Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wow, supersöt:)
gör coola saker hela dagarna
Eyrekahj F21 + keps - läppstift = grrrr
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Stirrar bittert ut genom fönstret och önskar att snön kunde försvinna - det hjälpte inte..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
aooow.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
friktion har ett sånt jäkla modellansikte, bort med skägget!
My heart lives in my vagina.
Spoiler Hur lägger man upp en bild?
---------Reklamplats---------
Kopiera direktlänken till bilden, klistra in, markera och tryck på "bild"-knappen.
Walking the street of dreams
Foerplay : upponer. eller.. snygga tuttar, snygga naglar, sjukt snyggt halsband.. välj själv. haha :P
Ser lite smått retarded ut när jag lirar trummor, hähä.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Ser lite smått retarded ut när jag lirar trummor, hähä. Det gör du faktiskt =P
Vi är överallt!
såhär kan det se ut när jag semesterposerar för mamma..
..och såhär såg jag ut när jag nös en gång
spöket!
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Haha kunde väl ge mig fan på att du var musiker med den musiksmaken Pönk ;)
Look with your own eyes - See with your own mind
jag ser inte pönks bild!
jag är så gangsta...
And it was like click clack bang bang I got shot
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
du är så intressant snygg mellon.
PenDragon: Såklart, musik är livet! :) Lirar du själv också någonting?
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Hur får man fram en direktlänk till en bild ? ;)
---------Reklamplats---------
Bara för att mina örhängen är så snygga.
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
miow : )
woim
fina örhängen eyrekahj :D
skillz Tack tack! ;)
mellon Gangsta if you say so, suicidal if I saying what im seeing:)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Baboso ; är inte det samma sak då?detsaarvidu ; intressant snygg, är det samma som ful eller haha ;)
Ojoj en del whoadamer är ju fett heta alltså
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Folkhome ser annorlunda ut på varje bild.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
haha är en man med många ansikten.
hahah, ramlade över den här bilden. haha.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Bara för att jag ser så ung ut och appropå konstiga kameravinklar
Bara för att min näsa ser gigantisk ut och mina ögon alldeles jätteblå vilket de inte alltid är.
Ähm ähm... bara för att... bara för att min hand ser förvriden ut i bakgrunden.
Ja, jag bortförklarar mig om varför jag laddar upp bilder på mig själv. :)
Du är söt, Eyrekahj ! Behövs inga bortförklaringar! :p
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
mellon, nej nej, snygg som i snyggsnygg, fast inte ankan snygg, mer intressant liksom.
still dont get it.
mellon mer än ett snyggt ansikte. karakteristiskt snygg. skulle jag tolka det som iaf!
ja men typ som fridan säger. inte originellt snygg, men fortfarande svinbaxig.
du ser ut lite som en skandinavisk asiat faktiskt.
så länge det är positivt så =D
*..emelie..* Åh tack tack! :)
mellon Såklart det är positivt... eller det hoppas jag verkligen att dom menar för du är SNYGG. Borde väl du själv veta? Förstår vad dom menar dock med intressant snygg, intressant snygg kicks vanligt snygg definitivt. :)
hej!
My heart lives in my vagina.
Hej Th1ef ! Du e väldigt, väldigt vacker!
Tjuven dina ögon!! mjau.
thief shit vad du har ändrat stil! förut var du inte emo kanske men du hajar, svarthårig och svartmålad, väl? jättefint nu!
Thiefs ögon och läppar <3
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Th1ef Oj hjälp vad vacker du är människa! :O