Producent
2010-03-25 18:21
varför inte ta alla gif bilder i gif bildtråden? palla paja det här nu.
hahaha, orka att du orkar bry dig! haha.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
...måste hålla med Konstigt faktiskt... tycker de är irriterade.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
måste hålla med emelie faktiskt! tycker inte det är irreterande.. det är så lätt att bara scrolla ner med min kära mus <3
Här är jag!
titta, jag rör mig inte! :p
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
full & glad
bara glad... tummen är ballaste fingertecknet
"life's a garden, dig it."
emelie het, viic heet.. Clydisch ball musschh! längre bak har ja inte orkat kolla
"life's a garden, dig it."
crazy mother fucker named els cube
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lattemorsa
Jag vet inte varför, men jag tänkte "fan vad morsig chomp ser ut" SEN såg jag att du hade barnvagn.
9-1
Balhoo oh, tack! :)
Jag & kissekatten Sindre. Wildin' out.
Producent
2010-03-28 00:49
*..emelie..* läs vad admins skriver i tråden, det är när man ser deras små larvigheter man orkar bry sig :) men kul att du orkade bry dig om att jag brydde mig iaf.
Konstigt :)
Incognito!
Look with your own eyes - See with your own mind
jag vill ha sommar igen!
Fest!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
NC är så söt så. Och TheMatt har finaste skjortan!
Söndags-Rachel:
Delam tange barat
Vilken fin frisyr du har Rachel du ser classy ut :)
hahaha, fan vad otippat att ramla in här och känna igen ett gammalt ons:) skål kamrater!
http://www.kommandot.se/wp/
Toastare
2010-03-29 12:18
bperb, vem vem vem vem? Gigana? Hon är väl GBGare? ;)
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2010-03-29 12:19
..eller PenDragon?
Jag skyller allt på Emma!
Kikar efter spöken i
BADRUMMET ÖF COURSE (!) tidigt imorse.
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
haha @ Ghost Buster Eyrekahj
Kaneida Absolut! :)
Äntligen en HK-bild på Eyrkahj :) Du verkar hänga mycket i badrummet btw? ;P
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
skulle jag kolla efter spöken skulle jag nog se rädd ut.. du ser mer ut som att du vill slå de hårt på käften
psyko_slusk Haha ojdå, kanske inte laddat upp nå sån innan nej. :) Aaaabsolutely! Det är ju KULT att hänga i badrummet med sin kamera.
Choppa Nej nej, jag är inte rädd för dom. Jag springer runt om mornarna som värsta Buffy Vampire Slayer fast med spöken dårå. Eyrekahj The Ghost Killajh kallar jag mig! :)
Haha the fuck Boo ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
Personligen har jag slutat ladda upp bilder i sånna här trådar. gjorde det för 3 år sen med mitt gamla nick och det blev ett sånt jävla liv över hur Ful/Läskig/Äcklig jag var. Självförtroendet på topp!
Personligen har jag slutat ladda upp bilder i sånna här trådar. gjorde det för 3 år sen med mitt gamla nick och det blev ett sånt jävla liv över hur Ful/Läskig/Äcklig jag var. Självförtroendet på topp! Haha, nu blev man ju nyfiken!, ladda upp! :O
hehehe du kan säkert hitta den tråden om du letar lite
Men jag vet ju inte ditt gamla nick :(
psyko_slusk har en bild på min torso och hals om du tänder på sånt?
Japp!
äh den var så dålig kvalle asså.. ska hem till morsan på onsdag då kan jag ta några riktigt vackra alster av mitt anlete så att onani blir trendigt igen!
Eyrekahj kikar efter spöken? That's you bedroom eyes ;)
Fler bilder mindre snack :B
ekman Haha bedroom eyes? Hört talas om bedroom voice men inte eyes. Vad menas med det? :)
En till eftersom att jag väljer att vara nacisist idag.
sängkammarblick?haha svårt att förklara då jag inte vet riktigt vad man får skriva i forumen och inte (;
naww en söt liten nacisist! hah.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
ekman jag föreslår en titt i reglerna för forumen isf. ^^
Eyrekahj och Ekman Den sista var väl mer sängkammarblick eller?
Choppa Nesh, det är mer gullig blick? :P
men den första bilden var ju mer "Nu jävlar följer du med in i sängkammaren" men den andra är mer "ååååh vad jag vill att du ska följa med till sängkammaren" fast båda funkar väl!
Ja det är sant, beror på hur man vill ha det i sängkammarn med :o
ekman: Haha jasså. Jag tycker nog den blicken mer utspelar ähm... irritation? Håller med Choppa om att den andra var lite mer sängkammarblick, eller är man helt ute och cyklar hära? 987: Hahaha tack tack! Och jävlar vad det pratas blickar hära nu! :O