stick the fucking flag up yer god damn ass
poo En hel del feta grejer, synd att du inte har min storlek bara. Om du bara visste hur orättvist det är att ha US13...
Jag hittade ett par rosa/babyblå NPC´s för 99kr igår.
Dessa blir mitt nästa inköp
Cleana skor perzozozozo och poo. Vet inte riktigt vad mina nästa kommer bli, förhoppningsvis kan man väl hitta något på sneakerswapen nästa helg. Om inte annat så släpps ju den sista yeezyn snart, och efter det (eller innan, eller samtidigt) släpps ju Livestrong AF1orna och dunksen. Vet inte riktigt vad jag kommer haffa från det packet men SO-ME 1orna blir det garanterat. Efter det släppet ska jag sluta köpa skor på ett tag hade jag tänkt. Blir för dyrt det här.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Är så jävla sugen på ett par nya NB! Det får bli i Juni :)
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Hur är det med nästa Yeezysläpp, är det bara SNS som får in dem?
Antoine "Flash" Howard (1975 - 2004) R.I.P
Hur är det med nästa Yeezysläpp, är det bara SNS som får in dem? Vet inte. Första kom ju till Cali och andra kom till Shelta. Båda har kommit till SNS och den sista kommer att göra det med, vet inte om någon annan får dem, och i så fall vem.
Du får komma och köa helt enkelt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jo jag har faktiskt funderat på det synd man bor i gbg bara ;)
Var snabb på knappen vid 12 när de släpps på nätet då. De senaste gångerna har de ju släppts 1 eller 2 par.
Nu såg jag att Sneakersnstuffkillarna kör sin Dresscode Sneakers Club på lördag, passande till Sneakerswapen alltså.
Mm såg också det. Har alltid varit lika trevligt när de kört på Imperiet. Lär inte bli sämre på Folkbaren.
Aha okey nice ska vara redo. Bra sida att ladda upp foton på? jag vill med visa skor!
flickr.org
Forumssignatur...<br>
Jag är inget stort fan, men Klädkällaren i Gamlestan här i GBG säljer Reebok pumps(omni pumps?) för 235.
god kväll är det någon som sitter på ett par jordan 4 mars i size 9,5 eller 10 holler på mig i så fall! behöver absolut inte vara i deadstock skick, så länge de fortfarande ser schyssta ut!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mars IV är ju rätt lätta att hitta på typ Solecollector eller så. Jag har ett par i storlek 10 men vill tyvärr inte sälja dem för tillfället.
jo kan tänka mig det men det är så mycket mindre hazzle om man hittar nån i sverige som vill sälja... får hoppas jag hittar några på sneaker swap nästa lördag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så vad säger ni? När och var ska vi ses om vi ska ses innan sneaker swapen på lördag? Någon som ska ta med skor att försöka byta?
Hade jag orkat varit i sthlm under helgen, hade jag lätt dragit med mig en 6 - 7 par o försökt gjort mig av med. Dock pallar jag inte. Men ett litet frö om att försöka styra något liknande här i grannlandet har såtts iaf.
Mail:
Sneaker Swap Meet 2009!
Jaaa, så var det dags igen för årets upplaga av "Sneaker Swap Meet" !!
Nu på lördag den 30/5 kör vi hela dagen mellan 12-18.00 på Calibutikens bakgård.
Vi har ett 30 tal bord som visar upp sneakersamlares godsaker och sneakerleverantörers jippon med tävlingar och promos!!!
Drickat kommer från RedBull och maten görs av DFC aka "Dante Fried Chicken" !!
Inget inträde och mat & dricka bjuder vi på.
Men ta med lite cash, då det kommer att finnas fina sneakers att köpa..
Vi har möjligtvis ett eller 2 bord kvar.. mejla
[email protected] för intresse.
Eftersom solen har lovat att skina på oss och våra DJ polare Taro, Peldawg, Shitxfaced Crew och Vietnaam kommer att lira, så blir det en folkfest du inte vill missa
Sneaker Swap Meet AfterParty!
Givetvis har vi på sedvanligt maner styrt upp en efterfest som heter duga!
Platsen är Obaren.
Tiden är 21-03.
VIP mellan 21-23
Ingen lista.
Alla är VIP!
Fritt inträde.
Ålder: 21.
Många RedStripes...
OCH; Adam Tensta och Rodde från Infinite Mass gör ett live set 22.30 med bl.a nya versionen av "Area Turns Red 09"!!
Sen fest hela natten såklart..
Can't break necks in boxes
Dessa dök upp idag.
1989 Air Cross Trainer II
Oanvända i originalkartong för 300 spänn på blocket.
Heja!
rykten säger att det finns purple pigeons i gbg. ska kollas upp idag !
fanns mängder av purple pigeons på nikes outlet i barkaby för några månader sen iallafall.
det e rätt skumt.. dom går ju för en bra slant på ebay!
Jag har hört om folk som fått tag på massa coolt på outlets. Typ Paris Dunks och Day of the Deads. Paris Dunks kostar ju 4000 dollar, hade de funnits på Outlet Barkaby hade jag ju köpt upp hela lagret. Har faktiskt mina purple pigeons på mig idag.
jo dom där outletsen får in en hel del sjuka saker, men day of the deads å paris??? dom måste väl sålt slut samma timme dom släpptes ??
Moderator
2009-05-27 19:20
Ja, dom där fyra paren köper man väl isf just för att sälja vidare för fy fan vad gräsliga dom var! Annars är det precis som du säger, det är nåt speciellt med SB. Känns som varannan dojja säljs för guld efter något år.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
alkor ja, det är jävligt konstigt. Finns dock en del som inte har fått nåt värde alls. Typ Old Spice, tycker att de är rätt cleana med sin Gold Swoosh. Men i stort sett alla får ju rätt höga priser på resell marknaden och väldigt få säljer ju slut direkt. Jag menar, ibland kan man ju förstå att en sneaker som är typ japan exclusive får ett högt resellpris. Till och med Unkles och Tiffanys som är två sjukt dyra SBs var ju inte högt ansedda när de släpptes. Av de som släpps nu tror jag att bland annat Quagmires och Angels and Demons kommer kosta över 200 dollar inom ett år eller två. Jag hoppas kunna få tag på ett eller två par SBs på swapen på lördag, kommer ta med mig mina Dino Jrs för att försöka byta bort med tror jag.
En annan sak jag inte förstår med SBs är att de alltid verkar vara lika hatade på typ ISS och NSB.org när de släpps, för att senare ändå bli skitdyra och eftersökta.
squirtle: Ja sb dunks är inte kända för att de också måste vara snygga för att kosta mycket. Kolla på what the dunk tex :) candide: det är för att de där folket hatar allt förutom sig själva. eller jag nu har jag inte varit där så mycket men ta hypebeast forum. Där finns det t ex en tråd där man visar sin outfit, alla ser exakt likadana ut men alla bara hatar på varandra haha. Det är lite skoj att vara inne där faktiskt.
Forumssignatur...<br>
det konstiga med sb modellerna i sverige e ju att dom finns kvar hur länge som helst, t.ex purp pigeons som jag nämnde förut släpptes ju 06 å hype elller inte; dom e ju skitsnygga!
Hehe, what the dunks är ju helt otroliga. Jag har lite svårt att komma över den här grejen med att de inte ser likadana ut. Har svårt att tänka mig att ha två olika skor på fötterna, som att inte ha matchande strumpor typ.
Moderator
2009-05-27 23:24
alkor, ja, What the dunk-skorna är inte vackra, fy fan :) Nån som har en aning om vad dom kostade när dom släpptes? Jag kommer ihåg att jag såg ett klipp från realesen i London (?) där folk hade tältat i dagar för att haffa ett par. Då finns det andra skor jag hellre skulle tälta för.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
129 står det jättesmått där :) 129$
Till och med Unkles Dom sov folk ute för att köpa, Futura är svinstor i USA, så nu yrar du.
naero ..kan ju vara så att folk sover ute för å köpa ett par dojjor i USA, som finns kvar längre någon annan stans på klotet, inte sant? Jag har ju ingen koll alls på SB... så jag vet ju inte om det går att applicera den teorin på just unkles, men det finns helt klart skor som har sålt slut i Tokyo på nolltid som man hittar i reabackarna i london, eller sålt slut första timmen i NY som du hittar i en reaback i Tokyo... du fattar vad jag menar va?
naero Även om folk kampade framför butiker innebär ju inte det ett automatiskt svinhögt resell pris. Det finns ju flera personer som köpte ett par unkles utan att ha en aning om att de skulle bli värdefulla senare. Nog har många par skatats sönder och det var ju en snubbe som postade bilder på sina dunkles där han klippt ner dem för att han inte gillade höga dunks. Och precis som Apeman säger, säljer något slut i USA skitfort behöver det inte innebära att det säljer slut i Europa och Asien. Jag köpte ett par Dooms från en skatebutik för bara några månader sen, retailpris.
Även om folk kampade framför butiker innebär ju inte det ett automatiskt svinhögt resell pris. Det finns ju flera personer som köpte ett par unkles utan att ha en aning om att de skulle bli värdefulla senare. Nog har många par skatats sönder och det var ju en snubbe som postade bilder på sina dunkles där han klippt ner dem för att han inte gillade höga dunks. Finns folk som skatat sönder Supreme High's med, skorna sålde fortfarande slut på nolltid och resale har legat högt från början,Unkle's gjordes i färre än 1000ex tot, så att jämföra dom med dussin släpp från idag känns inte riktigt korrekt.
"One of the most infamous Dunks designed by Diamond Supply Co. artist, Nick Tershay. When the Tiffany Dunk hit the market, demand was so high lines wrapped around buildings and asking prices soared all over the internet. From the entire Nike SB line, the Tiffany is legend and is still one of the most imitated sneakers on the planet."
Känns som du inte har så speciellt stor koll alls.
Unkle's låg tex redan vid _RETAIL_ på 200$ och sålde ändå slut inom sekunder.
Japp, finns folk som skatat sönder dyrare skor än unkles helt klart. Men jag har läst inlägg från folk som gjort det utan att veta om vad det är de skatat sönder.
Nån annan gång såg jag en tråd på typ ISS eller NSB där de visade lite olika online butiker som sålde Tiffs, alltså screen shots från när de släpptes.
För att tydligare klargöra vad jag menar kan du ta en titt här. Det är en spansk butik som har lagt ut sina SOD's på sale för att bli av med sista paret. De här släpptes förra året och är väl ett av de senare SB släppen som går för höga priser redan nu 200+ får du räkna med på ISS eller NSB, 79 euro här.
Länk till http://www.vsd.es/producto.php?pid=447 Den här butiken har dessutom ett gäng Tiffs för 300 euro om du är sugen.
mr cartoons livestrong af1or, kommer dem till sverige ??
erorone P21 Japp, till Sveriges enda Tier0 konto SNS. Tror att de, tillsammans med SO-ME och FLOM Dunksen, släpps i juli. Man måste ju bara älska SNS.
Snubbe som sæljer sina Skate or Die SB's før femhundra i "køp & sælj" nu.
Ja, såg dem för nån vecka sen. Gillar inte dem nåt vidare måste jag säga. Hur blir det imorrn nu då? Vilka av er får man se på cali?
Skivsamlare
2009-05-29 13:32
Helt sjukt vad SNS plockar in feta släpp i år.. En efter en, bara gilla läget. Jag ska gå på Sneakerswapen om jag kommer upp i tid imorgon då det är Ghostface på Berns ikväll.
Yes! In Concert — For the love of music
alla som ska på swappen borde iaf posta i idag har jag på mig tråden så vi kan känna igen varandra? aight?!?!?
stick the fucking flag up yer god damn ass