Halm?
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Halm, trä, flamskyddsmedel och möjligtvis ett par stålbalkar. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
hm... så då borde den ändå inte vara så jävla tung? jag tänkte traktor mitt inatten, kedjor, dra ut den ur byn sen stycka den ute i nått ensligt skogsparti å stuva om alla delarna i 6 olika bilar å sen dra åt olika håll. borde gå? eller?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
3,6 ton, så det är bara att kånka på ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Den kommer brinna imorgon natt.
Jag är tydligen en våldtäktsman?
DÖDA BOCKEN!!!
shimmy shimmy yo
Det jobbigaste är ju övervakningen, dels med kamera hela tiden, och dels med vaktbolagens rundor. Om man slapp det skulle man ju kunna kötta som fan med bensin och skit tills det verkligen tog eld.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Jag känner ju direkt att nån frivillig whoait som bor i Gävle får infiltrera denna Bockbyggar-grupp inför nästa år. Han får va wired och ha en liten kamera i kepsen, sen när han har vunnit allas förtroende impregnerar han bocken i nån flammfarlig vätska. Sen, vid en bestämd tidpunkt får vi ha whoa-träff i Gävle där alla bara goes bananas och kastar allt möjligt som brinner på bocken! Dagen efter i Gävles lokalpost kan man sen läsa om 1000-tals hiphoppare som står och sjunger på Bloodhounds gamla slagdänga; "The bock, the bock, the bock is on fire! Burn motherfucker, burn!" Efteråt skyller alla på alla, Jägarna style, och vår undercover-dude får leva på hemlig ort ett tag framöver. Jag röstar på hemma hos Mabande. Som förövrigt får slänga denna tråden efter planen satts i verket så detta aldrig kan spåras tillbaka till Whoa.
CAMPIONI!
"oklart öde" låter olycksbådande. som om det är för hemskt (eller för förödmjukande) för att komma ut och kommunen har tystat ner det.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Brinn bock, brinn.
Vi är överallt!
Kasta ballonger med bensin på den, sen skjuter ni eldpilar med pilbåge. Action!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Hahah pilbåge var ju fetast!
bra förslag Rizmo, nå finns det någon Gävle-bo här som vill ställa upp som terrorist? =)
shimmy shimmy yo
Fan va fett. Stå 30 meter bort och skjuta eldpilar. :]
ok, hur många är på att samlas vid närmaste ica lördag natt mot söndag 03.00? Ta med er fyverkeripjäser ni handlar vid närmaste järnhandel samt tändare, tändstickor, toapapper, ett par flaskor med vatten och slangbellor. I'll be there.
det värsta är nog att bockjäveln har en blogg
natti. såg precis bocken, irl så att säga. *privatmessa mig när som helst under morgondagen vid intresse. ses :-)
Damn han försvann! :(
Brann den förra året?
http://www.herrbitter.blogg.se/
BIZR Jultomten finns inte på riktigt.
Vi är överallt!
BIZR: Nej den brann inte, om jag inte minns fel gjordes några försök men inga lyckades, den är ju numera flamskyddad som ett jumbojet typ. Helt sjukt
Rehab is for quiters.
ja den har flamskydd(iaf förra året), det är ju tradition för fan :'(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för tre år sen har jag för mig att nån klockren mänska klädde ut sig till indian och sköt eld-pilar. eller är det bara nåt jag drömt? DÖ BOCKJÄVEL!
fantastiskt
trist att det inte går :(
Men jag har iofs sett plan brinna så, någonstans borde den börja brinna om man tar till tillräckligt med "krut".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan hade jag bott där hade jag hängt där hela tiden och blivit kändis via internet webcam
den är ju så sjuuukt inpregnerad, den har testats med bensin och div andra kemikalier, inget biter på det. inpregneringen dom använder ska för övrigt vara napalmsäker.
Moderator
2007-12-09 13:55
Explosion är nog det som gäller. Men då känns det inte lika mycket som en skojig grej längre. Då känns det väldigt farligt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
undra om killen som bränner bocken kommer in på kändisfester.
Att kidnappa bocken och posta ett fett paket med huvudet i till Vasaskolan vore hårdast.
Jag har just kommit hem från ett vapenlager i Ukraina där jag inhandlade 20 stingermisslier som en förberedelse för min revolution+intåg som diktator i Norge... Meeeen jag antar att jag skulle kunna offra en av missilerna om ni så gärna vill se en halmprydnad brinna upp...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
alla e för insnöade på att elda den! låt oss bara slå sönder!!! Knäcka knäskålarna på den så e den nog inte så jävla kaxig längre! cirkelsågklinga ftw !! xD
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Det måste finnas något medel som typ neutraliserar impregneringen. En ball grej vore om dom inte körde med impregnering och nån som hjälpte till att bygga upp den lade in en remote controlled liten bomb som skulle tända eld på den! :D
http://www.petar.se
"Rörlighet: Lösligt i vatten. Hög mobilitet i vatten" Det är ju bara att hoppas på regn eller så får någon Gävlebo ta sig i kragen och gå ut med trädgårdslangen. Fan om den inte brinner i år heller..
Walking the street of dreams
den ska inte få komma undan helskinnad iaf!!
bara 15 dagar kvar ju!
DIF!
snart kommer nån gå ut med en belöning för att bränna upp skiten! haha :P
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
100 coolish-poäng till den som förintar bocken! Ja, ni ser rätt: 100 poäng!!
För att få fyr på bocken i år krävs det nog jetbränsle i avsevärda mängder , så det är nog inte att rekommendera att försöka :) 10-4, over
Kan man inte ta ett plan av mindre modell och krasha i skiten då? Det, om inte annat, hade varit nått. Suicide bock-bomber.
Kan se rubrikerna dagen efter: "Al-Qaida angriper den svenska julen!" Har inte Usama fått skulden för tillräckligt? :P 10-4, over...
Borde inte en jävla massa thermit pulver funka?
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
hade jag bott i gävle så hade jag nog gjort ett försök
Heretic ,Thou Art Cast Down!
Hahahaha...utan tvekan en av årets roligaste trådar!
Jag tänker såhär:
Ska man vara biblisk eller Robin Hood-ish ska man ju lätt köra på eldpilar. Bara tanken är hyllningsvärd, och det hade varit mäkta kul att se via webcamen. Ska man se till att AFA får skulden så kör man Molotov, men då tipsar jag om att man faktiskt på något vänster lyckas räkna ut webcamens rytm och springer fram och trycker in några färdiga flaskor med bensin INUTI själva bocken, och sedan lubbar iväg för att skåda flaskorna flyga -> och smälla. Ska man göra något som ser sjukt konstigt och mystiskt ut så kan man ju lita på teknologin vi har tillgång till för att tillintetgöra jäveln. Jag hänvisar till Whoas alldeles egna prylnörd: Daviden. Han måste väl kunna koppla ihop en mäktig bomb med alla sina elektronikprylar. Jag kan bidra med "The Anarchist Cookbook" om det behövs. Halshuggning a la The Simpsons hade ju varit fett det med. Keep 'em coming! För jag tvivlar på att skiten kommer gå att bränna i år.
•pave paradise•
Samla ihop ett gäng galningar beväpnade med yxor, sen är det bara att hugga benen av bockfan !
2001 dagen före julafton var det en 51-årig amerikan på besök i Sverige som tuttade eld på stans stolthet. The Art of the Drive-by.
•pave paradise•