Grymt snygg bild Baboso! Lite fuskig setting bara ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
WOW! Kinesiska muren har photoshopat in Baboso på en bild! Alan <3
www.nativeswedes.se
Åh! :D Snyggast på whoa, fuck alla tjejer liksom.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Skäggiga män skall det vara!
Göteborg på låtsas.
lycklig i Prag!
AdaliA tack och detsamma! GreAt_rEtarD var vacker
Delam tange barat
fan va hobbs såg mycket trevligare ut och var mycket sötare än vad jag någonsin kunnat ana. vilken sjuk morgonchocker.
Jag har iofs alltid tyckt att Skillz är rättså het... Har du ens slängt upp ngn bild i den här tråden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AdaliA F20 Fett snygg på presentationsbilden! :)
jag har slängt upp massor, haha. tack förresten, tänk att det finns en tjej på whoa som har smak åtminstone!!! :)
phatie. Det var nagellacken som gjorde det, va? Tack iaf. :)
Göteborg på låtsas.
phatie. Heeeh.. :|
Göteborg på låtsas.
Yun.Di: Sveriges sämsta stad? Har du varit i Arboga eller Avesta? ;) Don't mess with Sala! Man kan inte annat än att hatgilla denna tråd, så fullkomligt idiotisk den är :) PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
phatie. Haha.. Jag har nagellack på bilden, för fa-an. Eller..? :)
Göteborg på låtsas.
hobbs, heter du carl?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fors: Sucker! :PSkillz: Såliteså. Men du ser ju sjukt mkt bättre ut när du inte har långt trassligt hår haha :P
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
Producent
2010-03-10 12:37
haha hobbs, dom blir tända på hur du workar vindunken. jävla pervo
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Moderator
2010-03-10 12:40
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok Jag gillar hur du smeker dig över bröstet.. haha. :D
fin som en undelat! :)
Här är jag igen.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
adalia: haha, tack. det håller jag faktiskt med om :)
*..emelie..* men åh! fina du:)
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Moderator
2010-03-10 21:21
emelie Jag gillar att smeka mig över bröstet. Det är så lent.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
pajen men, tack fina du! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Känns nästan givet att jag måste droppa den här bilden från när man var.. ja.. så länge sen att jag inte ens kommer ihåg. Klassiska klass-disco-tiden kan man kalla det!
plaaaaayaaaaah
den tröjan är 1995 i ett nötskal typ.
JC 4 life.
En sån hade jag också haha. Fast en svart.
Moderator
2010-03-11 02:00
Jag gillar att du har blommor med dig. Speciellt till de glasögonen.
stajl bara gång på gång kommer in och ger oss wow-faktorn med allt ballt.
haha Stajl's bild !! !
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
stajl P22 Haha den där tröjan, halva skolan hade en sån när jag gick i lågstadiet.
Vi är överallt!
Angående stjals tröja. Man kan verkligen höra alla mammor stå på JC och säga till sina barn:"Men det ÄR ju en sådan skejt-tröja du ville haaa.."
var jag den enda som inte fick en sån tröja eller?
Jag hade ingen.. Men såg många som hade
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
mellon, Klart! vem annars! Jag kan utan konstigheter ana en viss avundsjuka här.. Everlast P19, hehe exakt. Var en sådan tid som när 99% på början av högstadie-tiden skulle ha de "nya" WE-tröjjorna med trycket på framsidan! KaptenKrok P24, haha, så det skit gick till! notera färgvalet av blommor som matchar visa delar av gubben. Fan, hade man börjat modebloggat på den tiden hade man varit miljonär nu!
stajl , got me there. =(
mellon, jag är en tönt, du är coolast! <3
stajl: Cool beans?
mellon, yeah, cool beans..!
...
Jag är till och med nästan söt när jag fylle käkar! =)
Första länken någonsin, får gå som det går. Helt spontant och oarrangerat tagen bild :)
Ett liv utan photoshop, och jag ligger risigt till!
Wurrup?