håret ligger fint bävern!
phatie: haha vafan! nu rodnar jag. :) Jo jag hade dreads en gång i tiden, att du minns! sama: ja visst gör det? ;)
www.nativeswedes.se
Doing my thing, freestyle på nån krog
Follow the dao, right about....NOW!
kör en sista "im a happy drunk and stoned person!" sen straight to bed
perverterad_Bäver du ser alldeles fantastisk ut och din näsa är eminent. får man säga att karlar är vackra så är du det.
Delam tange barat
Vilken tråd egentligen, nån som sätter ihop ett kollage sen kanske?
Here it goes...
PaZ!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rachel: alltså... aldrig hört på maken! tack! :)
www.nativeswedes.se
Linus dito, hälsa din snygga fru+ dotter<3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag håller med övriga kören... Om jag vore kvinna och fått möjlighet byta kön hade jag lätt velat se ut som Linus!
Varför är det bara tjejer som kommenterar fula tjejer?
9-1
Måste ju sätta lite stil på stället
Tottenham de kanske ser skönhet i annat än killar (denna homogena grupp) gör? eller försöker vara snälla. själv ser jag skönhet i nästan alla människor. ser fulhet också, men man väljer ju vad man ska fokusera på.
junkgirl Eller så har tottenham bara issues och saknar allt vad hövlighet och god smak heter? He's going to hell with the rest of them, så jag är inte särskilt bekymrad.
Det är så enkelt, se ut som gigana eller förbli knäpptyst.
9-1
gigana Jag gillar verkligen din stil! :)
Åhh jag bara måste instämma, perveterad bäver är en riktig goding! :)
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
så här ser jag ut innan smink och bruna linser ikväll:
FOR THE HORDE!!
http://www.tweenerpie.blogspot.com
en badrumsbild bjuder jag på
Delam tange barat
Rachel jag dör fan lite granna varje gång du postar en bild och nu med det där läppstiftet... god damn woman! you're FINE!
omg NC!!
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Producent
2010-03-21 06:51
ELSIS MIN BABY! alltså jag älskar ditt hår och din stil! fast det vet du redan. adam ge fan i att stöta på gigana
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Jag har ngt svagt minne av att jag träffat Rachel på debaser medis under Top Billins spelning. Eller så är det bara önsketänkande. Vem vet.
phatie haha, jag dör lite grann varje gång du kastar komplimanger över mig. tack söto <3 NC inte varit på den spelningen, så inte där inte!
Delam tange barat
shit va många som lagt upp
får väl hänga på o bjuda lite
helt död på en fest
och ett fejs förtydligande, skål för våren!
lite för mycket fritid. kanske.
Fridan, flörtar du med mig?
Can't break necks in boxes
whosa förlåt, det var inte så jag menade :( friends?
Fridan Jag känner mig också lite vilseledd...
Med R.A. The Rugged Man
Med AoTP:
Till skäggtråden ursprungligen men kan väl slänga upp här också.
Still in the bridge
Moderator
2010-03-22 23:35
Jag tycker Fridan ser ut lite som ett rovdjur. Det skrämmer mig.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Middag@ Lilla Hotellbaren
Here i am
Agreed! :D
viic är min flickvän, mwaahaha! :)
ööööööööööööööh
hedde tedde ta det lugnt nu
Södermalm 17.00. Fett trött NC på väg från redaktionen.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
fan vad snygga ni är emelie :))
//Yde - haha fett sköönt
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
skillz Tackar! :D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
bjäär: du ser helt upp och ner ut
Bjäär hahahahaha, skön bild!! :D
emelie: tackar tackat :D skillz: a, den e från min kinesiska period //Yde - kina e ju andra sidan jorden....
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
viic jag borde ha gjort som du och kallat mig något utan ett "girl" i namnet. vad förvånad jag blev över att du är flicka. riktigt söt dessutom! ^^