Bränn bocken!
Vad är det som händer?! Det är den 7:e December och det finns ingen tråd om att gävlebocken ska brinna. Kom igen nu gott folk. Dags att börja gissa. Den brinner 16:e.Webcam
Rehab is for quiters.
Verkar vara nattbevakning av snuten i alla fall. Jävla fegisar.
Rehab is for quiters.
Oj, det var sjukt. Mår nog konstigt, fick värsta rycket och började tänka på ett annorlunda sätt. Tänk er Sedlighetsroteln - Ring snuten...Tänk er sedan att man byter ut reffen mot "Bränn bocken!"...Shit! :D
I tego arcana dei!
16:e låter bra, jag fyller år då :)
?
Toastare
2007-12-07 02:55
jag säger att den inte brinner i år
Jag skyller allt på Emma!
Bränn Sundsvallsdraken också!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Men vad är det jag ser? Har dom ingen snö i Gävle? :<
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
don't watch me, watch yourself
"1976 körde en raggarbil sönder bocken. " hahaha. klockrent!
1988 klarade sig bocken. Blir spelobjekt på engelska oddslistor. haha raggigt med att spela på bocken istället för på hästar
www.soundcloud.com/anti-beatim
"1976 körde en raggarbil sönder bocken. " Respekt! Jag känner en djup tillfredställelse varje gång någon lyckas bränna ner den, jag måste vara closet-pyroman.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Är den inte behandlad med det där flamskyddsmedlet, som kunde ståemot napalm eller hur det var, i år också?
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Jag måste också säga att jag vill se den där bocken brinna. Låt oss säga som så här, det är mer traditon att den brinner än att den inte gör det. Ingen kan ju bli ledsen när den bränns ner, ge fan i å ställ den där då. Folk kommer alltid vilja bränna ner den stackars bocken. Men det känns som att den får stå kvar i år. Jag tippar på det.
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.
haha, om det inte går och bränna ner den så ska jag fan köra en favorit i repris och göra som back in 1976 och köra sönder den med en raggarbil :)
va?
jag tror oxå den klarar sig i år, tror att dom har de dära eldsäker-medlet på också.. och de verkade ju funka förra året
chansar på den 20.onde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1976 körde en raggarbil sönder bocken. hahahaha!
Meep meep
Jag tror den brinner på Lucia. Brinn bockjävel! Brinn!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
den går inte o bränna, SPRÄNG BOCKEN!
1976 körde en raggarbil sönder bocken. haha ja det var faktiskt lite skoj Men skaffa en massa handgranater bara så gör alla en driveby och kastar några stycken
Så den brann inte förra året?
DIF!
bobby: Nån försökte, men förgäves...
fan det med falmskyddsmedlet gör nog att bocken står kvar i år igeon om inte raggarna tar tag i saken, får hoppas på det
HAHAHAHA, SPRÄNG BOCKHORAN!!! fort som fan
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Spräng skiten, det är festligare!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Haha skulle kännas fett löjligt om man torskar för att förstöra bocken och få sitta i rättegång för det.
DIF!
Nää, det är historia fö fan! .. tuffare än att misshandla en person eller vad som helst.. eller vafan, vad kan vara mer ballt än att spränga bort bocken!
www.myspace.com/WenMec
Haha man lär ju bli stämplad som terrorist om man blir tagen med att sprängmedel för att spränga bocken.
Jag hade lätt suttit på guantanamo bay för att ha sprängt bocken, respekt!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
ironiskt om det kommer en napalm attack över gävle och det enda som klarar sig är den jävla bocken
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ganjaholic P1 HAHAHAHAHHA jafan.
Måste ha den där webcamprylen som autostart så jag inte missar något!
...och det är det som är så fint med whoa!
ja kanske är efterbliven, men ska man inte få se bockhelvettet och de rör sig. för de är ju bara en jävla stillbild och så får man trycka på "webbakamera"igen så kommer de en ny bild. va e de här för skit suger ju =(
Sleep is the cousin of death
ojj sorry .... så att skitet uppdaterade sig själv och grejjer efter en stund men skulle vart skönare om de vart så man fick se live rörelser :) pz
B.N.B: Om du kåtar ner lite och väntar några sekunder så kommer bilden uppdateras utav sig själv...
BIZR om du kåtar ner lite så ser du att jag upptäckte det :)
Ganjaholic, eller hur hahaha! :)
www.myspace.com/WenMec
för fan släng ett ex antal MOLOTOWcoctails överskiten! minst 10st borde väl göra saken? om inte brassa på med mer !
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
vad tror ni skiten väger?, hade vart ganska cool om man tog en bil och släpa iväg den!. 2007: Kidnappad
_icesoul_ Haha jag är på ifall du skaffar en fet truck eller liknande och biljett från karlstad också iofs !
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Kan man inte välta den då?:( Nåt måste ju hända med den!
Fan de vore fett om nån sprängde den eller snodde den. Gör det någon! Gör nåt iaf! :D
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
bra idé michelle. kom så går vi och snor en 13 meter hög bock.
goodman Ja varför inte, folk skulle ju börja fundera om den plötsligt var borta och inte gick att hitta!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Nån som äger en helikopter här eller? Vi kan ju skramla ihop pengar och köpa en annars...
Jag tror på att stycka den bit efter bit, sedan eldar man upp delarna rituelmässigt och filmar. Efter detta släpper man det på whoa. Ev. Kan man ju spränga skiten också, som tidigare sagts.
...
det borde väl att gå o välta bocken? man fäster ett antal kedjor i nån lastbil o sen drar den
Heretic ,Thou Art Cast Down!
Ta en motorsåg och såga ihjäl bockhelvetet.
men va fan e den gjord av?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba