Ja, DMP packen kostade väl 3 blad, så det här släppet lär ju ligga på minst det, skulle nog tro att det landar högre ändå. 30 maj släpps den va? För mig ligger det alldeles för nära nästa Yeezy släpp så det blir nog inget.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Alkor>> erkänn att de är en av de snyggaste NB's nånsin?? hur passade de då? jag kör på mina uk8 idag för de andra inte va snörda men de går fint.. fast 670 verkar inte va lika stora som 576-77 nu är du skyldig mig en fet heads up;)
stick the fucking flag up yer god damn ass
Poo: Ja fan de är riktigt bra! De passade fint, precis att de inte är för små men inga problem än då. Perfekt typ :) Nej mina 576or sitter lösare än vad de här 670 gjorde så det skiljer nog en del på NB modellerna. Har ingen koll direkt. Jag är skyldig dig en kaka eller nått ;)
Forumssignatur...<br>
Någon som varit förbi SNS och kollat NB samples? Dom brukar väl va i US 9, eller nä.. NBs e fan i 9,5...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag var där igår eftermiddags och då var det inte mycket spännande kvar.. Hade gått en del under dagen. Helbruna och helsvarta 850s typ. Ett par bruna 510or och 410 i några olika färger.
Aldrig diggat Evisu men den här modellen var riktigt nice. Påminner om Blaze of Glory och Huarache. Plockade upp 2 par, vet dock inte om jag har råd att behålla båda två så om någon är sugen på att köpa ett par så är det bara att hojta. storlek UK 8. (42)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som varit förbi SNS och kollat NB samples? Dom brukar väl va i US 9, eller nä.. NBs e fan i 9,5... vadå för samples?
se mitt inlägg. sns körde en sample sale men det var inte mycket spännande som fanns kvar igår eftermiddag. vet inte riktigt vad som fanns innan heller.
aha ja lät ju inte så intressant.. finns bara två nb modeller 670 o 577
576 glömde du! 1500 gillar jag med iofs
Forumssignatur...<br>
jomen 577 är ju bara en förbättring av 576 så de kan man räkna som en.. 1500 är ingen favorit o jag är väl en av få som inte gillar den
Undrar om det funkar med "svettbutik"...
fick hem dessa idag. lätt en av dom bättre åter utgivningarna från adidas på flera år.
verkar som mita gjort en snygg collab för en gångs skull... jag blev helt knäsvag så fort jag såg de.. snacka om att dessa två äter upp ARC's 1300 på en sekund
vaddå för en gångs skull?? mita har gjort en av dom fetaste clydsen någonsin... need i remind you?
är det mita som ligger bakom clydezillan? för mita-clyden med dollarsedlarna var inte mycket att hurra för ;)
Det verkar som att SNS får in åtminstone den svarta dojon av Jordan Ragin Bull packet på fredag. Konstigt tycker jag då jag var helt säker på att de skulle släppas som ett dubbelpack, blir ju iofs billigare att köpa dem såhär och dessutom vill jag nog bara ha de svarta. Vet inte om jag har råd att köpa dem bara.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
men den andra mita clyden var den här... å den är mer än att hurra för, stomp your feet and light a match for this clyde god damn it!
AM 180 är underskattade. Mer AM 180´s!
jo den där va ju jäkligt shysst apeman.. men mitas new balance är typ skräp överlag.. men de här är så feta candide du som 'är inne på sns då o då ligg på de o tjata på sin leverantör o ta hem pine green vintage blazers.. de är ju att dö för
Det verkar som att SNS får in åtminstone den svarta dojon av Jordan Ragin Bull packet på fredag. Konstigt tycker jag då jag var helt säker på att de skulle släppas som ett dubbelpack, blir ju iofs billigare att köpa dem såhär och dessutom vill jag nog bara ha de svarta. Vet inte om jag har råd att köpa dem bara. Ja det verkar ju skitskumt.
Poo: Realeasedate på NB? :O
Forumssignatur...<br>
dom första är ju sjukt lika de här
Forumssignatur...<br>
ingen aning om release alkor.. min japanksa är lite rostig:) de är ju inte helt fel de där heller men de andra är så mkt grymmare.. mocka + mesh liksom ist för nåt tattartyg.. tänk själ en riktigt fet lila mocka åp de där 670 så de nästan läcker ut på meshen så ska de va
Du låter lite små kåt faktiskt. :D
Forumssignatur...<br>
23e maj.. småkåt!? hade jag varit flicka hade jag suttit i en pöl så fort jag såg bilderna..
Är det nån som funderar på Jordan Vorna som släpps på fredag? Jag vet inte om jag vill ha dem, funderar på att glida till SNS på lunchen och känna lite på dem.
candide du som 'är inne på sns då o då ligg på de o tjata på sin leverantör o ta hem pine green vintage blazers.. de är ju att dö för Det är konstigt det där, har sett de röda och blå lite varstans men inga gröna. Är det något speciellt med de gröna?
Är det något speciellt med de gröna? Nej inte direkt mer att de verkar ha släppts i USA mer spritt än i Europa. Main Source är den enda europeiska affären jag har sett som sålt de gröna men finns i överflöd på ebay för ett bra pris.
de är ju snyggast de borde va speciellt nog;) aha ska kika på elektroniska viken då
Hehe, ja, att de är snyggast kan väl tyckas var speciellt nog. Jag tänkte mest på om det fanns någon anledning att de inte släppts i Sverige, rätt konstigt är det ju.
mycket som är konstigt vad det gäller olika släpp när man inte vet hur det ligger till bakom kulisserna.. sen att både blåa och röda slår de gröna med hästlängder är en annan diskussion vi inte behöver ta upp nu ;)
generalagenten i sverige har inte tatt in de de är anledningen
Det är ju löjligt många släpp på SNS på lördag. Adidas 3way, Livestrong Evolution Pack, Y från Adidas A-ZX som jag för övrigt gillar då den har, vad jag tror är, Barcelonas Skyline över hela skon. Att lägga till allt detta släpper de alltså även de svarta Jordan Vorna från Raging Bull packet. De enda som är aktuella för mig är nog Raging Bull, men jag har inte bestämt mig.
superstars ur 3way för mig.. klart gjutna aha så Y kommer alltså? langa upp en bild om de finns? inte sett de sen skissen man såg från tävlingen o vill se om de blev lika kackiga som de såg ut då.. hatar bilder o skit på skor
Nix, har inte heller sett en bild på dem, bara ritningen. Superstarsen är rätt feta, helt klart det bättre av det här släppet, efter forum då, den är ju helt vild. Men den släpps inte här.
har du koll på priserna candide?
förra ss gick ju på 1399 så jag har svårt att se denna billigare än så tyvärr.
Nej, men man borde ju kunna anta att priserna är samma som förra 3way släppet. Alltså borde superstars kosta 1399. Fast det kan ju säkert vara annorlunda den här gången.
jomen grejen är ju att förra va den exklusiva o nu är ju forum den exklusiva.. 1400 är mkt för ett par supers tycker jag.. om de inte är cordura o limited til 250 st osv
Nej, precis. Den här gången är det ju forumen som är lite mer exklusiv, så den kanske går billigare.
1500 för de där jävla livestrong skorna med. Det ballar ur! Blir nog inga
Forumssignatur...<br>
ja helt sjukt att priserna är så höga.. var sugen på ett par men blir ett definitivt nej med den prislappen.
Hehe, ja, jag är lite orolig för vad AF1orna i livestrong ska kosta, kommer ju säkert ligga på 2000 paret, skor kostar ofta för mycket. Blir inga livestrong skor för mig, vet inte om det blir några jordans heller, kanske drar in dit senare under dagen och kollar in dem. Det är rätt cool med 3M materialet dock.
Om någon skulle ha nåt intresse av att beställa från Flightclub om nån månad eller så får ni höra av er. Funderar på att dra hem nåt par skor kanske och skulle vara fint att dela på frakten.
bäst just nu är ju att le coq sportif tar det tillbaka..
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
lika fula som jag trodde då..
lika snygga som jag trodde men fan så dyra.. känns som andra packet blir dyrare... dålig utveckling enligt mig..
Moderator
2009-05-15 23:32
äppleone, snuskigt feta! Var kan man lägga vantarna på ett par?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Poo: ja jävlar vad ugly! :/
Forumssignatur...<br>
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Hehe, var inne pa SNS och kollade in Barcelona dojan, den var ful men nostalgisk för mig som bott i Barcelona, köpte den gjorde jag dock inte. Hela AM Livestrongslappet var mycket samre an jag förvantat mig. Adidas Consortium kollade jag inte ens in sarskilt noga. Jordan Vorna var t.o.m. coolare pa riktigt an pa bild. Ett par av dem blev det trots att jag lovat mig sjalv att inte kopa fler skor den har manaden.