Bara för att jag är nyreggad betyder inte det att jag inte redan vet allt om er. <3 Tyckte det var dags efter ca 2 års läsande att ge sig in i leken. Tack för egoboost.
Moderator
2010-02-20 15:26
phatie Det betyder inte att du ska förstöra henne :PFridan Har du alltså suttit oreggad i två år och läst här? Shit.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok Jag gillar att iaktta innan jag deltar.
Här är en bild från förra helgen.. Jag är dock inte lika schexy som alla andra... Men vafan! :D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* Men du ser ut som världens snällaste. Hellre det än sässy!
*..emelie..* du är bra vacker du:)
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Näsring slutade väl vara coolt för 10 år sedan? Fulaste skiten ever..
jeppehehe Det beror väl på om man passar i det eller inte? Jag är cool hursomhelst :)
Fridan & Dreggelpaj tack fina ni! :) Sen när började man ha piercing för att det är inne? haha. Snyggt som fan, inte på alla dock,... Men fridan klär i det!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
håller med phatie, Fridan e sjukt snygg. Och jag gillar näspiercingen!
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Fridan! Låter galet - som en etnologisk studie av whoaiter, kom du fram till något av dina observationer?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
tummen upp för nosringen fridan!! :)
http://www.tweenerpie.blogspot.com
friktion Haha, Många bittra människor med thug-komplex(attitydsproblem, svårigheter att lita på människor, behov av att hävda sig och kan inte erkänna sig fel). Men såklart många bra människor också, annars hade jag väl inte reggat mig tillslut. Alldeles för få smarta tjejer (men de flesta tjejer som finns här verkar smarta). typ.
För mycket snack och för lite bilder. Skärpning, snälla. /ADMIN
Inte för att någon lär bry sig, men lägger upp lite bilder ändå för jag tycker det är kul :)
Sitter på balkongen på morgonen.
Gammal bild från random utekväll.
Bild från i somras, ser överdrivet allvarlig ut som vanligt på bilder... :(
Valborg 2009
Och sist men inte minst ett närporträtt:
Hoppas det tar slut på meddelanden nu från medlemmar som bönar och ber att jag ska
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
...uppdatera er med bilder.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Nysnaggad!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
ronnback haha! vilken fantastisk min!
Yun_DI Du påminner mig om någon fotbollsspelare, kan dock inte pinpointa vem. Eller så felkopplar jag igen.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Oh ja fridan var trevlig att vila ögonen på ^_^
Look with your own eyes - See with your own mind
jag ser ut som en jonkare :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
mstery Helt klart snyggast!
Mstery har inte bara utseendet utan örhängen med sitt alldeles egna Whoa-nick på!
tack för bekräftelsen *nöjd*
gör coola saker hela dagarna
Djureri = Jesse Williams?
My heart lives in my vagina.
ekonomi ölen
posar med min baby
full och utrustad patrull
utgång på ingång va!
det var lite update från moi!
önskar jag aldrig kikat hit, nu kommer jag bli asmesig mot vissa personer då kukhuvudet garanterat kommer ta över och blockera mitt vanliga underbara, bittra, cyniska jag i tron om att det ska leda någon vart. fyfan, jag ber till gud att vissa av er är begåvade med lika mycket hjärna som good looks. Då kan jag iaf känna mig mindre smutsig när jag gråter mig till sömns. tack och godnatt. jävla skitcurling.
cry me a river! --> thcrew
shortsen är heta, papegojor på dem
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Th1ef: lite lik kanske, jag brukar alltid få höra att jag liknar: "han från prison break" och dom två är ju ganska lika så, ja. : )
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Camillannn Söt trots den ganska ohärliga snowbord/skate klädstilen..
chana_masala jag älskar ditt ansiktsuttryck. du ser så himla himla glad och lycklig och bra och allt ut. det är fint. shortsen är bara helt awesome på alla sätt.
Jag rös när jag såg de där shortsen. De ser ut som en kudde på nån kommunal förskola.
haha tack phatie, hade väl en helt okej tid där
Åh CamillÄÄÄN is back! :D Söt som socker som alltid!
Look with your own eyes - See with your own mind
Jag ställer mig mycket skeptisk till Camillanns pose med sin baby, haha.
glad för att jag trodde att det snygga hoppet jag gjorde fastnade
plugg plugg plugg
några veckor sedan:
Mys i soffan=) :
Mabuhay!
Bjuder på denna.. Apbakis.. Men det är så jag ser ut!
Nä men hej Jonas!! haha :)
jag och min vän på Berns i lördas... Och helt ärligt har jag ingen som helst aning om vad jag gör med min hand haha.
fast borde nog slänga in en till bild, eftersom jag har klippt mej haha..Igår. En sjukt impulsiv grejj hehe men jag blev nöjd som tur är även om det känns sjukt ovant eftersom jag alltid varit en långhårstjej. Här e en rätt dålig bild från idag, och sidan som inte syns e mycket längre än den som e i fokus.. Men man ser hur kort den kortaste delen ser ut iallafall :)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
din nya frippa är fan heaven på dig!
tack så jättemycket!! Det är lite skräckblandad förtjusning jag känner över frisyrhelvetet heh... jag gillare, men å andra sidan har jag inte riktigt vant mej än men det kommer väl snart:)
QtimesU var nog den enda riktigt söta tjejen i tråden om jag ska vara ärlig, kanske lite ung bara? Finns det fler bilder för man ser bara en potential, inte en strike a pose bild, haha.. Inte för att det spelar någon större roll men jag har för vana att smygläsa trådar som en gång i tiden blivit rödmarkerade och lite ögongodis måste man få ha på whoa ibland också, :)
Jag och min kusin innan vi skulle till nåt ställe.. (jag till höger)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"