Har färgat håret mörkt, så..update!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Th1ef Jag hade älskat att bada i din sexgryta! haha :)
EPF Du passar i mörkt:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja brunett is the way to go EPF ^_^ Mycket sött
Look with your own eyes - See with your own mind
Jag och min kille träffades i bildtråden för 2 år sedan :) perererezzzololz: Är du på jakt efter en ny nu då? :O haha
Forumssignatur...<br>
Hahah nej det är jag inte. Får man inte posta bild om man inte är singel :P ?
pereZosOo F21: NEJ, där blir det NEJ, bestämt NEJ, skräddaren säger NEJ!
"jag har fin hår. som en waterfall."
Något för "Lika som bär"-tråden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2010-02-10 16:17
Mexiflexi Fast det är ju fusk att ta två bilder på samma person och säga att de är lika som bär. Det är ju rätt självklart.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok P24 Hahah om fallet nu var så, men jag är INTE skådisen ifrån ensam hemma!
WIOOOOOO!
älskar o vakna upp till en flaska murmelmanns o fantastiska flashbacks! :)
Why die in vain, when you can live n' try to change?
Lite mera nyktert tillstånd
Why die in vain, when you can live n' try to change?
tråden stök dog efter dig man
Follow the dao, right about....NOW!
haha snubben ser ju bra ut, klart ingen kan lägga upp bild nu
"life's a garden, dig it."
onemanplan P22 så orange du är.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery: Hahahaha!
Follow the dao, right about....NOW!
psyko_slusk Ligger på sjukhus.. man rör inte så sig vidare mycket..
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
LillFrida Nä man gör ju inte det :).. Varför ligger du på sjukhus?! :O
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Eyrekahj: gobit!
gör coola saker hela dagarna
folkhome och du va en gobit du me!
HAHAHA fan vilken RÖJIG hund det är i bakgrunden på det sista fotot också :D
ser ju inte ut som samma person på de båda bilderna...
Producent
2010-02-16 19:40
ser ju inte ut som samma person på de båda bilderna... haha, fick faktiskt kolla några gånger på dom båda för att se att det faktiskt var samma.
Jag är ganska glad när jag är på sjön.
(btw, någon som känner igen killen? Niklas, från Stockholm tror vi. Han är hett eftertraktad av mina manliga (heterosexuella) vänner)
My heart lives in my vagina.
Vikktorius läppar är ju att dö för. <3
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Blao!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
friktion , jag har sett bra mycket sötare kort på dig :) men du är så söt ändå! :D fast du ser jävligt vintermysig ut på fotot längst ner!
jaja :) iom att jag fastnar på bild ungefär 5-6 gånger om året får jag bjuda på det som finns!
phatie :)friktion bilderna på dig inte gör dig rättvisa, men att du är så stilig så ändå. rätt fuskigt.
Delam tange barat
Ååh Rach du är snäll du :) Dina disneyögon är fortfarande fantastiska!
hahaa, är lite mer sammanbiten och bitter på övre bilden kanske.. phatie: tack! :)
Lacroix F20 : Hahaha tackar så mycket... eller nått. Du var minsann inte så dum du heller, vackra ögon!
äntligen skaffat digitalkamera! (min har legat trasig i typ ett halvår, inte orkat fixa)
Chillar med min polare B :)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
sommartjockis i solen + hundtrick.
hallonpaj inte för att jag tror du bryr dig om vad jag tycker men jag tror du hade varit tusen ggr snyggare utan piercingen, för jävlar i havet va snygg du är!
Taack phatie =D hoho Haha, jag har noterat din åsikt! Ibland funderar jag på att ta bort den, den e som ett gammalt minne från mina tidigare tonår hehe. Jag e så van vid den att jag knappt tänker på den längre, ändå känns det jobbigt att ta bort den :)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
åh bootsy . Är du 30 på riktigt?
hmm är inte bootsy och boogey lite lika ?
pereZosOo jo, både lika nick's och lika till utseendet. båda lika söta :)
Vikktorius P22 - Hehe tack själv:D
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Hallonpajen är snygg! men jag håller med om piercingen. Roligt tokigt utseende :D
Varför använder inte fler tjejer rött läppstift?
mellon: nah.. 31. ochetthalvt. jag känner mig helt plötsligt lite gammal.
Tack psyko!! Nåågon dag när jag känner mej redo åker piercingen bort, det e ju lixom ett sååå stort steg att ta och jag vill inte göra nåt förhastat haha =.D