger upp bild på dig själv ja....
jamen vafan det var ju ändå 3 år sen..
har färgat håret och blivit brunett! tycker nog att jag är rätt stilig när jag sitter på kontoret :)
orka att man inte kan lägga upp bild genom datorn utan att man måste ha bilden på nätet först, sux
Jag sa hiphop inte kåtbock!
phatie: Mycket stilig och representabel!
www.nativeswedes.se
phatie den ser fin ut på dig den hårfärgen med! får rätt mycket lurigaffärskvinnsvibbar från bilden :)))
Delam tange barat
men MizzyD , det är väl inget svårt, det står ju på första sidan av den här tråden hur man gör juuuu, Dont let me get göteborgsk on you!
nä, så farligt är det inte att ladda upp en bild (: tvinga mig inte ladda upp en till och skicka virus på din dator:o
Det svåra är ju att ta en bild där man är snygg, det som är en konst om man inte har photoshop
ja det är jävligt sant, sen måste man ju lära sig ta en bra bild eller lära sig photoshop så det går åt helvete vilket som!
...sen har vi ju folk som inte behöver varken eller.. det blir bara bra ändå. jag är faktiskt grymt impad av giganas senaste bild på något vänster. Man ser att hon är nyvaken och lite mosig men det gör fan inget för det blir skitbra ändå... när jag är nyvaken ser jag snarare nyslaktad ut
Producent
2010-04-01 02:15
Mobilkamera i all ära! Men det är jag iallafall :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
yes, photoshop my ass...
Jag i spanien för nåt år sen.
Det är bara att älska.
perverterad_bäver : haha, tackar! Rachel : tack! hehe, jag är fan busy woman på jobbet alltså. fast att jag har kavaj på mig har hänt en enda gång och det var då jag tog bilden ;) annars är det vanlig casual dresscode som gäller, thank lord for that.
Dont let me get göteborgsk on you! I have to ask, hur illa är det att råka ut för något sådant?
KENNY STARFIGHTER, gammal bild!
C.R.E.A.M