x Hmm... den där där har jag sett innan tror jag. Det är väl inte din?
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PNKS: Thanks man.
Still in the bridge
tänk tatuera mej nu ett bra tag överväger ett klubblags märke men har inte bestämt mej.. hört att det är sjukt billigt i thailand å när ja endå är då så varför inte slå två smällar i en.. sen är det ju min första tatoo så ja vill ha den på ett shysst ställe.. fast vet inte var dock. enda smarta ja kommit på är att inte tatuera sej när man är full, lärt mej av en erfaren storebror ;)
Asså ska man tatuera sig och funtar på vad man ska göra för att inte tröttna allt för mkt så tror jag såhär: Man bör göra något tidlöst som tex. i sailor jerry (oldschool) eller japansk stil. Eller/ och göra något som representerar något speciellt för en. Jag har tex. mitt gamla bands logga på armen. Jag tycker inte det är världens snyggaste grejj... egentligen är den rätt risig. Men den är som en symbol över resor man gjort, personer man träffat, roliga saker som hänt och saker man gjort som är sammankopplat med detta. Kommer nog aldrig ångra den därför. Men sånna trend tatueringar som man senare ev kommer tok skämmas för som tribals tex. går fetbort.
Better active today than radioactive tomorrow
jag ska göra en gaddning i form av ett dokument på min mage som lyder "jag gjorde denna för att kunna säga att jag har en tattuering, om jag gör fler måste jag skänka alla mina pengar till WWF"
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
hehe, dålig idé. Tatueringar är ganska beroendeframkallande
Tagen samma dag som
tatueringen gjordes...nåra veckor gammal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klart man vill att det ska stå för nåt.. men bara vad finns ju en del att välja mellan känns ju dumt å köra tex alla flickvänners namn eller så.. men typ en tribal är jävligt utjatad känns det som alla har..mer en egen variant som ännu är hemlig ;) men tänkte typ ta den på under armen eller brösten/axel ryggen..
meccah051 varför skulle han inte tatuera in sitt egna namn för?
"I welcome all the hatred you can aim at my name"<br>Roadlake
YO! Har alltid tyckt att folk som frågar efter motiv är lite lätt pantade men nu gör jag det själv, eller ja, jag är ute mer efter inspiration. Aja, har en tatuering på magen som jag vill bygga ut. Det är 3 skulls, den blinde, den döve & den stumme på sidan. Söker nu efter balla skisser på mönster som kan slingra sig runt den och ut på resten av magen. Har sökt på google och alla andra sajter jag kan tänka mig men jag finner inget utav intresse. Söker inget tribalmönster eller taggtrådsmönster. Vore toppen om nån kunde länka nån sida eller kanske slänga fram en schysst idé för jag kommer att måla om den. Söker bara efter inspiration :) Thank you, thank me.
Fuck me, I am weak
Äntligen fått tid för min gadd nu så på fredag smäller de=)
idi0t: Om jag kommer rätt ihåg hur din gaddning såg ut så tycker jag personligen att rosor i old school-stil samt rosenkvistar skulle kunna fungera rätt så bra. Jag tatuerade mig idag också, är riktigt jävla nöjd. Den är dock inte färdig så tänker inte posta någon bild före min sista sittning.
Still in the bridge
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Clydisch P21 Ja, jag har varit inne på det ett bra tag nu. Riktigt bra tatueringar i old-school style är dem snyggaste.
Fuck me, I am weak
någon som vet om House of pain i jakan är duktiga? tänkte gadda mig där, inget direkt komplicerat men men..
Kör vi ett nytt försök, har en avancerad tatuering jag bestämt mig för att göra och vill verkligen den ska bli perfekt.Finns det någon riktigt skillad tatuerare i norrland ? Menar typ umeå och uppåt.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
red dragon i umeå är riktigt bra
Yo,i got a slight problem
helt ok var dom. Finns det några mer förslag ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
idi0t: så sant, så sant. Tror att din gaddning kommer att bli riktigt fet med lite utfyllnad i old school-stil. Lycka till i vilket fall som helst, vad än du bestämmer dig för att tatuera :)
Still in the bridge
Vart och bokat tid nu :) Sa till han att jag vill ha rosor och sen får han måla på fri hand, old-school stil bara då. Längtar :)
Fuck me, I am weak
Kom precis hem nu med min gadd äntligen sitter den där den ska=)
Bild
Några frågor.. Jag idrottar väldigt mycket, och en mycket korkad kille som går i min klass sa att om man tatuerar sig så borde man inte sporta på 10 dagar typ.. Stämmer det? Hur blir man tatuerare egentligen? jag menar det måste ju vara skitsvårt att hantera tatuerar pistolen
Fittbjörn - den var nice. Fler bilder? Någon här som har koll på tatuerarna i Linköping och Norrköping? Vilka stilar är de bra på osv.
One day it will all make sense...
THOUGHT jag kan lägga upp fler lite senare=)
Muzzka inte precis 10 kanske, men man ska undvika att idrotta (främst lagsporter) när man är nytatuerad. Om man vill bli tatuerare så krafsar man ner en massa skisser, dvs skapar en portfolio och sen går man med sina skisser till tatuerare och söker en lärlingsplats. Det är inte så svårt att hantera en maskin om du vet vad du gör och är tillräckligt påläst.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
schysst :) får se när jag har pengar så att jag kan köra min jävla underarm. :D
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
yes det var till dig :)
Här e två bilder till på min första
här här e den andra som ja tog imorse efter jag tagit av plasten
är det marge simpson man skymtar i bakrunden?
nej men seriöst, vad är det?
vad ser de ut som? de själen av en kvinna som står med ryggen mot oss.
ja, marge simpson!! nae men nu ser jag..
Funderar på att tatuera in texten Memento Mori med en skrivstils liknande design på insidan av överarmen.. Vad tror ni om den?
Muzzka P18 När det handlar om tatueringar så ska du inte bry dig vad andra tycker, gillar du den.. go for it :)
Fuck me, I am weak
mm.. okej du hade en poäng, men jag ville bara veta vad dem trodde om det
Jag har Ernst och Cartman på mina skulderblad.
Muzzka som idi0t skrev. varför bry sig liksom? BTW... Joel har memento mori på armen. kolla in den.
Fittbjörnen: Fan va nice den blev! sweet! vart gjorde du den då tillslut?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Filbunke: Jo jag e skit nöjd, jag gjorde den hos linus på heavenly ink på kungsholmen.
aight!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Ni kan inte skriva ungefär vad era kostade och hur lång tid det etc. Ska nämligen göra en tatuering men vill veta ungefär vad jag bör förvänta mig att det ska kosta... Den är inte så jättestor och i svartvit. Kanske 15x15 som max... antagligen mindre. Men skriv gärna era så man vet :)
What we do in life echos in eternity.