oh jag ska ju till Gävle om några dagar. Om någon säger till mig hur så fixar jag det?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Bränn den bränn den
löglög
Kör in en jävla massa raketer i bocken. Den måste dö!
nej snart gör jag fan det själv, det är värt en böter..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Känner att någon i Gävle sitter och har byggt en bomb och väntar på nyårsnatten.. Hmm, vi får se!
GÖR DET PIGGLAEN!!!!!!!!!!
Käft då.
duger det om man tar motorsåg o kapar benen på bockfan ?
mhm
gör vad som helst!
Käft då.
haha synd att jag inte planerar att åka till gävle bara
mhm
Man kan ju kapa ett ben först, sen tänder man eld på benet från insidan av bockfan! TA BOCKEN FRÅN INSIDAN DET MÅSTE FUNKA!
det kanske är en trojansk häst!?
Käft då.
Svenne: Ser mer ut som en bock.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
om den brinner så brinner den fan på nyårsnatten.. nu börjar det bli sent, jag tror den kommer stå!
work some magic
Gävle är allstå en stad fylld med pussies, haha ..
be the change
inte bränd än? =(
Get Random!
Bocken fick en fridfull jul.
Vi är överallt!
VA? ni får hålla ställningarna där uppe ju! innan 2008 ska den vara borta! annars jävlar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som påpekats tidigare i denna tråd är bocken numera behandlad med flamskyddsmedel vilket har tagit bort all spänning och känsla i den numera missfärgat grådaskiga bock. Tråkigt..
böf
jag hade tankar på att köra ner den i helgen då jag va i gävle, men bilen va min morbrors så kändes inte så bra
lost in skåne
Nu håller de på att montera ner bockjäveln. ALLA Gävles invånare borde skämmas...
Vi bör expandera det till alla SVERIGES medborgare, det här är onekligen ett nationellt problem. Jag förstår ifall övriga världen väljer att inte respektera oss som nation i fortsättningen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sjukt dåligt, sämsta gävle kunde göra i PR syfte. det är ju inte kända för något annat igentligen så nu är det ändå mer profil lösa.
sjukt dåligt, sämsta gävle kunde göra i PR syfte. det är ju inte kända för något annat igentligen så nu är det ändå mer profil lösa. Gevalia? Läkerol? Brynäs?
work some magic
Vem är Brynäs? ;)
ja just det, värkligen mycket att stolsera med om man gämför med rästen av världen. fan pinsamt och behöva dra upp dålig hockey lag i elits serien och halstableter.
"de är ju itne kända för något annat" Läkerol är ju världskänt, Gevalia över hela sverige.. Jag säger inte att jag vill pusha fram å skryta å reppa gävle (även fast jag bor här) Men det där med, att inget annat än bocken kommer härifrån är ju bara fel..
work some magic
hockeylag* verkligen* jämför* resten* elitserien* å du kallar mig pinsam?
work some magic
grejen är den att det inte är direkt strindberg, empierstate bilding stockholm slott, operan, axel von fersen eller taj mahal- det är ett risigt hockey lag och en halstablets tillvärkares skitig fabrik.
Har jag sagt nå annat? Det är bara en jävla halmbock åxå?
work some magic
kallar gävle pinsamt inte dig, staden är ett ända stor rövhål. tror alltid man är i twiligt zone när man är där. inte ofta man förlorar all tro på männskligheten så där tvärt men alla bönder som rör sig i den där stan på en kväll gör mig påmind om att atombomben kanske inte var en så dålig uppfining ändå.
yes, vi är bönder 17 mil norr om din stora stad! Vad du tycker om gävle är ju rätt offtopic. Jag påpeka bara att gävle har flera kända "grejer" än bara bocken, och sen vad man tycker om att Läkerol är en skitfabrik å yada yada, det är en helt annan fråga.
work some magic
känns mer som läkerol kanske inte just man tänker på eran stad utan halstableter i sig och att den rätt meninglösa fabriks byggnade skulle sätta er på kartan håler jag inte med om. sen håler jag fast om att gävle är ett skämt. och jag stockholm är en stad vilket gävle knapt är. hade vi fåt rösta om det hade gävle legat längre bort men det går som sakt inte göra mycket åt. därför jag anser att sthlm stad borde uppta traditionen med statsmur.
"håler jag fast om att gävle är ett skämt. och jag stockholm är en stad vilket gävle knapt är. hade vi fåt rösta om det hade gävle legat längre bort men det går som sakt inte göra mycket åt. därför jag anser att sthlm stad borde uppta traditionen med statsmur." Det är ingen som disskuterar den frågan med dig, ingen intresserar sig om vad du tycker om Gävle, det är helt irrelevant.
work some magic
Pinsamt Gefle..
Walking the street of dreams
"håler jag fast om att gävle är ett skämt. och jag stockholm är en stad vilket gävle knapt är. hade vi fåt rösta om det hade gävle legat längre bort men det går som sakt inte göra mycket åt. därför jag anser att sthlm stad borde uppta traditionen med statsmur" hahahahahahahahahaha stadsmur... oosch ..he..haahahaa..va fan lissom haha men bocken överlevde lr? //Ydebrinkarn - humor?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Jag vill kunna stava som storpajsarn. Gävle är rätt trist anyway, vad gör man där liksom? Anyway.. ontopic, står bocken kvar? orkar inte läsa tråden.
Jimmy: Nej den revs för en stund sedan... Orörd... Tvi.
Hangaround
2008-01-14 17:51
Nu har ni verkligen trasslat in er i fiskenätet. Nästa år vill vi se att två bockar bränns ned.
storpajsarn P24 tycker att du kan bygga en liten vallgrav runt din lägenhet och isolera dig från resten av världen så slipper vi dina korkade åsikter i fortsättningen...eller justja, släng ut datorn först
nja det skulle vara rätt coolt med vallgrav men tror min bostadsrättförening skulle bli skit snea om jag började gräva upp skiten runt gubbängens t-bana och veolia som kör tunnelbanan skulle nog också bli sura.
aaah fan asså...åsså blir ju kenta å stoffe rätt snea asså
nej det är döda
stoffe dog väl redan på 70-talet och kenta bode i järfälla alltså inte i ensked där jag bor så det kunde nog vara likgiltiga till mina vallgravs planer. så du är på helt sida stan när du är ute och cyklar. desutom är jag aikare.
helt fel sida om stan ska det stå
ahlgrens bilar . .
De har ett ganska välsorterat Willys i Gävle. I allmänhet är det väl en ganska menlös stad, å andra sidan är ju inte stockholm mycket till världsmetropol heller. Tacka vet jag småkommuner och förorter.
carlos_lopez word!!
work some magic
Eftersom den plockas ner nu, kan inte nån fixa huvudet till mig? Jag fyller år om ett par veckor och skulle jättegärna ha det på väggen hemma :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda