Själv försöker jag bli platinablond (går inte så bra ser ut som en jävla kyckling)
Men har fått fart på mitt super nintendo iallafall:D
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Dreggelpaj är platinablond så där vit/silveraktigt? så det ser ut som att man doppat skallen i en tank med blekmedel?
Tack dreggelpaj! Du är också jättefin. Vet hur det kan vara att gå från mörkt till platina haha har gjort det ett par gånger nu och håller på med det nu.. Du får gärna komma till mig på min skola så kan jag fixa det åt dig! (går en frisör- make up utbildning, och ja jag raggar modeller on da internet låt mej va) :)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Min look-a-like, äntligen någon som har lika stort leende som jag, mohaha, were gonna eat you all!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gigana du är verkligen skitsnygg. hade jag varit lagd åt det hållet skulle jag ragga på dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AVLY ne men, nu blev jag ju helt generad här..hihi. tack.. synd att ingen som är lagd åt det hållet och som har skägg vågar ragga på mig... hint hint.. haha. ;) nej tack till lesbiska skäggiga damer, men tack ändå.
länge sedan sist.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
dreggelpaj är en schnygging av rang!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
gigana förövrigt tar jag det där leendet storleksmässigt alla dagar i veckan..
Choppa fjun räcker tyvärr inte.. Im too picky :(
hör av mig om 2-3 år då :(
Gigana: hade du inte bott i göteborg så :P
Follow the dao, right about....NOW!
haha varför skägg? det är skitjobbigt att raka bort? sen om man ska fixa någon "frisyr" på skiten så hinner det man rakar bort växa ut direkt typ ändå?:P
Fuzz ;) kom hit bara... haha... lagom slisk.ekman Det här ju därför jag gillar up-side-down-face... snaggat och skägg.
ekman: du har inget skägg va? ;) Gigana: äh, du först! jag har faktiskt lovat mig själv o aldrig sätta min fot i göteborg, det börja som ett skämt men har blivit mer o mer allvar
Skillz Jag misstänker också att ekman inte har skägg.. det där låter som en typisk skägglös människa.. Jasså? Men vart fan ska jag? Men då får du ragga järnet på mig när jag kommer.
Stockholm baby! :P Jag antar att det låter som en deal?
haha jodå, skägg har jag, kanske inget vikingskägg så, men mer än fjun^^ sen så snaggade jag mig häromdagen med! haha, men som sagt, jag har inte skägg :) ni har rätt och jag fel :)
Det där var ju pinsamt, jag skyller på att jag tryckte på knappen för att komma till mitt senaste inlägg då är Skillz nick med från första sidan... z och z... Fuzz.. visst ;)
haha nu fattade jag inte ett skit:o
Its a date!
gigana jag tror inte på din bortförklaring. jag tror bara att du är lite sådär hemligt kär i mig.
Skillz: Du förlorade man, sorry :P
haha än har jag inte förlorat! hennes förklaring håller inte
Guys, guys... Theres plenty of Elsa to go around, haha. Nej, men jag tycker det är dags för en beard-off... Må bästa skägg vinna!
Ja det är ju en bildtråd så :P
inte jätte bra men man ser ju att det finns där iallafall
är det nu vi ska flasha med skägg? well...
men jag måste bara passa på att tacka fotografen (vars nick jag håller hemligt) för bilden. och be om ursäkt till åtminstone en på bilden (vars nick jag också håller hemligt) för att jag klippt bort er.
dreggelpaj: var hittade du din fantastiska tischa? clydish: skäggtråd? det -där- är inte skägg! jag förstod aldrig vad det var Xelly rakade på sina före-efter-bilder. Någonting som inte var med på bilden antar jag? pajerna vinner.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
teambanan kolla xellys hår..
hlgrsn så gammal är du ju inte,......
xD Knark+skägg makes yde something something...
//Yde - the beard-off 2010!!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
jaojao_, vet faktiskt inte, det kan de mycke väl ha varit.. bilden e nått år gammal.. skulle dock gissa på att det endast är ett lathets-skägg ;) //Yde - tur att man kan trimma xD
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Jag tror att jag måste kora Bjäär som vinnare.. om han nu ens var med i den här tävlingen..?
gigana, det vet jag inte.. trodde du var domare å hade koll på det :P //Yde - teh winneror
Bjäär då är du vinnare tills någon kommer och kan slå dig.
junkgirl: Haha ja om man inte vill ha gult så är det en annan femma:) Vill ju verkligen ha så där vitt och så envisas det gula att sitta kvar. På dig är det ju coolt:)Hallonpaj: Hade jag bott i Sthlm så hade jag varit där direkt. Fan också jag vet inte alls hur jag ska få det så där vitt, har använt moods ultrablond 2 ggr och en annan blondering en gång plus att jag har silvershampoo hela tiden.. Men inget händer. Skriv gärna ett meddelande till mig om du sitter på ett fint svar åt mig;PTeambanan: Om det är for the horde tröjan så minns jag inte, det var någon webbutik som sålde maaassa coola world of warcraft tishor:) måste försöka hitta tillbaks, meddelar dig om jag lyckas:)
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Jag sa hiphop inte kåtbock!
MizzyD ett tips, rita inte i ansiktet och om du ska använd pennor som innehåller tungmetaller för ett bättre resultat
Choppa - Jag använder Posca, men varför inte? :P
Jag sa hiphop inte kåtbock!
ni får inte nog av mig..
eller så är det jag som inte får nog av mig själv.
hehe,.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Producent
2010-04-14 16:06
Shoo, vad alla raggar upp varandra här. Ni är shi blyga precis... ... själv ser man väl ut som en helt vanlig Finne med antydan till en ölmage!
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Producent
2010-04-14 21:46
omg osminkad :OOOOO
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
OOO MY GOOD! fan va het du är fyra ... back off Dan the Man, Els the Pels is coming through!
Producent
2010-04-14 22:18
haha elsa!! daniel säger att jag ser brittisk ut på den bilden :( WTF BRITTISK. förresten vet vi alla att du är hetingen av oss två!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra mjau!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
fyra men britter är ju snygga as fuck och ett fint ass fuck. haha, fortsätter det så här får vi nog börja ha lite webcamsex... nom nom ;) ;) Du är heeeet
åh, sötfyra!
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Producent
2010-04-14 23:27
ni kan va söta!