Bootsy , nej det är bara pluspoäng. Du har säkert bra musiksmak också! det syns sånt där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dressup, guess what I am!
????olq :???su?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hallonpaj rulade något brutalt! ^_^
Look with your own eyes - See with your own mind
Ja hallonpaj var en riktig pudding =)
Vi är överallt!
Eyrekahj ser fortfarande bäst ut
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Nämen! Va gulliga ni är! Nu blir jag lite röd om nosen.gigana är snygg. Påminner sjukt mycket om Fergie från black eyed peace :)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
hallonpaj var het het het, likaså bootsy och gigana. ååh, whoa is on fire!
Empire P25 Åh thank ya!
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
whoa IS on fire!! Sjukt hur mycket snygga människor det kan rymmas på ett internetforum. Vikktorius är fin, och så gillar jag hans foton. Grymma!
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Tycker gigana påminner lite om den där gnällbruden som var med i robinson förra året, Mika.
Haha, tack så mycket för era komplimanger, men jag är varken Fergie eller Den där gnäll-tjejen från Robinsson( som jag för övrigt inte riktigt vet hur jag ska ta...hahaa)... Känner ni inte med mig om jag säger, bloggare? Ett släkte jag gärna kunde klara mig utan, men som jag en kväll råkade se ut som. I feel like a goddamn blogger.
gigana med tanke på att alla bloggare ser exakt likadana ut now days så känns det som du kan vara vem som helst, förutom kanske kenza eftersom hon är brunett. i övrigt är du sjukt lik Fergie så va utklädd till henne nästa maskerad :)
Jag vann Hallonpajs hjärta, wiiiiie! Näää men tackar så mycket. Gud vad det känns konstigt att få komplimanger.. haha. Alla är hetingar, känns helt otroligt.
Väldigt mkt fina människor faktist.
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Överdrivet mycket lammkött här! Gah!
Ronnback: Vi har samma skjorta, YEEEEAH!
Tog fram mitt pretentiösa jag idag.
eyrejkah: jag tar åt mig!
skillz Såklart du ska!
Ja till vänster
fått brillor nu också^^
Haters gon' hate...
asså den senaste bilden på vikktorius är ju helt galen! ojojoj
Vikktorius: Yes you got it!! haha. Och jag håller med sama , den senaste e typ vacker på nåt sätt heheh. Lät lite sliskigt men jag e inget slisko. Och Ronnback ser ut som en sjukt rolig filur! Och Eyrekahj har jättefina ögon. Ni alla är jättefina!
Xelly , du ser precis ut som en vuxen variant av en person jag kände på högstadiet och som dessutom har samma namn som du :O :)
Tackar så hjärtligt för de fina kommentarerna. Och Hallonpaj, jag tror inte du är ett slisko haha.
Jag har första tjing på Vikktorius för han är/var Alingsåsare!
My heart lives in my vagina.
Haha så det är så det funkar Th1ef .. :D Jag har även varit Göteborgare, och är numera Karlskronit, och planerar att återigen bli Göteborgsk. Så jag antar att jag är up for grabs... hahaSkissen har ett födelsemärke som ser ut som ett hjärta på sin vänstra axel...
inget födelsemärke, tatuering e de.
Haha, jag tror vikktorius är medveten om det.
9-1
haha jo men dummare saker har man hört så..
längst till höger
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Haha ja det var ett skämt. Du hade chansen att blåsa hela Whoa... men missade din chans.
AVLY De kanske var jag ;)
my name is xelly smelly
Moderator
2010-02-20 02:25
Elscube <3
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
bara för att klockan är 4 och jag är full och knäpp, amen.
Squirtle hierta
Idag kommer du vara nöjd över den där bilden ^^
9-1
Trappa deluxe!
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
åhh babsan din tatuering är så sjukt stilig! också: manligheten! hållningen! fabio!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Baboso <3 jag gillar dig.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
vadå, finns det någon som INTE gillar Baboso ? det hade ju varit jättekonstigt.
asså jag gillar inte baboso så mycket
phatie måste vara en bra sjuk och misslyckad person isåfall
mellon hah! I rest my case ;)
Misery: hahaah =D
Oh SNAP va Fridan kom in och ägde sönder alla i tråden. Hej och hå!
Moderator
2010-02-20 15:20
cosign på phatie. Nyreggad och allt är hon också.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
ännu oförstörd. i like it.