Innan menar du? Fan, om jag inte hinner (läs kommer ihåg, läs orkar) så kommer jag har Mars IV på mig, röd tröja, jeans och långa dreads. Rätt lätt att känna igen. Jag kommer nog vara där när det börjar, ska in till kontoret en sväng innan hade jag tänkt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
kanske blir lite blyg o inte avslöjar så mkt om mig o åker dit lite incognito
stick the fucking flag up yer god damn ass
Har du shorts på dig så blir du lätt att känna igen.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
fan tvivlar på att de blir braller på årets hittills varmaste dag
var ligger cali fresten? samma gata som we?
Hehe, ingen aning om we ligger där. Ligger på brunnsgatan. Du går rakt upp från humlegården eller så svänger du ner från Regeringsgatan.
jomen de va inte så långt... o skit nära adidas affärn nu såg jag... den var jag vid sist(stängd som alla andra)
Jaoo imorgon (idag..) smäller det alltså, vi syns på swappen!
Can't break necks in boxes
äntligen!
har haft lite ont om cash på sistone men nu när lönen kom slog jag till på ett par air jordan 1 phat tuxedo till alla bröllop i sommar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja blev det några skor på swapen för er? Candide vet jag för han träffade jag :). Jag var sjukt schleten efter ghostface konserten igår så jag kom dit ganska sent. Hittade inget direkt + att jag inte orkade tänka så mycket hehe(lika bra?!). Grillade de något i år ens?
Forumssignatur...<br>
Jag kom hem med 5 par, fler än vad jag tänkt mig. Slänger upp bilder senare. Det blev ingen grillning, de hade nån kyckling istället. Och drickat stod Red Bull för, man blev ju speedad efter ett par såna, kanske därför jag köpte för många skor. Jag är ganska nöjd med vad jag fick med mig hem.
Moderator
2009-05-30 23:55
Är det candide man kan skymta på Calis blogg? Dreads, svart tischa och kliar sig på hakan? ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Idag knep jag ett par NPC´s för 50 kr. Jag gillar fynd.
Med den där döda blicken? Ja det är jag.
Och poo, det missade jag helt. Riktigt schyssta pick ups förresten, Stockholm Sambas är heta tycker jag, och MTV Raps Pumas, vad fick du ge för dem och vart hittade du dem?
spenderade 2000 tusen precis därinne.. 1100 för pumorna av den säljaren näst eller längst in till vänster
Skivsamlare
2009-05-31 09:01
Var också helt död sen Ghostfaces spelning kvällen innan så jag var inte där förrens 16-snåret och då var det rätt fattigt med skor. I alla fall i min storlek. Gled bort till SNS istället och haffade mig ett par Air Toki TZ istället.
Yes! In Concert — For the love of music
Bra pris för dem. Skulle vilja ha ett par jag med, gillar rosa och svart på skor. Jag spenderade 1400 på skor så jag är helt klart nöjd med priset. Två par var 9 respektive 9.5, har någon här lämnat in skor på töjning hos en skomakare? Hur mycket kan man få upp dem, en storlek behöver jag. Hehe.
de va us8.5 så de hade blitt trånga för dig candide... apeman snackade ju om att skomakare töjer skor men bara mocka har jag för mig? o kaske skinn då iofs skumt vore väl annars...
Ja, kör helst på 10.5 eller 11 i puma. Annars blir det litet. Ska kolla med en skomakare.
För mig blev det bara ett par reebok tiffanys för 300 spänn, hittade verkligen inget annat som jag ville ha. Försökte trycka ner mina fötter i ett par blazers som var på rea på red devil också men ingen lycka där.
Can't break necks in boxes
whosa haha va tråkigt ibland kan man fynda på red devil konstigt nog. De hade ett par blå vita nike air revolution för 700 spänn, fast de var för stora :(
Sådär, nu orkade jag ta lite bilder. Som ni ser är de flesta ganska slitna. De är dock inte riktigt så skitiga som bilderna får dem att se ut.
Forces
Jordan III
Jedi's
PL Avengers
Unluckies
Sammanlagt la jag 1400 på dem, riktiga fynd tycker jag, sen klippte jag två Alife tröjor som jag tyckte såg svarta ut där i solskenet. Den ena var grön och den andra var brun. Gillar dem ändå men nu fyller de inte riktigt matchningen jag hade tänkt mig.
vilka var de i min storlek candide?jedis såg inte så dumma ut.. tyckte överlag priserna va bra.. fanns ett par 670 hanons i din size.. såg du de?
Jedis var 9.5 och unluckies var 9. Nej, missade Hanons helt. Hade mest förhoppningar om att kunna hitta några AF1or annat än SBs.
jag tar de av dig då;) jag hoppades på nån centenary nb eller blå lila stussy court force men blev nöjd ändå... när är solemart?
Hehe, vet inte riktigt om jag vill sälja dem. Om de inte går att töja så säljer jag dem dock, eller byter dem. Solemart var väl i April i Berlin, ska väl vara i juli eller nåt igen. Hade vart cool att åka på Solemart, eller typ DunkXChange. Lite roligare med fler och lite mindre använda skor. Mycket i lördags var ju helt nedslitet.
köpte du nåt av han längst in till höger? han höll på o packa upp när jag drog men de verka mest va större skor
Han hade mycket slitet men en del riktigt bra grejer. Bland annat ett par Jordan III Black Cement från 94. De var ju helt och hållet nedslitna så inget jag ville ha, de var i storlek 9 men det mesta han hade var 10-10.5. Han jobbar på SNS och ville väl rensa lite i garderoben. Funderar på om man kanske skulle ha ett bord nästa år, om jag hittar lite folk att dela med. Han jag köpte AForna av hade typ 6 par på sitt bord, taskigt utbud.
vem hade alla adidas o reeboks direkt till höger då? aha jo tycke ju jag kände igen han plus sns påsar o sns kebban oxå lite sugen på att stå där nästa år.. för stämningens skull typ
oxå lite sugen på att stå där nästa år.. för stämningens skull typ Hehe, precis. Ta med en kylväska med lite bärs och hänga där en dag är nog inte fel. Vi kan ju styra ett Whoa-bord.
Har ingen aning om vem som hade alla Adidas och Reeboks, de var billiga iaf.
billiga som fan.. 200 sa han om stockholm kronor svarade jag:D
Ja, precis, löjligt billigt. Bra möjlighet att rensa ut lite med. Och på ett år kan man ju lätt samla på sig en del saker.
för mkt skit sitter man på... man förändras ju o vill ha nytt hela jäla tin..jag har 70 par puma o kollar bara efter adidas nu nästan
poo, du kanske kände igen honom eftersom det är ray aka. den där Blues som jobbar på SNS. Killen som sålde adidas och Reebok är säljare på reebok (som numera ägs av adidas).
haha vilken nolla man är:) "under ytan trala trala"
Poo....hur mycket fick du ge för zx9000? vart sugen på de ett tag....synd att man var tvungen att jobba hela den dagen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
candide: Var inte de där Jedi jätteslitna? Kollade lite på dem. Men men ger man skorna lite kärlek kan de se fina ut allihopa. Bra köpt av er :) Kul att varken Poo eller candide verkade veta att det är blues som jobbar på sns :)
Forumssignatur...<br>
Hehe, jo, de var ganska slitna, och små, men jag har putsat lite på dem och ska försöka töja dem lite. Vi får se hur det går. Var egentligen Unluckies jag ville ha men snubben gav mig ett ganska bra paketpris som jag prutade ner. Jorå, jag visste att han jobbar på SNS, han har varit där de senasta gångerna jag köpt Yeezys. Visste inte vad han kallades bara. Han sålde ju mycket slitet dock.
joppe... 200 pix så de va inget o diskutera även om jag inte vart spec sugen på de;) vill du betala 4-5 dubbla så har vi en affär:P du jobbade ju lörda så lär ju ha fritt med stålar o bränna nej visste inte att de är blues... står ju inte med på sns faq sida.. tror jag handlat av nån gång oxå så de va nog därifrån jag kände igen han dessutom
Producent
2009-06-02 09:09
400 spänn fattigare. men klart värt
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra plockar ju hem så sjukt mycket snyggt vintage. Använder du dina skor?
Producent
2009-06-02 09:50
candide. haha nej :D jag vågar inte! men det kommer typ när jag gifter mig. tror jag har närmare 20 oanvända par som ligger och skräpar. fast ibland öppnar jag garderoben, tittar in och suckar och sedan stänger jag den med ett igen. dessa var dock helt klart värda pengarna. pyttelite gult i limmet. men dom verkar vara helt oanvända! och 400 spänn med frakten är liksom ingenting. bör tillägga att jag inte hittade dom på e-bay så jag hade tur :) tror dessa hade gått för lite mer i och med skicket. min storlek och allt!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Var det någon som sålde Yeezys på sneakerswapen?
Vet ni var jag kan hitta ZX123 nu för tiden? Mina är totalt uttjänade.
Trendnet Ja, nån snubbe från Cali hade med sig ett par, han ville inte sälja dem så han hade satt ett pris på 10.000. Har du stl 11 och vill ha ett par svarta så vet jag en kille som vill bli av med sina. Han vill nog ha 4 för dem tror jag.
Jag är inte på jakt efter dom. Jag var lite intresserad av att se om de fanns där. Just för att det flesta paren som sålts på sns har sålts i butiken så då tänkte jag att de skulle dyka upp där. Det var väl Cali-Andreas som sålde ett av sina par där? Jävligt wack att resälja skor när han driver en skobutik..
Det var väl Cali-Andreas som sålde ett av sina par där? Jävligt wack att resälja skor när han driver en skobutik.. Ja, stor kille? Är det han? Tycker att det är sjukt att försöka sälja såna skor till vansinnespriser när han driver stället, ingen respekt alls för det. Vad händer om alla som jobbar på Cali vill ha ett par? Går inga ut till allmänheten då?
Och precis, de flesta paren som stannat i Sverige borde ju rimligtvis finnas i Stockholm.
En mkt stor kille hehe. Det är Andreas ja. Det är dålig stil, tänk om Peter o Erik på sns skulle ta alla själv o sälja på eBay..