haha, nu vet jag!!! mörtiz
Hahaha. (a)
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
Priyan Fyfan vad skönt arbete!Eyrekahj Gött med lite humor.
Don't!
Mitchy Öööf course!
emelie med massa stjärnor å grejer är som vanligt typ assnyggsupersötvackerjobbigtfreshandfly!
i övrigt droppar en nytagen bild, enjoy..
skönt att se phatie. Men heroinets fördelar?. Well, du har fortfarande en fin mun och jag gillar din äkta hy, no doubt.
9-1
Tottenham "men heroinets fördelar" ?
Oavsett opiater så anser jag fortfarande att Phatie är snyggast på Whoa...
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är inte du degens tjej?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mitchy: I know... Fattigt lever man förvisso, men välmående. Är du intresserad själv?
snackaruskitomintjej?
mama said knock you out
Jag i somras tror jag, med extremt fula glajjer
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
skägg
lets see if this works
Follow the dao, right about....NOW!
its a happy drunk!
en bättre sida av mig, en sida jag önskar att jag hade idag...
being a happy drunk?
fuzz ser så sjukt mysig ut. dig skulle jag aldrig banga på att ge en kram om vi råkade springa in i varandra på stan eller på krogen... :D
Priyan Ah, kunde nästan tänka mig detta. Nja, nog mer som en hobby i så fall, men absolut skönt att dra ut på sommarn!mstery Lady sovereign vibbar.
Don't!
phatie Så du ser det också? :P Bara o svänga förbi tanto när jag håller freestyle battles & cypher :) the more the better!
phatie puss! du är så söt.
Fuzz er lika zoet som vanligt! :*
Här är färsk bild på mig, idag. jappp..
jag tog den med mitt DSi, då kan man leka med bilden. mihihi.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Visste inte att det fanns så många tjejer här på Whoa, mycket trevligt :)
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
psyko_slusk , haha! Tack! det värmde faktiskt efter att ha gått upp 10 kilo :P
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Ligger och väntar på SMKspelning i en soffa full med glasbitar. Glad.
My heart lives in my vagina.
*..emelie..* taack, jag ser att dina ögon har gått från röda till lila, mycket passande ^^
chana! vilken kropp! o blicken..
haha ahvisst, överkropp som en elvaåring men blicken sitter där den ska
hahaha fan vissa bjuder på sig själva till maaax! modigt asså
Obehaglig bild på Chana :P Lillfrida =) Varför 10kg?
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Chana_masala: du påminner som fan om en arbetskamrat vi mobbar :P..
brukar han vara naken eller hur menar du? haha
Nej men om jag rååkar skriva ut din bild och sätta upp den där så kommer nog alla tro att det är han.. Moahaha. ^^.. ta inte illa åt dig eller något, det kommer bara bli så jävla roligt!
Dessa bildtrådar asså.. ^^ Med tanke på hur alla sitter och kastar ur sig komplimanger till alla borde ju massa nya par hookats via dessa trådar eller? Flicka tycker pojke är söt, pojke tycker flicka är söt --> Msn/facebook/irc/sms/etc etc.. Eller så kanske de bara är trevliga, vad vet jag.
GAIA Man kan ju tycka det! Vet inte om du minns, men för ett par år sedan så fanns det "Snälla tråden!" där man skulle skriva någonting snällt om eller till den personen som hade skrivit ovan... Det var på det sättet jag och min pojkvän träffades och nu har vi vart tillsammans i över 4 år. :D Inga som hookat här?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
jag och min gubbe träffades ju i whoachatten ^^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jag och min kille träffades i bildtråden för 2 år sedan :)
Jag har FYRA expojkvänner på Whoa (varav en träffade jag här). Whoa duger bara till att leta lammkött till min sexgryta. För att vara tillbaka i tråden: TheMatt ser karatebakis ut, gör ont att titta på hans förkrossade uppsyn
My heart lives in my vagina.
th1ef: Det är inte så mkt bakfylla som total jävla afrikansk solsting. Lite av varje, men det var minst 45 grader varmt.
Stor nöjd! Fick en fin kommentar!