Det kommer lite senare, kameran är fan spårlöst försvunnen :P
Fuck me, I am weak
potato, potato. (svårt att göra poängen tydlig med skrift)
you know i spell girl with a B
idiot. ooh that was some good shit !!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
idiot: Vad gick kalaset på?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
jag ska tatuera mig snart men vill inte ha nått för played out shit. orginellt och unikt tack :P
mhm
sitt namn tatuerat är väl rätt så personligt ?
yes men det finns la fler som heter likadant? :P
mhm
tatuera ett konstigt namn då?
you know i spell girl with a B
Foerplay F1 Aah, nöjd som fan :)
Filbunke P21 4500;- Värt varenda krona, om han hade sagt ännu mer hade jag gladeligen betalat det.
Fuck me, I am weak
Har en riktigt grym grej på g nu. Hoppas bara morsan får ihop skissen så kommer jag få årets gaddning mohahaha ;P
Sanna ord är inte alltid vackra, vackra ord är inte alltid sanna
Foreplay: det är en karp du tänker på, det heter koi på japanska och det är alltså därför man oftast säger koi i tatuerings sammanhang då den just tillhör japansk stil.. det finns alltså många karp arter, det är alltså inte en sån där sunkig stor karp som finns i t ex slottskogen här i göteborg som äter allt utan en väldigt avlad fisk som finns i alla möjliga färger och de är ibland väldigt ekslusiva och väldigt dyra..
karpen symbolkiserar i japansk kultur amp, mod och att överkomma svårheter, karpen kämpar för att klättra upp för vattenfallet och när han klarar det förvandlas han till en drake..
här är en jag målat
http://img406.imageshack.us/img406/4161/koidone5to.jpg och här är en snubbe i stockholm som jag tycker är jävligt haj på just karpar och japanskt i allmänhet.
http://www.kingcarlostattoo.com/gallery.asp?artist=1&gId=1 http://www.myspace.com/kingcarlostattoo och här är ett gäng mindre bra foton på min en dag färska Uncle Allan gaddning, blev en sjukt jobbig heldag i köpenhamn, den började med att gå upp halv 6 på morgonen, komma fram och vara tvungen att gå riunt i ett spöregn i två timmar i stan, sedan ligga och uthärda en enorm smärta (i början trodde jag "detta verkar ju inte bli så farligt, men när vi var vid skuggorna så var jag fan nära på att ge upp och skjuta upp fortsättningen, men jag låg kvar 2 timmar till för färg) i 7 timmar, sedan hem med 11 bussen på kvällen och hemma vid halv 4, usch.. men ska man bli fin får man lida pin och det var väldigt väldigt värt det tycker jag själv..
http://img504.imageshack.us/img504/1659/skansgaddun7.jpg http://img441.imageshack.us/img441/1449/skangadd2jl3.jpg http://img514.imageshack.us/img514/3917/skansgaddsidse4.jpg http://img259.imageshack.us/img259/9469/skansgaddsid2ht9.jpg www.myspace.com/uncleallan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Joel413 Jäkligt fräsch den blev
joel413: Man tackar och bockar för informationen, riktigt fet målning samt tatuering också ! King Carlos har jag redan snookat på lite och måste hålla med om att det är mad skills som juste den Calle besitter
Joel: Fresh!
Joel413: Den blev jävligt nice, såg skissen av den på din myspace för ett tag sen.. gillar idén som fan(kanske för att jag själv också kommer från o bor i linné) nicenice iallafall!
va?
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
hjälte: Pretty fresh
Still in the bridge
Agild I början ska man helst inte ha kläder osv. som sitter åt så att det "skaver" på tatueringen då den kan tappa färg osv. du bör också vara lite försiktigare när du duschar med att få allt för mycket vatten på den i onödan, iaf de första dagarna.. övriga skötselråd vet du kanske om, annars så får du det av din tatuerare då..
va?
Har äntligen fixat bild. Rätt kass bild så jag fota mig själv samtidigt som jag stod på ett ben eftersom jag är skadad i ryggen och benet och går med kryckor. Blev inte exakt framifrån på tatueringen, men man kan inte få allt här i världen.
Här har vi den Nu när jag klicka upp den såg jag att man inte ser fladdermössen och kaktusen så bra. Men de är där iaf :)
mellanöl : den där är sjukt tuff! Resultatet blev finfint! Hur många sittningar och vad gick den på?
Filbunke P21 Två sittningar och sammanlagt runt 12 timmar med lite småpauser. Bara brillorna tog 3h att göra. Betalade 5500kr för den. Riktigt nöjd är jag :)
mellanöl: Har sett den ett antal gånger här på whoa, men den förblir galet fresh :)
Still in the bridge
mellanöl Sett den här förut, sjukt snygg.. tiden för glasögonen kanske inte var så konstigt, dom blev ju grymma.. men vem var det som körde den?
va?
Producent
2007-08-28 00:23
riktigt fet mellanöl!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Jupp, den har jag postat i den gamla tråden. Dock var det en bild tagen dagen efter så den var väldigt skarp i färgerna
Har sett den där förut oxå fast då va de en kille som hade den på benet.
ska snart börja på min bub-tattoo :)
Yo,i got a slight problem
Joel Proppar till den där Allan som är en go gubbe och allt duktig på att ge en mängder av smärta......tjysig tatuering blev det. Själv har jag omkring 4 månader till mina kommande.
första andra , halvfärdig ska göras klart med lite bakgrunder och sådär i slutet av månaden :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Doktor_Humor Du gillar grönt? haha t-shirten får man inte glömma
frankieLamps haha ja det har blivit så.. började göra grönt med klöverna eftersom det är snyggast så, sen fortsatte jag med det på skallen så det inte ska skära sig liksom :P och tröjan är bara snygg ;)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Jag vill göra ett porträtt av victor Jara på ryggen men är rädd att personen inte ska kunna få till ett verklighetstroget ansikte, kan ni inte rekomendera någon som är bra på porträtt/studio som jag borde gå till? Stockholm tack!
Follow the dao, right about....NOW!
jag har tatueringar men den enda som räknas är luffarprickarna jaaoo :)
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Moderator
2007-09-17 20:18
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Ok this is it. Nu är min tatuering grund skissad och behöver hitta en riktigt skillad tatuerare i norrland. Mycket färger och jävligt mycke små pill så att säga. Så någon som vet av nån som tros kunna klara av detta, skriv gärna var och hur man kommer i kontakt med det stället eller personen.
Jag ska tatuera in ett namn på bröstet snart. Nån som kan hjälpa mig att brainstorma lite omkring vad man kan ha tillsammans med ett namn. Nån blomma? Hjärta? Inte så snyggt med hjärta. Det måste vara kärleksfullt och gulligt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
första rådet jag kan ge dej är att inte tatuera in ditt namn. men men om du ska göra det...ta ditt namn och stjärntecken ?
Det är inte mitt namn jag ska tatuera in. Skulle aldrig falla mig in. Det är min än så länge ofödda människovalps namn.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Och stjärntecken är jag inte mycket för.
detta e en fet tråd, me like :) najs initiativ att skapa del två lagom som man skaffat sej en gaddnig bild kommer upp senare under dagen... måste tillägga att Eaststreet i sthlm e för jääävla bra aså :D
Reincarnation P23 6,5 Timmar? Tycker det verkar vara överdrivet lång tid för något sådant.. ser inte alltför komplicerad ut
va?
eaststreet är grymma . fast jag föredrar privat hemma hos vän gratis
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Kan nån rekomendera en gaddare som e sinnes sjukt bra på att köra gråskala i sthlm. Jag har kollat runt lite redan men vill höra lite olika åsikter från folk.
Ingen som har nån att tipsa om?
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.